Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Amenajare spatiu public si mobilare urbana oras Tg.Ocna, jud.Bacau"


Detaliu pentru invitatia numarul 327653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Tg.Ocna (Consiliul local Tg.Ocna)
Numar invitatie: 327653/23.05.2012
Denumire contract: "Amenajare spatiu public si mobilare urbana oras Tg.Ocna, jud.Bacau"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Tg.Ocna (Consiliul local Tg.Ocna)Cod fiscal: 4278620, Adresa: tg.ocna, str.c.negri, Targu Ocna, Telefon: 0734995891, Fax: 0234/344114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tg.Ocna, str.Trandafirilor, nr.1, Targu Ocna, Romania, cod postal: 605600, telefon: +40 0734995891, fax: +40 0234/344114, persoana de contact: Elena Bordeianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI TG.OCNA, STR.TRANDAFIRILOR, NR.1, JUD.BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Amenajare spatiu public si mobilare urbana oras Tg.Ocna, jud.Bacau"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Amenajare spatiu public si mobilare urbana oras Tg.Ocna, jud.Bacau"
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 859, 341 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este 17.000 lei si va fi valabila cel putin 90 de zile, perioada egala cu valabilitatea ofertei.IMM beneficiaza de reducere de 50% a valorii garantiei de participare. Instrumente de garantare: Scisoare de garantie bancara, OP cu depunere in contul Primariei Tg.Ocna: RO85TREZ0625006XXX002444, Chitanta cu inscrisul sumei depuse in numerar emisa de caseria primariei, Polita emisa de o societate de asigurari. Ofertele care nu sunt insotite de garantiile de participare in cuantumul, forma si avand o perioada mai micadecat perioada minima de valabilitate a ofertei vot fi respinse.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiri de buna executie este de 10% din pretul ofertat fara TVA. Se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Initial se va depune 5% din valoarea ofertata inaintea primirii ordinului de incepere a lucrarilor. IMM beneficiaza de reducere de 50% a valorii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ( original) FORMULARUL A-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ( original) FORMULARUL B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( original)FORMUALRUL C-Certificat de participare cu oferta independenta ( original)-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat ( original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ( original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.-Acord de asociere original daca este cazul in care se precizeaza: numele liderului si al celorlalti asociati, liderul este imputernicit sa semneze oferta, partea din contract pe care o va indeplini orice asociat ( valoric si procentual).- Declaratie in original privind partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora. Castigatorul va prezenta contractul de subcontractare cel tarziu la data semnarii contractului.-Declaratie neincadrare in prevederile art.69/1 ( conflict de interese) din OUG nr.34/2006-Persoanele cu functie de decizie dincadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt : Floarea Ivanof primar, Nutu Costache viceprimar ? presedinte comisie si membrii: Bordeianu Elena cons. achizitii publice, Sfarlea Florica sef serviciu urbanism, Stan Maria ? sef birou proiecte, Puiu Catalin consilier buget-contabilitate. -Certificat constatator emis de O.R.C. cu vechime maxima de 30 de zile fara inscrieri privind aplicarea Legii 85/2006 ai insolventei sau mentiuni privind suspendarea activitatii pe durata de valabilitate a ofertei si executare a contractului, original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala din cel multultimii 3 ani, care sa fie de minim 1.000.000lei. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor prezenta maxim 2 contracte similare, executate in ultimii 5 ani, copii certificate conform cu originalul a proceselor verbale de receptie partiala, la terminarea lucrarilor sau receptie finala. Acestea vor fi insotite de cel putin o recomandare din partea beneficairilor.-Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune op. economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi ale personalului de conducere, in ultimii 3 ani. Personalul minim pentru executie: 1 manager general de proiect, responsabil RTE pe domeniul constructii civile ; 1 responsabil cu calitatea ( C.Q.), coordonator in materie de securitate si sanatate in munca .Executantul va detine un la borator special de testare a balastului si o balastiere, se accepta orice forma de detinere. ISO9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Punctaj pret oferta n=pret minim oferta/pret oferta nX90%
Termenul de executie a lucrarilor
10
Descriere: Punctaj termen de executien = Termen de executieminim / Termen de executieoferta nx 10% ( termenul minim de executie a lucrarilor este de 6 luni, iar termenul maxim acceptat este de 11 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer