Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare str Mosnei, municipiul Medias - lucrari suplimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 319890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Medias
Numar invitatie: 319890/03.02.2012
Denumire contract: Amenajare str Mosnei, municipiul Medias - lucrari suplimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: 0269/803827, Fax: 0269/841198
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269841198, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Medias, P-ta Corneliu Coposu nr.3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare str Mosnei, municipiul Medias - lucrari suplimentare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unor lucrari suplimentare: prelungirea drumului cu 19 m;colector in capatul strazii cu lungimea de 46 m;colector cu DN 315;inlocuirea ?an?ului pereat deschis;executarea unei re?ele de canalizare pluviala PVC DN 315 ?i camine prefabricate din beton
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 068 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3600 lei.Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate este de 90 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul A ? Anexa 10 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Formularul B ? Declaratia privind reglementarea conflictului de interese;
- Formular 314 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localeCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat.Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.-Declara?ie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu func?ii de decizie: Teodor Neam?u-Primar, Floarea Taropa-Viceprimar, Daniela Pu?ca?-Director tehnic, Anu?a Turcu-Director economic, Lucia Rau-?ef Serv. Investi?ii, Simona Bozo?an-consilier, Iolanda Florescu-referent specialitate, Nicolae Tempian-inspector, Ovidiu Pietraru-consilier, Ioana Ghiorghe-Director DAPL, Sanda Muntean-jurist, Ioana Bleahu-consilier Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) va fi de minim 360000 lei, Bilantul contabil la 31 decembrie 2010 vizat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe vor prezenta in copie minim 1 (un) si maxim 2 (doua) contracte de lucrari similare (lucrari de drumuri cu covor asfaltic si retele tehnico-edilitare) a caror valoare, fara TVA, insumata sa fie minim 180000 lei, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului lucrarii., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Informatii referitoare la personalul de conducere, Informatii privind persoanele responsabile cu executia lucrarilorSe vor prezenta CV-uri pentru personalul din conducere si personalul implicat in derularea proiectului, Informatii privind personalul muncitor de specialitatePentru responsabilul tehnic cu executia (RTE), atestat pentru lucrari de constructii rutiere, drumuri si retele tehnico-edilitare se vor prezenta ? (cerinta obligatorie): CV-ul, o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a atestatului profesional, valabil la data deschiderii ofertelor, copie dupa contractul de munca inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca, daca este angajat al societatii sau o copie legalizata dupa contractul de colaborare incheiat cu o persoana fizica autorizata, conform OUG 44/2008., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? formularul E ? Anexa 13.- In cadrul acesteia ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau sa prezinte documente relevante din care sa rezulte ca foloseste o statie de asfalt autorizata, Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestoraOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind sustinerea acordata de un tertAngajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economiciDeclaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal., Informatii privind asociereaAcordul de asociere, Informatii privind intreprinderile afiliateLista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care aceasta exista Asigurarea calitatii lucrarilorISO 9001 sau certificare echivalenta in domeniul contractului se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., Asigurarea protectiei mediuluiISO 14001 sau echivalent, in domeniul contractului se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in format electronic in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer