Achizitie publica - Amenajare strada Gladiolelor
Detaliu pentru invitatia numarul 347139
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347139/22.05.2013
Denumire contract: Amenajare strada Gladiolelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii - camera 12, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara Bv. C.D.Loga nr.1 , parter, sala de licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare strada Gladiolelor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari pentru Amenajare strada Gladiolelor, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini.Valoarea totala estimata a contractului este de 211.302 lei fara TVA.Aceasta cuprinde: -192.419, 00 lei ? reprezinta costul lucrarilor de executie lucrari constructii montaj din DEVIZUL GENERAL (Subcap. 1.3- Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala ; Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza; Subcap.5.1.1? Organizare de santier );
- 18.883 lei fara TVA - reprezentand contravaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute (conform HG 28/2008), respectiv 10 % din valoarea insumata inscrisa la subcap. Subcap. 1.3 - Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala siCap.4Cheltuieli pentru investitia de baza.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 302 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 4.000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR din data de 10.05.2013.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Director Economic-Smaranda Haracicu; Viceprimar- Diaconu AurelConsilieri locali: Birsasteanu Florica; Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Geana Nistor Pavel; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf; site: www.primariatm.ro.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Chis Culita, Vasile Olar, Liliana Parvu, Steliana Stanciu, Corina Radu, Lavinia Alexandrescu, Adina Balogh, Ioan Ganciov, Georgeta Szabo, Gina Pirsak, Ramona Radu, Maria Mezei, Crenguta Oprea, Teodora Olimpia Gentimir.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20 - Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorIn cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sa fie de minim 384.838 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO si echivalenta pt.alte monede decat euro, se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei.(http: //www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Resurse umane 1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-Formular 12I. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 1.b) Ofertantul va prezenta o declaratie, pe propria raspundere conform Anexa la Formular 12I, privind asigurarea cu personalul de executie necesar indeplinirii contractului, care cuprinde lucrari rutiere de strazi, amenajare a zonelor verzi, retele gaze naturale, tinand cont de Lista consumurilor cu mana de lucru. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec. cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul), 1.c) Responsabil tehnic cu executia - atestat cf. L10/1995, Ord.777/2003, pt.lucrari de drumuri ; si retele gaze naturale. Cerinta se considera indeplinita si in situatia in care o persoana este atestata pentru toate domeniile mentionate mai sus. Se vor anexa: -certificate de atestare insotit/e de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertei-copii lizibile, semnate si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?;
-declaratie de disponibilitate. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 1.d) 1 Responsabil SSM, atestat ca si responsabil SSM pe santier in conformitate cu prevederile HG 300 din 2006 si Ordinului MMSSF 242 din 23 martie 2007. Se vor anexa: CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?; Atestat/certificat/orice document justificativ care atesta calitatea de responsabil SSM, document valabil la data limita de depunere a ofertelor (in copie semnata conform cu originalul). Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 2) Experienta similara - Se va prezenta o declaratie privind lista princip.lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a of.-Formular 12E + lista cf.Anexei la Formular 12E. Pt.una sau maxim 3 (trei) din lucrarile similare din lista, a caror valoare insumata este de min.192.419 lei fara TVA, se vor anexa certificari de buna executie (PV de receptie/recomandari/ certificate constatatoare), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati, valori, perioade, locul exec.lucr.si precizeaza daca au fost efectuate cf.normelor profes.din domeniu.Se vor anexa Obligatii contractuale in curs de desfasurare. In cazul unei of. comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grup.( cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere) Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art.190 din OUG 34/2006, 3) Dotari tehnice a) Se vor prezenta: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp.a contractului de lucrari-Formular 12H, insotit de lista anexa. Ofertantul va dispune de minim urmatoarele utilaje: utilaje pt. incarcat, pt.sapaturi, pentru nivelat si transport; compactor autopropulsat; freza rutiera; compactor static; autocisterna cu dispozitiv de stropire; longrine metalice;masina de trasat benzi de circulatie; mai mecanic; placa vibratoare; instr. topo. de masura si lista laboratoarelor utilizate pentru verificarea calitatii materialelor de constructii. Pt utilajele mentionate se vor atasa documente justificative care sa ateste modul de detinere a acestora (dotare/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a acestora).In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grup (cumulat pentru toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006 (prin cumul), 4) Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca este cazul): a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Asociatul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la procedura. In masura in care se opteaza pentru oricare calitate de participant la procedura, prevazute la punctele a), sau b), se vor prezenta si toate documentele aferente, solicitate la capitolul III.2, din prezentul document. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, cf. ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului cf.ISO 14001/echivalent, pt. executia lucrarilor similare prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda astfel: P(n)= (pret minim/pret(n))x punctajul maxim alocat.; Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate exclusiv TVA.
Perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: ATENTIE ?Perioada de garantie va fi cuprinsa intre 3-5 ani. Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 3 ani vor fi declarate neconforme, iar cele care ofera o garantie a lucrarilor mai mare de 5 ani nu vor fi punctuate.a)Punctajul maxim alocat acestui factor se acorda ofertei care are cea mai mare garantie a lucrarilor; b) Pentru o garantie a lucrarilor mai mica decat cea de la punctul a) punctajul se acorda astfel: P(n)=( Periada (n)/perioada maxima) x punctaj maxim alocat.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 09:08