Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare strada Lucian Blaga , oras Calan, jud Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 330274
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CALAN
Numar invitatie: 330274/22.06.2012
Denumire contract: Amenajare strada Lucian Blaga , oras Calan, jud Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 254730223, fax: +40 254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Localdinstrada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare strada Lucian Blaga , oras Calan, jud Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Construireaunei strazide categoria IV- acese racordeaza din strada Lucian Blagacu strada Mihai Eminescu , in orasul Calan, judetul Hunedoara.-Lungimea strazi nou construite estede 250, 00 m, cu o latimea apartii carosabile de 6, 00 m .- Partea carosabilas-a prevazut a se incadra cu borduri prefabricate din beton cu sectiunea de 20 x 25 cm asezate pe o fundatie din betonde 15 x 30 cm.-35 cm fundatie din balast- 25 cm macadam din piatra sparta-6 cm binder de criblura BAD25-4 cm beton asfaltic BA16- Razele de racordare a bordurilor au valori cuprinse intre 5, 00 ? 15, 00 m.- Scurgerea apelor pluviale de pe platforma carosabila este asigurata in lung de pantele longitudinale cu valori cuprinse intre 0, 50%-1, 50% iar in profil transversal scurgerea apelor pluvialese va face realizaprin pantele transversale cu valoarea de 2, 5% spre gurilede scurgere.Gurile de scurgerevor firacordatela canalizareapluviala existenta peportiunea deja construitadin strada Lucian Blaga sistrada Mihai Eminescu- Circulatia pietonala este asigurata pe un trotuar cu latimea de 1, 50 m incadrat cu borduri prefabricate din beton cu sectiunea de 10 x 12 cm asezate pe o fundatie din beton de 10 x 20 cm.- Pentru trotuare se vor respecta prevederile proiectului cuurmatorul sistem constructiv: --20 cm fundatie din balast-10 cm beton de ciment C8/10-3 cm mortar asfaltic
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 655.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 7000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada devalabilitate aofertelor.Prin virament bancar in contul UAT- Orasul Calan RO86TREZ3675006XXX002528 deschis la Trezoreria Municipiului Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.22).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea sub forma de virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca ladata deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul totalstabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritateacontractanta din valoarea garantiei de participare este 3746, 50 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate indocumentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind situatia personala (respectiv neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare4. Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Legea nr.279/2011 si in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 170 din 7 mai 2012 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea I. nr 328/15.05.2012.Completare Formularul 4, din sectiunea formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Adrian Filip Iovanesc- Primarul orasului Calan , Stefanescu Constantin- viceprimarul orasului Calan , Vulpe Stelian - Secretar Orasul Calan, Elena Dan - Compartiment Financiar Contabilitate, Stanciu Petru sef serviciu UADPP -Achizitii publice , Jurj Florin sef com Accesare FonduriEuropeane , Zapodean Nicolae - compartiment- Urbanism Investitii, Birta Claudiu- consilier juridic, Persoanele ce fac parte din Comisia CONSILIULUI LOCAL AL ORASULUI CALANpentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, administrarea domeniului public si privat al orasului Calan formata din consilieri Dan Mihai, Hudubet Andreea, Teodorescu Ioan, Tatulea Nicolae, Felser Alfred, Soos Tiberiu Adalbert, Diana Borde5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , "conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati inRomania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru anii (2009, 2010, 2011).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 740000 lei (exclusivTVA), In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta Formular 5., Ofertantul trebuie sa demonstreze printr-o declaratie bancara, in original ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 187000 lei/luna pentru o perioada de 2 (doua) luni .In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta anexa nr. 6., 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin cate 1 contract similar din aceastacategorie de lucrari, adica cel putin un contract de: CONSTRUIRE DRUM cu stabilizarea in situ apamanturilor;Imbracaminti bituminoase usoare;Pavaje, montare borduri;Marcaje rutiere.Se accepta si contracte ce contin una, mai multe sau toate categoriile delucrari mentionate mai sus. Suma acestor contracte trebuie sa fie cel putinegala cu 370000 lei, exclusiv TVA. Ofertantii vor prezenta si proces verbal de receptie aferent contractului, in copie.- recomandare din partea beneficiarului, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?., 3.Utilaje dotare minima: statie de preparare a mixturilor asfaltice :1 buc; repartizator finisor 1buc; autogreder 1buc; buldozer 1buc; buldoexcavator 2 buc; compactor static autopropulsat 2 buc; compactor pe pneuri 1 buc; masina de marcaj 1 buc; freza asfalt 1buc; incarcator frontal 1buc; reciclator 1buc; autobasculanta minim 16 tone 2buc.Laborator gr II ptatestarea calitatii lucrarilor Se vor prezenta: raportul de inspectie tehnica si autorizatia de mediu pentru statia de preparare a mixturii asfaltice; raport de inspectie tehnica pentru repartizatorul finisor;rapoarte de inspectie tehnica/ITP, RCA, toate conforme si valabile la data limita de depunere a ofertei. Ofertantii vorprezenta o declaratie ca, in cazul in care vor fi declarati castigatori vor obtine licente de transport conforme si valabile pentru cele 2 autobasculante.In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare, 4.Declaratia privind efectivele medii de personal.Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cu experienta profesionala de minim de 3 ani in inginerie; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri;1 responsabil cu controlul calitatii (CTC), inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri;1 inginer topograf;4 persoane cu calificare asfaltator;4 persoane cu calificare masinist utilaje;4 persoane cu calificare conducator auto.In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte Formularulnr. 9 din Sectiunea Formulare., Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), inoriginal, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., 5.Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitatea lucrarii. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri -, in copie certificata ?conform cuoriginalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului., Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri -, incopie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in mod nerestrictionat pentru toti opertori economici interesati pe SEAP (www-licitatie.ro) la sectiunea documente a Invitatiei de partici pare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer