Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare Strada MUSICESCU


Detaliu pentru invitatia numarul 333694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 333694/16.08.2012
Denumire contract: Amenajare Strada MUSICESCU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D. Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni, cam.12 - parter, Ghiseul 9 sau 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv. C.D. Loga nr.1, Timisoara, Sala Licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare Strada MUSICESCU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare Str. Musicescu, in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 140, 259 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 222.000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 11 ? Instrument/Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valori lor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA (2, 5%conform art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind incadrarea in IMM).Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari si completari, este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor cu art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare; Sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale - in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS - numai pt. sit. prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d), din OUG 34/2006, daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formularul 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar: Nicolae Robu, Viceprimari: Sorin Mihai Grindeanu, Dan Aurel DiaconuSecretar: Ioan CojocariDirector Directia Economica: Smaranda HaracicuConsilieri locali: Bogdan Ciprian, Boglut Dorel, Boncea George?Flavius, Caprea Vasile, Ciuhandu Ovidiu, Dimeca Radu Dragos, Ehegartner Petru, Herzog Bogdan Radu, Jichici Ciprian-Corneliu, Jumanca Romanita?Adina?Delia, Mosiu Simion, Olteanu Ramona-Isabela, Orza Adrian Romita, Petrisor Andrei?Romulus, Purceld Octavian Mircea, Ruset Vasile, Sandu Constantin?Stefan, Saracan Maria, Simonis Alfred?Robert, Stoia Traian Constantin Taropa Lucian, Tirziu Adelina-Larissa, Toanca Radu-Daniel, Vesa Vasile-Teodor, Wolf Elena.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari ? Presedinte: Martin Staia, Membrii: Iancu Fiat, Vasile Olar, Pirsak Gina, Pasca Daniela, Petricescu Calin, Raluca Teodorescu; Rezerve ? Presedinte: Otilia Sirca, Membrii: Daniela Leu, Liliana Parvu, Ursan Viorica, Corina Radu, Alexandrescu Lavinia, Adina Balogh;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;b)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?-semnata si stampilata de ofertant;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codulfiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul 20, care va fi completat doar de liderul asocierii ca reprezentant legal al acesteia. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducera autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea)Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant; In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b)Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine(daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile, in cuantum de minim 22.280.000 lei fara TVA (Formular B1). Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul, in cazul unei oferte comune. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin.2 din L346/2004. Cursul utilizat pentru conversia leu/euro este cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro., 2.Informatii privind sustinerea, daca este cazul: Ofertantul poate fi sustinut conform art.186 din OUG 34/2006. In acest caz se vor prezenta: angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formularul 34), declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 (Formularul 12A), declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) din OUG 34/2006 (Formular 12BS); declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 (Formular 12D).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.a)Resurse umane: Ofertantii vor prezenta: - Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular 12I;
- O declaratie cu nr. de angajati, la data depunerii ofertei, defalcat pe meserii;
- Lista referitoare la personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului ? Anexa la Formular 12I;Ofertantii vor dispune de un nr. de minim 19 muncitori pentru lucrare, a caror calificare sa acopere meseriile cuprinse in lista consumurilor cu mana de lucru., 1.b)Ofertantii vor asigura in conformitate cu Legea 10/1995 cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat pt. lucrari de drumuri. Se vor prezenta CV-uri (din care sa rezulte experienta profesionala), si copii ale certificatelor de atestare insotite de legitimatii valabile la data depunerii ofertei., 1.c)Amenajarea zonelor verzi se va face de personal specializat pentru care se vor prezenta documente justificative (diplome de specialitate, certificate de calificare, contracte individuale de munca, etc), din care sa rezulte calificarea in acest sector de activitate., 2.a)Experienta similara: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportat la data deschiderii ofertelor), care vor contine: valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 5 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertei, au prestat (au dus la bun sfarsit), unul sau mai multe contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 11.140.000 lei fara TVA si care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta parti relevante ale contractului/contractelor nominalizate, din care sa rezulte: partile contractante, obiect, durata, pret si ultima fila cu semnaturile. Se vor anexa: Recomandari/certif. din partea beneficiarului, aferente contractului/contractelor prezentate., Documentele solicitate la punctul 2.a) referitoare la demonstrarea experientei similare vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata. Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-euro pentru dovedirea experientei similare este cursul valutar mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei (fttp: //www.bnr.ro) pt. anii in care au fost executate lucrarile., 2.b)Ofertantii vor prezenta de asemenea Formularul 7 - Obligatii contractuale in desfasurare., 3.a)Dotari tehnice: Ofertantii vor prezenta declaratia si lista privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun (Formular 12H + Anexa la Formular 12H).Ofertantii vor face dovada ca dispun, din dotare proprie sau de la terti (facturi, inchiriere, comodat, etc), de urmatoarele utilaje: utilaje pentru incarcat, pentru sapaturi si pentru nivelat; motocompresor; ciocan pneumatic; compactor autopropulsat; freza rutiera; compactor static; repartizor finisor mixturi asfaltice; autogudronator; matura mecanica; autocisterna cu dispozitiv de stropire; electrocompresor; pompa de injectat mortar; tractor pe pneuri cu remorca; masina de gaurit electrica; longrina metalica; motopompa; masina de trasat benzi de circulatie; mai mecanic., 3.b)Se va prezenta lista laboratoarelor utilizate pentru verificarea calitatii materialelor de constructii rutiere care urmeaza a fi folosite la realizarea lucrarilor., 4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Se va prezenta: Declaratia si lista cu subcontractantii (Form. 12G), Acordul/acordurile de subcontractare(Form. 15). Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontractantilor propusi; Resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contractul daca sunt prezentate si urmatoarele documente: Declaratia in temei art.69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D); documentele solicitate privind partea sa de implicare(resurse umane, dotari tehnice). In cazul in care, parti din contract, urmeaza fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract., 5.Informatii privind asociatii (daca este cazul)In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere(Formular 14). Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul) si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul) si documentele privind partea sa de implicare. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare nu se solicita legalizarea asocierii., 6.Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator. In acest caz se vor prezenta: Angajamentul ferm in forma autentica (Formular nr. 11); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului (Formularul 12BS); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D); Documentele solicitate pt. indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere.Exp. similara se va indeplini integral de tertul sustinator iar Resursele umane si/sau dotarile tehnice se iau prin cumul. 1.Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 9001 - se va prezenta copia certificatului, valabil la data depunerii ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul urmeaza sa primeasca certificarea., 2.Standarde de protectie a mediului: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 14001 - se va prezenta copia certificatului, valabil la data depunerii ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul urmeaza sa primeasca certificarea., 3.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pt. factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pt. cel mai scazul dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)pt. un alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctaj maxim alocat.
Durata de executie
15
Descriere: Punctajul pt. factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a)pt. cea mai mica durata de executie, dar nu mai putin de 20 de luni se acorda punctajul maxim - 15 puncte; b)pt. o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se va acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim alocat; c)durata de executie va fi cuprinsa intre 20 luni si 24 luni. Nu se accepta o durata de executie in afara acestor limite: - pt. durata de executie sub 20 luni oferta nu se puncteaza; - pt. durata de executie peste 24 luni oferta se declara neconforma.
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Punctajul pt. factorul de evaluare "perioada de garantie a lucrarilor" se acorda astfel: a)pt. cea mai mare perioada de garantie se acorda punctaj maxim; b) pt. o perioada a garantiei lucrarilor mai mica decat cea maxima prezentata, punctajul se va acorda astfel: P(n) = (perioada(n)/perioada maxima) x punctaj maxim alocat; c)perioada de garantie a lucrarilor va fi cuprinsa intre 3-5 ani. Nu se accepta o perioada de garantie a lucrarilor in afara acestor limite: - pt. perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 3 ani oferta se declara neconforma; - pt. perioada de garantie mai mare de 5 ani oferta nu se puncteaza.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 07:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer