Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare strazi, comuna Berceni, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 349228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Berceni (Primaria)
Numar invitatie: 349228/26.06.2013
Denumire contract: Amenajare strazi, comuna Berceni, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Berceni (Primaria)Cod fiscal: 2845338, Adresa: com. Berceni, Berceni, Telefon: 0244470588, Fax: 0244470209
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria com. Berceni, cu sediul in Berceni, str Prof Voicu Ion, judet Prahova, Romania, cod postal: 107060, telefon: +40 244470216, fax: +40 244470209, persoana de contact: Bucur Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Berceni, cu sediul in Berceni, str Prof Voicu Ion, judet Prahova, Romania, cod postal: 107060, telefon: +40 244470216, fax: +40 244470209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare strazi, comuna Berceni, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform proiectului tehnic, se vor executa lucrari de amenajare strazi in satele Corlatesti, Dambu, Catunu, Berceni, Moara Noua din comuna Berceni.Se vor executa lucrari la terasamente, carosabil, acostamente consolidate cu balast, semnalizare rutiera, parapet metalic, podet dalat, rigole carosabile.Valoarea fara TVA a cotei de cheltuieli diverse si neprevazute: 335.300 lei.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 231, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 57.932 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garant. de particip.: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire sau ordin de plata in contulRO94TREZ5395006XXX000062, deschis la Trezoreria Brazi, beneficiar Comuna Berceni cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituririi garant. de particip. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garant. de particip. prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278.1 alin (1) ? respectiv 6676, 59 lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278.1 din O.U.G. nr.34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garant. de particip. prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garant. de particip. va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Pt. o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garant. de particip. se va alege cursul de schimb stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin.3 teza II. din H.G nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de Cazier judiciar pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatului de Cazierului fiscal pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun oferteleNota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Completarea si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre ofertant, cat si de catre asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bucur Constantin - primar, Oprisan Ion - viceprimar, Zaharia Adriana - secretar, Oprea Toma Florina - contabil, Andrei Alexandru - consilier local, Neculae Iulian - consilier local, Vasile Doina Mariana - consilier local, Panait Constantin - consilier local, Moise Florea - consilier local, Ionel Vasile - consilier local, Vasile Basarabeanu Adrian - consilier local, Nastasescu Dumitru - consilier local, Draghici Alexandru - consilier local, Nitu Ion - consilier local, Gheorghe Constantin - consilier local, Dragomir Margareta - consilier local, Nicolae Florian Bogdan - consilier local, Nae Victor - consilier local.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului - Fisa de informatii generale din care sa reiasa ca ofertantul are o medie a cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin 5.700.000 lei.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul trebuie sa facadovada executarii in ultimii 5 ani a maxim doua contracte de lucrari similare(ex: asfaltare drumuri) cu o valoare cumulata de minim 2.800.000 lei fara TVA. Se va atasa completat Formularul - ?Experienta similara? - fisa de prezentare insotita de documente din care sa rezulte valoarea, perioada si locul prestarii si in care sa se prezizeze daca lucrarile au fost efetuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele declarate pentru indeplinirea contractului.Completarea si prezentarea formularului "Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamenteletehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: Compactor; Buldozer; Excavator; Autoutilitara basculanta; Incarcator frontal; Repartizator finisor mixturi asfaltice; Autoutilitara transport materiale; Autobetoniera; Automacara. In cazul in care operatorul economic nu detinein proprietate un utilaj, echipament, etc., pe langa posibilitatea prezentariiunui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani si personalul de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut?, insotita de informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinirea contractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora. Ofertantul va trebui sa aiba urmatorul personal specializat: Sef santier (studii superioare in domeniul drumuri; experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit); Inginer/subinginer (studii superioare in domeniul drumuri; experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit}; Responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri (atestat eliberat de autoritatea competenta}; Responsabil cu calitatea in domeniul drumuri (decizie interna de numire); Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca; Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori), muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii. Nu se acceptapropunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Standard ISO 9001 pentru lucrari de drumuri.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seriaISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate ladata limita de depunere a ofertelor insotit de ultimul raport de audit., Standard ISO 14001 pentru lucrari de drumuri.Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, insotit de ultimul raport de audit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere:
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere:
Termenul de executie a lucrarilor
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer