Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare strazi in orasul Deta-STRADA SIRUL BIRDA, orasul Deta, jud.Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 267605
Autoritate contractanta
Orasul Deta
Cod de identificare fiscala: RO2503378
Adresa: Romania, Timis, Deta, Victoriei 32, Deta
Telefon: 0256390466
Fax: 0256390511
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare strazi in orasul Deta-STRADASIRUL BIRDA, orasul Deta, jud.Timis
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajarea unei strazi secundare cu beton asfaltic, L=501 m , parte carosabila de 3 m latime.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 30.09.2010 17:42
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2010 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI DETA, STRADA VICTORIEI, NR.32, ORAS DETA, COD POSTAL 305200, JUDETUL TIMIS, ROMANIA; TELEFON 0256-390466, FAX 0256-390511;
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2010 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI DETA, STRADA VICTORIEI, NR.32, ORAS DETA, COD POSTAL 305200, JUDETUL TIMIS, ROMANIA - in sala de sedinte - tel. 0256-390466, fax 0256-390511
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 212, 200 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie priv.eligibilitatea;
-declaratie priv. neincadrarea in prev. art.181, din OUG 34/2006;
-certificat constatator emis de ORC;
-documente care dovedesc o forma de inregistrare;
-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
-certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat;
-modelul de contract de lucrari sa fie semnat si stampilat de ofertant;
-declaratie cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani si care sa fie min.90400 euro;
-experienta similara, minim o lucrare cu val. min. 192000 lei+contract si act aditional daca e cazul, proces verbal receptie, recomandarea beneficiarului;
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani;
-declaratie privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate+CV-urile acestora;
-ISO 9001/2001, 14001 si OHSAS 18001;
-completarea formularului cu subcontractantii(daca e cazul), detalii in Fisa de date a achizitiei. Sursa de finantare-bugetul local-
Documentatia se gaseste atasata in SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer