Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare strazi secundare in localitatea Hasmas-comuna Hasmas


Detaliu pentru invitatia numarul 353357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Hasmas
Numar invitatie: 353357/03.09.2013
Denumire contract: Amenajare strazi secundare in localitatea Hasmas-comuna Hasmas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna HasmasCod fiscal: 3520210, Adresa: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Telefon: 40257321777, Fax: 40257321777
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Romania, cod postal: 317185, telefon: +40 257/321777, fax: +40 257/321777, persoana de contact: Florica Dudas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Romania, cod postal: 317185, telefon: +40 257/321777, fax: +40 257/321777, persoana de contact: Florica Dudas
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare strazi secundare in localitatea Hasmas-comuna Hasmas
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire, amenajarea a 5 strazi secundare din localitatea Hasmas, comuna Hasmas, pe o lungime totala de 1111, 4 m. Lucrarile de amenajare a strazilor vizeaza executarea urmatoarelor categorii de lucrari: - lucrari de terasamente;
- structura rutiera;
- podete tubulare;
- lucrari de consolidare (gabioane si anrocamente);
- lucrari accesorii (santuri si rigole din beton, amenajare accese si lucrari de semnalizare rutiera);
- trotuare.Valoarea achizitiei: 617.553, 20 lei fara TVA, din care: a) Constructii: 555.797, 97 lei lei fara TVAb) Cheltuieli diverse si neprevazute: 10 % din valoarea precizata la pct. a), respectiv, 61.755, 33 lei fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de 10 % (cu raportare la valoarea ofertata) va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 617, 553.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 11.115, 95 lei (5.557, 97 lei - IMM); pt. garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare/ordin de plata/fila CEC/depunere numerar la casieria AC. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va constitui este RO50TREZ02424510220XXXXX deschis la Trezoreria Orasului IneuInstrumentul de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va depune in original si va prevedea expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, cf. ctr. garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (cf. art. 86, alin (3) lit. a) si b) din HG 925/2006), inclusiv mentiuni ref. situatia de la art. 2781, alin. 1, lit. a - OUG 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de participare, cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, in maximum 3 zile de la semnarea acestuia, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societatede asigurari, care devine anexa la contract, cu aplicarea prevederilor art. 90 alin (1) din HG 925/2006, sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Modalitatea de constitutire se va stabili de comun accord.Se va restitui: 70% din valoarea garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; iar restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-vb.de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Dudas Florica ? Presedinte al Comisiei de evaluare2. Sarb Elena ? Membru al Comisiei de evaluare3. Sirb Nicolae ? Membru al Comisiei de evaluare4. Hent Floare ? Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Popa Cornel ? Primarul Comunei Hasmas6. Consilieri locali: Todoca Ioan Ovidiu ? viceprimar, Crisan Marius Florin, Crisan Nicolae, Groza Moise, Irimie Marinel Alin, Merce Ana Floare, Sarb Nicolae, Tica Danut, Tiganas Otilia.Mod de dovedire1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, (Certificat eliberat de D.G.F.P) precum si taxele locale (certificat emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi depuse in original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1.Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1.111.595, 74 leiOfertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente care sunt la dispozitia ofertantului in scopul sustinerii cerintei de calificare, In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 555.797, 97 lei, fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele, dotarile si echipamentele tehnice necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei, respectiv: - autocisterna;
- 2 buldozere pe senile;
- compactor autopropulsat cu rulouri(valturi);
- excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator);
- incarcator frontal pe pneuri;
- placa vibratoare cu motor ardere interna.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele, dotarile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului ? in copie simpla cu mentiunea ?conform cu originalul?, Ofertantii vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a obiectului contractului: , a). 1 RTE in dom. constr. rutiere, drumuri, poduri, tunele, se vor depune:
Atestatul (cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, actualizata) si legitimatia de ?RTE" valabila la data limita de depunere a ofertelor; Decl. de
disponib., b). 1 responsabil tehnic cu calitatea cu experienta in aceasta functie de minim 3 ani.
Se vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de implicare a contractului de achizitie publica, c). 1 sef de santier inginer constructor - specializarea constructii drumuri si poduri, cu experienta specifica (in aceasta functie in derularea unui proiect) de minim 3 ani.
Se vor depune: Diploma studii tehnice superioare in domeniu (specializarea constructii drumuri si poduri); Curriculum-vitae ? in copie; Decl. De disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de implicare a contractului de achizitie publica.
Se vor depune Formularul nr. 7, Formularul nr. 8., In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., Daca ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicate prevederile art. 45-O.U.G. 34/2006, si art. 11, alin.7-H.G. 925/2006, conform: ?AC nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarate se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?., Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna contractantul si subcontractantul acestuia, cf. contractului de subcontractare si prevederilor DA. Anterior semnarii contractului, operatorul declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Daca contractul de subcontractare este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contract si traducere legalizata in limba romana., Daca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus, cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si a obligatiilor/componentelor asumate de fiecare asociat, potrivit contractului de asociere.Asociatii vor depune imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura, din care sa reiasa liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indepllini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.Pentru acordurile de asociere incheiate in alta limba decat romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea legalizata in limba romana dupa acestea. Certificate care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare lucrarilor care fac obiectul procedurii - in copie. Valabilitatea certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea., Certificate care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare lucrarilor care fac obiectul procedurii - in copie. Valabilitatea certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraPunctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn = (Pretmin/Pretn) x punctajul maxim alocat;Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pret min ? pretul cel mai mic ofertat; Pret n ? pretul cuprins in oferta evaluata.
Perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie tehnica ofertata, dar nu mai mare decat perioada maxima indicata de AC (respectiv 5 ani) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn = (Pern/Permax) x punctajul maxim alocat. Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Permax ? perioada de garantie tehnica a lucrarilor maxima ofertata; Pern ? perioada de garantie tehnica a lucrarilor maxima cuprinsa in oferta evaluata.c) pentru o perioada mai mare decat perioada maxima precizata de catre AC (respectiv 5 ani) nu se acorda punctaj suplimentar; pentru o perioada mai mica decat perioada minima impusa de catre AC (respectiv 2 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 22:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer