Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare tehnica a partii speciale a autospecialelor de interventie si interfatarea echipamentelor de detectie CBRN cu echipamentele de comunicatie existente


Detaliu pentru invitatia numarul 334837
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02512/C
Numar invitatie: 334837/04.09.2012
Denumire contract: Amenajare tehnica a partii speciale a autospecialelor de interventie si interfatarea echipamentelor de detectie CBRN cu echipamentele de comunicatie existente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02512/CCod fiscal: 4193044, Adresa: Sos. Oltenitei, nr. 225, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/332.11.99, Fax: 021/332.21.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare tehnica a partii speciale a autospecialelor de interventie si interfatarea echipamentelor de detectie CBRN cu echipamentele de comunicatie existente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare tehnica a partii speciale a doua autospeciale de interventie la evenimente nucleare si ecologice si interfatarea echipamentelor de detectie CBRN cu echipamentele de comunicatie existente conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 50117100-9 - Servicii de conversie a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 387.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
900 lei Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - lei, printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor (in plic sigilat la sediul U.M.02512/C). - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul: RO14TREZ70423600120XXXXX; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Returnarea garantiei de participare se face numai in cont de trezorerie deschis pe teritoriul Romaniei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, caz in care ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.u.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 3.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere autoritatea contractanta accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Aceasta declaratie se prezinta in limba in care a fost emisa si, trebuie sa fie insotita de o traducere legalizata in limba romana. Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.u.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 4.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere autoritatea contractanta accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Aceasta declaratie se prezinta in limba in care a fost emisa si, trebuie sa fie insotita de o traducere legalizata in limba romana. Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Formularului nr. 2.- o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 5. Persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Ioan SAFTA, Gabriel EPURE si Mirela LOGHIN. 1. Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoanele juridice/fizice straine: Traduceri in limba romana, legalizate, ale documentelor (documente emise de institutiile autorizate ale tarii de origine) referitoare la inregistrarea si la apartenenta la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului ofertantului sau xerocopii ale documentelor, certificate pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii Ofertantii trebuie sa detina certificate care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul SR-EN-ISO 9001 si SR-EN-ISO 14001. Certificatele trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare a sistemelor de management al calitatii acreditat de catre Organismul National de Acreditare din Romania (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer