Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare teren de sport artificial in curtea Scolii cu clasele I-VIII ? loc.Caseiu


Detaliu pentru invitatia numarul 291598
Autoritate contractanta
COMUNA CASEIU (Consiliul Local al Comunei Caseiu)
Cod de identificare fiscala: 4378794
Adresa: Caseiu nr.54, Caseiu
Telefon: 0264229101
Fax: 0264229101
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajare teren de sport artificial in curtea Scolii cu clasele I-VIII ? loc.Caseiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Amenajare teren de sport artificial in curtea Scolii cu clasele I-VIII ? loc.Caseiu?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.04.2011 12:49
Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI CASEIU, LOCALITATEA CASEIU NR. 54 , JUD. CLUJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CASEIU, LOCALITATEA CASEIU NR. 54 , JUD. CLUJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 203, 594.57 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind: eligibilitatea, calitatea de ofertant; participarea la licitatie cu oferta independenta, privind neîncadrarea în prevederile art. 181. Achitarea taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat. CUI si Certificat constatator O.R.C. Desfasurarea autorizata a activitatii. Cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani; Bilant 2008, 2009, 2010(pana la 30.06.2010); Lucrarile din ultimii 5 ani; Experienta similara; Declaratii privind subcontractantii (daca este cazul). Certificare conform standardului ISO 9001:2008 - sau echivalent.
DIN SEAP (ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE) SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI CASEIUCUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 2500 RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer