Achizitie publica - Amenajare teren de sport sintetic Valea Bistrii
Detaliu pentru invitatia numarul 327730
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327730/24.05.2012
Denumire contract: Amenajare teren de sport sintetic Valea Bistrii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215, persoana de contact: CORNEA CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, jud. Alba, Romania, cod postal: 515500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare teren de sport sintetic Valea Bistrii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: montarea de gazon artificial si imprejmuirea terenului sintetic
II.1.6) CPV: 45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1200 lei, per. de valab.45 zile de la data depun. ofertelor conform art.86 alin 1 din H.G.925/2006
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl. privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, decl. privind neicadrarea in situatu=iile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 , certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordin nr.314/2010, declaratieprivind neincadrareain prev. art.69^1 din OUG 34/2006, persoanele care au atributii in organizarea si desfasurarea procedurii de achizitie publica din cadrul primariei orasului Cimpeni: primar A ndres Ioan Calin, cons. investitii Cramba Tania, cons. achizitii Cornea Calin, cons. urbanism Onet Smaranda , cons. ADPP Napeu Alina Veronica, ref. ADPP Mihon Constantin., cert. fiscal elib. de serv. taxe si imp. locale, certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat. Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte eel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda pbiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.In cazul Tn care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu eel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, Tn conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta Tnsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ultimul bilant contabil si Contul de profit si pierderi, situatia privind cifra de afacerirealizatein ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari din ultimii 5.Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte delucrari realizate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie de la beneficiari - minim 1(una )certificare de buna executie., Experienta similara - cel putin unui contract de 80.000 lei., informatii privind personalul tehnic si de specialitate.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Cerinte : personal cheie -responsabil cu controlul tehnic de calitate atestat in conformitate cu lucrarea supusa licitatiei, responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu domeniul lucrarii supuse licitatiei.Ofertantul va prezenta CV-ul cu calificarile in domeniuale personalului complectand formularul 7a si 7b ISO9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P si de la primaria Cimpeni , comp. achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:08