Achizitie publica - AMENAJARE TEREN SINTETIC LA SALA DE SPORT LOCALITATEA APATEU
Detaliu pentru invitatia numarul 334463
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334463/29.08.2012
Denumire contract: AMENAJARE TEREN SINTETIC LA SALA DE SPORT LOCALITATEA APATEU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAAPATEUCod fiscal: 3519372, Adresa: APATEU , NR.364, Apateu, Telefon: 0257 /327 301, Fax: 0257 / 327 301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: APATEU , NR.364, Apateu, Romania, cod postal: 317010, telefon: +40 257327301, fax: +40 257327301, persoana de contact: MARIUS COSTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL APATEU , LOC. APATEU , NR.364
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE TEREN SINTETIC LA SALA DE SPORT LOCALITATEA APATEU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune amenajarea unui teren sintetic care va trebui construit pornind de la stratul de beton , gazon , instalatie de nocturna si accesorii .
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 419.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.part.3000 lei si tb sa fie irevocabila Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu per.de valab.a of.si va fi irevoc.Gar.de part.poate fi constit.in urm.forme: instr.de garan.(Formular11)emis in cond.legii de o soc.bancara/de asig, care se prez.in orig. in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.Dc.emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prez.in anexa traducerea autoriz.si legaliz.;instr.de gar.prez.in orig.poate fi expr.si in euro astfel incat sa echivaleze gar.solicit.in lei la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ;instr.de gar.emis in cond.legii tb.sa prev.ca plata se va face neconditionat/conditionat, in urm. sit.de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras of.in per.de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stab.castig., ofertantul nu a constit.gar.de buna executie in per.de valab.a of.;c)of.sa fiind stab.castig.ofertantul a refuzat sa semneze ctrct.de achiz.pub.in per.de valab.a of.d)autorit.ctrctanta.va apl.prev.art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine 1774, 19 lei .In cazul in care se depune bilet la ordin/fila CEC (depunerea la autoritatea contractanta a ordinului de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Chisineu Cris, CUI , cont RO16TREZ0225006XXX000055), ofertantul va dovedi prin orice mijloace de care dispune ca banii aferenti garantiei de participare sunt in contul autoritatii la data deschiderii ofertelor, iar fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , Localitatea apateu , nr.364
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18 b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea?declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A;2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C;3).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ valid la data deounerii ofertelor;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;5).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1C; Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar BONDOR AUREL, Viceprimar ONI?A IOAN, MANG AURICA (CONTABIL) comisia de evaluare: COSTEA MARIUS , BONDOR DAN FLORENTIN , MALITA ADRIANAConsilieri locali: MALITA IOAN , MALITA PETRU , MANG IOAN, RUS DOREL, TULCAN PETRU , JURCOI GHEORGHE, BELEI DAN , CULDA IONEL , TULCAN IOAN , SARAC IOAN MISCA TEODOR, BOTAS RADU, . Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei . Inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada devalabilitate la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata; In cazul in care ofertantul nu si-a depusbilantul aferent anului 2011, se vor prezenta: documente justificative princare ofertantul sa faca dovada indeplinirii solicitarii autoritatii; Se permiteprobarea situatiei financiare pentru anul 2011 prin orice alte mijloaceconsiderate relevante de catre ofertant., Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim 300000 lei sau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei -www.bnr.ro) Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2010 :1 Euro = 4, 1285 RON 2011 :1 Euro = 4, 2379 RON 2009 :1 Euro = 4, 2373 RON; In cazul in care ofertantul are depus bilantul la data de 31.12.2011, acesta va fi prezentat, in cazul in care nu are inregistrat bilantul pentru anul 2011, ofertantul va face dovada cifrei de afaceri aferenta anului 2011 prin orice act doveditor de care dispune.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor; Se solicita: copie dupa contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta , o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. - recomandari din partea beneficiarului ., Experienta similara: din cel mult 2 contracte executate in ultimii 5 ani calculati pana la data depunerii ofertelor cu valoarea cumulata a lucrarilor executate in valoarea de minim 170000 lei fara TVA; experienta similara trebuie sa priveasca lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini.Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara - copie dupa informatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare - copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor- recomandare din partea beneficiarului.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?semnata si stampilata. Valoarea poate fi prezentata si ca echivalenta in euro, la urmatoarele cursuri: 2007 - 3, 33732008 - 3, 68272009 - 4, 23732010 - 4, 20992011 - 4, 23792012 - 4, 3951(curs mediu stabilit de BNR), Inf. privind personalul angajat si cadrele de conducere . Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii trei ani., Ofertantul va face dovada ca dispune de o echipa minim formata din: Responsabil tehnic cu executia, (RTE) autorizata pentru lucrari de constructii civile si lucrari edilitare.Manager de proiect(conducator de echipa), inginer constructii civile. Pentru pozitiile enumerate anterior cerinta este de a nominaliza o persoana pe un post, totusi, se poate prezenta si o persoana care sa ocupe mai multe functii, conditionat de detinerea tuturor certificarilor necesare., Declaratie privind lista privind echipamnetele tehnice , utilajele , instalatiile pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii -daca este cazul., Informatii privind asocierea daca este cazul. Standardul ISO 9001:2008 privind Sistemul de Management al Caliatii (pentru executantul lucrarii) in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent, Standardul ISO 14001:2004 privind Sistemul de Management al Mediului(pentru executantul lucrarilor) , in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 11:38