Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE TEREN SPORT


Detaliu pentru invitatia numarul 340988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GRUP SCOLAR BORCEA
Numar invitatie: 340988/14.12.2012
Denumire contract: AMENAJARE TEREN SPORT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR BORCEACod fiscal: 23572931, Adresa: COM. BORCEA, JUD. CALARASI, Borcea, Telefon: 0242/340.029, Fax: 0242/340.029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BORCEA, JUD. CALARASI, Borcea, Romania, cod postal: 917015, telefon: +40 242340029, fax: +40 242340029, persoana de contact: STELA IANOLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GRUP SCOLAR BORCEA, COM. BORCEA, JUD. CALARASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE TEREN SPORT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM LISTELOR DE CANTITATI SI CAIETE DE SARCINI ATASATE
II.1.6) CPV: 45233250-6 - Lucrari de imbracare, altele decat pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 919.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? 2.500 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emisin original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO50TREZ2015006XXX004641 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semnezecontractul, se va aplica art.278.1(1)- lit.a, din OUG 34/2006 ;Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se va aplica prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006 si HGR 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in carese depune oferta , original /copie conform cu originalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente linii anterioare celei in care se depune oferta, catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, inceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DIRECTOR ? Ianole Stela, Contabil ? Ghita Gabriela, Primar ? Nedelcu Theodor Aniel, Viceprimar ? Zaharia Costica, Secretar ? Dima Florica, Contabil ? Piscan Magdalena, CONSILIERI LOCALI - Zaharia Costica, Burlacu Ionut Cristian, Coporan Frusinica, Nitulescu Elena, Vladila Victorita, Bara mihai, Iacob Gheorghe, Stoica Marian, Cocor Radu, Dumitru Marian, Lascu Iulian, Ianole Stela, Cireasa Vasilica. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibilia cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea"in conformitate cu originalul")emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial , in conformitate cu prevederile legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. 2.Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 3.1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011) Cerinta minima de calificarerezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie de minim400.000 lei.3.2 bilant contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Cerinte obligatorii pentru ofertant/ofertant asociat/persoana care sustine ofertantul sau asocierea/subcontractor, experienta similara ? cerinta minima de calificare - un contract similarde minim 200.000 lei.2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje instalatii. Informatii referitoare la utilajele instalatiile echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate sau angajament de punere la dispozitie) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular 12 Hresurse tehnice - Cerinte minime de calificare: -cilindru compactor-autogreder-autobasculanta- excavator- incarcator frontal- automacarasau angajament ferm de la un tert, 3. Situatia personalului disponibil (personalul de specialitate) pentru executia prestarilor de servicii pregatirea cadrelor de conducere- Cerinte minime de calificare: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul constructiilor- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor- 1 Sef de santier ? inginerminim 3 ani vechime;
- 1 inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?; Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001 sau echivalent, Prezentarea certificateluiISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer