Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare terenuri de sport in municipiul Slatina, judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 333329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Slatina
Numar invitatie: 333329/07.08.2012
Denumire contract: Amenajare terenuri de sportin municipiul Slatina, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SlatinaCod fiscal: 4394811, Adresa: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Telefon: +40 249439377/ +40 249407002, Fax: +40 249431708/ +40 249439336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare terenuri de sportin municipiul Slatina, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea terenului de sport din incinta Colegiului National Ion Minulescu si Reabilitarea terenurilor de sport pentru baza sportive Complexul 1 Mai
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 537, 087 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 100.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau ordin de plata (cont RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina). Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata. I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul total al contractului de lucrari exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii.Oferantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: - Darius Bogdan Valcov - primar- Minel Florin Prina? Viceprimar- Mihaela Stana ? Viceprimar;
- Florin Ionut Barbu - Director economic- Mierlesteanu Floarea - Sef serviciu Urmarire lucrari Publice- Moanta Daniela ? Presedinte cu drept de vot- Stoicanescu Ileana - membru- Necsulescu Liliana ? membru- Valceanu Maria ? membru- Diaconu Gheorghe - membru- Albota Emil Florin, Ana Anghel, Badescu Virgil, Bircea Cristian, Bit Florin, Bratoi Sorin Cristian, Craciunica Dumitru Mugurel, Dogaru Mircea, Floricu Sorin, Ivan Catalin-Ionut, Matei Mariana, Obretin Florin, Petre Gheorghe Ginel, Popa Emil Costin, Tanase Aurelia, Tomireanu Maria Cristina, Vatrai Ion, Vilceleanu Gigi Ernes ? consilieri locali- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Slatina (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice romaneOperatorii economici vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Operatorii economici vor prezenta Atestate, certificate privind capacitatea tehnica si/sau profesionalafacand dovada ca sunt atestati ANRE (pentru activitati in instalatiile electrice de joasa tensiune, conform Ordinului presedintelui ANRE nr. 24/2007.Dovada indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copie a acestui atestat semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre societate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Informatii prin care sa se demonstreze ca la momentul semnarii contractului operatorul economic, va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor. Confirmarea faptului ca ofertantul, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de cel putin 500.000 lei, in perioada impusa (maxim 24 luni) de executie a lucrarilor., Prezentarea bilanturilor contabile pe 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente., Fisa de informatii generale (Formular 7 din sectiunea de formulare semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si cifra de afaceri medie din activitatea de constructii montaj pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar executia lucrarilor. Ofertantul va demonstra ca cifra de afaceri medie din activitatea de constructii montaj pe ultimii 3 ani de sustinere financiara a executiei lucrarii de minim 10.000.000 lei., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Pentru dovedirea unei experiente similare operatorul economic trebuie sa indeplineasca urmatorul nivel minim: - a unei experiente similare de executie lucrari de constructii/reabilitare/modernizare terenuri de sport in valoare cumulata de minim 400.000, 00 lei fara TVA;
- a unei experiente similare de executie lucrari de constructii/reabilitare/modernizare terenuri sintetice, in valoare cumulata de minim 900.000, 00 lei fara TVA.Dovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu, cu certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se vor depune copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, copii recomandari si/sau certificatele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art.97^1 alin.(1) din HG 925/2006, datate, semnate si parafate de emitent, din partea beneficiarului acestuia pentru contractul prezentat in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate, ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani si, care sa fi condus, in calitate de manager de proiect, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii - care va indeplini functia de Manager Proiect. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., ? minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si care sa fi coordonat in calitate de Sef de Santier, minim o lucrare de constructii civile ? pentru functia de Sef Santier Constructii;Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., minim 1 (unu) inginer constructor absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Instalatii in Constructii (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de instalatii pentru constructii civile ? pentru functia de Inginer Instalatii in constructii;Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu men?iunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum ?i declara?ia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salaria?i proprii., minim 1 inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in specialitatea Energetica/Instalatii Electrice/ Electromecanica/Electrotehnica (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 3 ani de zile in specializarea dobandita si cu experienta specifica dovedita cu inscrisuri de minim 1 ani in executie retele/curent slab instalatii electrice, autorizati ANRE (sau echivalent) tip B ? pentru functia de Inginer Retele Electrice. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate pentru cei care nu sunt salariati proprii., minim 1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Civile, Industrale si Agricole ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industrale si Agricole;Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestate/autorizatii RTE pentru lucrari de retele electrice in termen de valabilitate la data depunerii documentelor de calificare, contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratie de disponibilitatepentru cei care nu sunt salariati proprii, minim 1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de retele electrice ? pentru functia deResponsabil Tehnic cu Executia Retele ElectriceDovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestate/autorizatii RTE pentru lucrari de retele electrice in termen de valabilitate la data depunerii documentelor de calificare, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declarative de disponibilitatepentru cei care nu sunt salariati proprii, ? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? care va indeplini functia de manager calitate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOperatorul economic trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare minima: ? Minim2autobasculante ;? Minim 2 buldoexcavatoare;? Minim 1 compactor ;? Minim 1 autogreder;? Minim 1utilaj cu ghidaj laser pentru nivelarea agregatelor;? Minim 1 utilaj pentru dozarea si perierea nisipului si granulelor de cauciuc.Se va prezenta in original Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru indeplinirea ctr, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurareaactivitatii.Pentru mijlocul de transport se va depune in copie lizibila: -cartile de identitate si certificatele de inmatriculare, cu ITP valabila;
-ctr. de inchiriere a autovehiculelor, ctr. de comodat, pentru cazul in care nu sunt proprietatea prestatorului., Declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei va incheia un contract pentru depozitarea molozului si materialelor reziduale in halda municipiului, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., Declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to pe care la foloseste in derularea contractului pe intreaga durata de executie a lucrarii contractate in conformitate cu H.C.L.311/22.12.2010 Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda astfel: ?Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda 40 de puncte?Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 40 ].Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia proiectului ce face obiectul contractuluise acorda astfel: ?Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia proiectului ce face obiectul contractuluise acorda 15 de puncte ? Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfelP= [pret minim ofertat/ pret ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 15 ]
Termen de executie lucrare
15
Descriere: componenta tehnica: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: ? Pentru cel mai scazut dintre Termenele ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda 15 puncte? Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [termen minim ofertat/ termenul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 15 ].Termenul de executie acordat lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 20 (douazeci) luni ?i maxim de 24 (douazecisipatru) luni.
Durata de garan?ie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
20
Descriere: componenta tehnica: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 de puncte;b) pentrudurata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [ 20 ].Durata garan?iei acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 24 (douazeci?ipatru) luni ?i maxim de 60 ( sasezeci) luni.
Termen de executie proiect
10
Descriere: componenta tehnica: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: ? Pentru cel mai scazut dintre Termenele ofertate pentru executia proiectuluise acorda 10 puncte ? Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [termen minim ofertat/ termenul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 10 ]Termenul de executie acordat proiectarilor ce fac obiectul contractului trebuie sa fie de minim 1 (una) luna ?i maxim de 2 (doua) luni..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descaraca din SEAP accesand pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer