Achizitie publica - ?Amenajare torent pe drumul judetean DJ 108A: DN 1F Romanasi ? Jibou si semnalizare rutiera?.
Detaliu pentru invitatia numarul 336943
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336943/08.10.2012
Denumire contract: ?Amenajare torent pe drumul judetean DJ 108A: DN 1F Romanasi ? Jibou si semnalizare rutiera?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean SalajCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: 0260614120, Fax: 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Salaj P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260614120, fax: +40 0260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SediulConsiliului Judetean Salaj P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare torent pe drumul judetean DJ 108A: DN 1F Romanasi ? Jibou si semnalizare rutiera?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul areca scop executia lucrarii ?Amenajare torent pe drumul judetean DJ 108A: DN 1F Romanasi ? Jibou si semnalizare rutiera?.
II.1.6) CPV: 45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 650, 278.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 13.000 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita dedeschidere a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau?instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se vaexecuta: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. de participare se va prezenta laRegistratura AC impreuna cu oferta, pana la data limita de deschidere a ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror ofertanu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia suma calculate conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. deasigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca platagarantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, sumainitiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. ACalimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita dreptgarantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180. Cerinta nr. 2 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobatacu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d). Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetulconsolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie saprezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste documente.) Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.) Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare acertificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Se va completa Formularul 13) Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14) Se va prezenta declaratia atat de subcontractant cat tertul sustinator .In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai susmentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: : Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director Directia managementul proiectelor, relatii externe si dezvoltare regionala Crihan Catita -director - Directia economica - Mesesan Viorica, director ? Directia tehnica ? Ghiurco Mircea, consilier - Directia managementul proiectelor, relatiiexterne si dezvoltare regionala Calinici Anca, sef birou - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publiceIepure Liliana, sef serviciu - Directia juridica si administratie locala Cuzdriorean Cosmin, , inspector de specialitate - Biroul proiectare - Pop Nicolae - in cadrul Autoritatii Contractante ?Judetul Salaj. Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Crisan Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra -Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de datade depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat peprimul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifreide afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3ani de minim1.300.400 lei. In cazul in care la o procedura de achizitiepublica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinitaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul incare oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) vaprezenta formularul. Operatorul economic poate beneficia de prevederileart. 186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentulferm, Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport alcenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport deaudit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara la data de31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011? in copie ?conform cu originalul? incazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii incare este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depuneo oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a surselor tuturor membrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. Personal minim obligatoriu.1 coordonator de proiect - inginer/subinginer , ,cai ferate drumuri si poduri" - absolvent de studii superioare in specializarea , ,cai ferate, drumuri si poduri" - experienta generala in dom. studiilor 5 ani - exp.profesionala specifica in coordonarea a cel putin un contract de aceeasi natura si complexitate.1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" in conformitate cu legislatia in vigoare1 - inginer/subinginer , ,cai ferate drumuri si poduri" - absolvent de studii superioare in specializarea , ,cai ferate, drumuri si poduri" - experienta generala in dom. studiilor 5 ani - exp.profesionala specifica in coordonarea a cel putin un contract de aceeasinatura si complexitate., Doc. dov. ptr: 1 (un) coordonator de proiect - inginer/subinginer , ,cai ferate drumuri si poduri": - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, diploma de studii, decl. de disp. formularD1.- doc. privind dovada exp. prof. specific in coordonarea a cel putin un contract de aceiasi nat. si complexitate.1 (un)RTE atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele": - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat - carti munca /contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de participare, diploma de studii, decl. de disp. formular D, - certificate de atestare prof. si legitimatii aferente- valabile la data limita de depunere a of.1 (un)inginer/subinginer , ,cai ferate drumuri si poduri": - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sau acord de, Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice. Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Daca operatorul economic nu detine in proprietate unutilaj/echipament/statie/laborator etc, se va prezenta un contract/precontractde inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitiein cazul declararii oferteidrept castigatoare . A.C. isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privirela utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cuapartenenta lor., Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii / asociatii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de cestia si exprimarea valorica aacestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatiicontractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. In cazul unei asocieri op. ec. va prezenta acordul de asociere si angajament cu toti asoc. princare isi asuma raspunderea colectiva si solidara ptr. indepl contractului, Cerinta 5 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se va prezentalista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioadede prestare, beneficiari., Cerinta 6 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract ?maxim 3 contractede aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 650.200 lei lei fara TVA.Lucrarile similare vor fiinsotite de documente relevante contracte(informatii relevante)/ proceseverbale de receptie la terminarea (partiale) a lucrarilor / recomandari din partea beneficiarilor. In cazul asocierii conditiase va indeplini in mod cumulativ. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii .Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii .Se va prezenta programul si planul calitatii pentru obiectul licitat., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezentacertificatului ISO 14001:2005 in copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? sau echivalent pentru domeniul licitat .Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 08:32