Achizitie publica - Amenajare trecere la nivel pe DJ 709J la km 19+560 linia CF Chisineu Cris-Graniceri
Detaliu pentru invitatia numarul 342672
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342672/12.02.2013
Denumire contract: Amenajare trecere la nivel pe DJ 709J la km 19+560 linia CF Chisineu Cris-Graniceri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Corneliu Coposu nr.22, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare trecere la nivel pe DJ 709J la km 19+560 linia CF Chisineu Cris-Graniceri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executarea unor lucrari de amenajare a trecerii la nivel cale ferata la intersectia DJ 709J Sanmartin -Graniceri (km 83+179, 81) cu calea ferata 332 Chisineu Cris-Graniceri (km 19+560), cu o latime de 9, 80 m, conform specificatiilor din memoriul justificativ ce face parte integranta din documentatia de atribuire. Mentionam faptul ca valoarea estimata aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0, conform devizului estimativ emis de proiectant.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 132.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 5.200 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valab.a ofertei, perioada de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de const.(conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Jud.Arad, prin CJA, Trez.Mun.Arad nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pentru pers.fizice/juridice romane; prin virament in contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pentru pers.fizice/ juridice straine;prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., in numerar la casieria CJA (max.5000 lei).Dovada const.garantiei, dupa caz insotita de declaratia de incadrare in categ.IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav.Judetului Arad, prin CJA, sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil.pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prev.la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib.retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.In cazul in care garantia va fi depusa in euro, conversia se va face la cursul leu/euro emis de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art.90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere si perioada de garantie acordata lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr.3 - Fisa de informatii generale, Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr.5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr.28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune ofertele. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare. Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (conform art.3 lit.s^2) sunt: Nicolae IOTCU-presedinte, Cristian-Ioan DRAGAN-administrator public, Romulus Remus GUTU -vicepresedinte, Adrian Florin TOLEA-vicepresedinte, Gheorghina RIBOVICI-director executiv, Lucia CHISBORA-director executiv, Adrian NEDELCIU-director executiv, Cristian CIRLUGEA-director executiv adjunct, Nadia-Raluca LUCACI-sef serviciu achizitii publice, Gabriela CHIRICHEU-sef serviciu proiecte cu finantare internationala, Liliana TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate, Silvana LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ, Diana-Otilia PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice, Renate Ecaterina KELEMEN-consilier serviciul achizitii publice, Mirela-Leontina STANA-consilier superior serviciul achizitii publice, Aurica-Steluta DUMITRACHESCU-consilier superior serviciul achizitii publice, Lucia SARGHI-consilier superior serviciul achizitii publice, Alin MORGOVAN-consilier, Alexandru TAMAS-consilier, Delia HUGEL-consilier, respectiv consilierii judeteni: Zeno Catalin ACHIM, Aurel ARDELEAN, Gyorgy BOLONI, Simion BUDIU, Dorina-Rodica CHAMBRE, Valentin COVALIV, Vasilica DAMIAN, Daniel-Sorin DURUS, Dumitru-Florian ENACHIUC, Cristian FEIES, Ioan GLIGOR, Simona-Lucia IORGOVAN, Cornel-Stefan LUCACI, Ioan MICLE, Petru MOT, Daniel NEGREA, Mircea Laurentiu ONEA, Caius-Mihai PARPALA, Cosmin Nicolae PERETEATCU, Ioan PLAVETI, Garofita POPA, Mircea PURCARU, Mihai Octavian SACUI, Gheorghe SABAU, Ioan Gheorghe SECULI, Marius-Mircea SULINCEAN, Gyorgy SIPOS, Florin Dan TRIPA, Ion ULICI, Teodor VESA. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.- Autorizari/Agremente eliberate de Autoritatea Feroviara Romana-AFER conform HG nr.626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane?AFER si Ordinului Ministrului Transporturilor nr.290/13.04.2000, pentru lucrari de intretinere linii CF si constructii si intretinere trecere la nivel cu calea ferata, valabile la data depunerii ofertelor. Ca urmare, in vederea calificarii, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: a) Ofertantii care detin autorizari/agremente AFER valabile vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vize. b) Ofertantii straini care nu detin autorizari/agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat). c) Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante. Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind autorizarea AFER este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind resursa transferabila (Ordin nr.509/14.09.2011 a Presedintelui ANRMAP).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.15., Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pecare le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se va completa Formularul 16 - declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului;, Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: sef de santier/sef de lucrari, personal responsabil tehnic cu executia RTE si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Pentru respectarea cerintelor privind securitatea transportului feroviar in activitatile de construire, reparare, intretinere si exploatare a materialului rulant si a infrastructurii feroviare se va utiliza personal pentru care AFER a eliberat, dupa caz, certificate, atestate, autorizatii si/sau licente. Toate documentele solicitate (autorizatiile/legitimatiile/certificarile etc. trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor). Se vor completa: Formular nr.11 si Formular nr.13., Pentru persoanele nominalizate se vor anexa: CV-uri, Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract (Formular nr.14), Copii ale contractelor de munca sau alte contracte de prestari servicii incheiate anterior datei de deschidere a ofertelor, Diplome care atesta specializarea personalului, Autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa. Toate autorizarile/ legitimatiile/ certificarile trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta maxim 2 contracte de lucrari din care sa rezulte ca in ultimii 5 ani, a executat lucrari similare cu cele supuse achizitiei, cu valoare cumulata de cel putin 200.000 lei, fara TVA.Se vor completa: Formular 8 lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate(unde se vor regasi contractele similare), Formular 9 Experienta similara., Formular 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul 9 va fi insotit de certificari de buna executie (prezentarea oricaror certificate/documente care sa confirme executia lucrarii) pentru cele mai importante lucrari. Certificarile/ documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea si locul executiei, se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si vor fi insotite de recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului, de procesul verbal de receptie la terminarea/ finalizarea lucrarilor.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv: Anul 2008:3, 6827;Anul 2009:1 euro= 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;Anul 2011:1euro=4, 2379 lei; Anul 2012:4, 4560. Formularul 9 va fi insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, de recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului, de procesul verbal de receptie la terminarea/ finalizarea lucrarilor., In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor tehnice si profesionale se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitie a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/ subcontr. tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta., Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent. In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/ subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., e-mail, posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorilor economici)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul de Cooperare Transfrontaliera HU-RO)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 15:59