Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare trotuar adiacent DN 15, orasul Borsec, jud. Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 347789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Borsec
Numar invitatie: 347789/03.06.2013
Denumire contract: Amenajare trotuar adiacent DN 15, orasul Borsec, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul BorsecCod fiscal: 4245380, Adresa: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Telefon: +40 266337001, Fax: +40 266337007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007, persoana de contact: Jo;zsef Mik
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Carpati nr.6/A, Borsec, Romania, cod postal: 535300, telefon: +40 266337001, fax: +40 266337007, persoana de contact: Jo;zsef Mik
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare trotuar adiacent DN 15, orasul Borsec, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea este situata pe teritoriul ora?ului Borsec.Lungimea studiata este de 1638 ml actualmente, ?i se afla adiacent par?ii carosabile a DN15.Se va amenja trotuarul pe tronsonul de la km 195+020 intrea in localitatea Borsec la km 195+870?i pe tronsonul de la km196+070 centru la km 196+858. Actualmente circula?ia pietonala efectuandu-se pe suprafa?a carosabila.Valoarea estimata a lucrarilor este de 877.751 RON. La aceasta valoare se adauga 70.220, 08 RON cheltuieli diverse si neprevazute, reprezentand un procent de 8 % din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 947, 971.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip. este de 10.000 RON si se va constitui cel tarziu pana la data si ora stab. pentru depun.ofertelor, dovada constit.garant.de particip.putand fi prezent.cel mai tarziu la data si ora stab.pentru deschid.ofertelor.In cazul depun.garant.de particip.in alta valuta, echival.in lei se va calcula be baza curs.comunicat de BCE.cu 5 zile inainte de data limita de depun.a ofertelor.In cazul ofertantilor din categ.IMM(facand dovada in acest sens prin prezent. doc.prev.in L.nr. 346/2004)gar.de part.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat-Formular 4-Per.de valab.a garantiei pentru particip.: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depun.ofertelor. Forma de constit.a garantiei: Scrisoare de garantie de particip.la licitatie, emisa de catre o unitate bancara sau o soc.de asigur., pentru ofertant sau asociati si obligatoriu in favoarea autorit.contract.(in ORIGINAL) sau Ordin de plata vizat de banca emitenta (in ORIGINAL).Autorit.contract. are dreptul de a retine garantia pentru particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilit.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig. nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.c) oferta sa fiind stabilita castigat., refuza sa semneze contr.de achiz.publ.in perioada de valabilit.a ofertei.d) in sit.respingerii contest.de CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contest.in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre aut.contract.a masurilor de remediere necesare, aut.contract.va retine doar suma de 4.727, 97 lei din valoarea garant.de part.Aut.contract.va accepta orice modalit.de constit.a garantiei de particip.conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ult.Modelul scrisorii de garantie este Formularul 3.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA din pretul contractului de lucrari si se va constitui prin scrisoare de garantie, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sal societate bancara sau prin retineri din situatiile de plata, caz in care suma initiala depusa in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante este de 0, 5% din valoarea contractului, cel tarziu pana la data semnarii contractului. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va returna conform prevederilor HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiuni de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza : ? 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a fost ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;? Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita ca ofertantul: - sa faca dovada in mod declarativ si argumentat cu documente justificative ca nu se incadreaza in situatiile de excludere prevazute de OU.G. 34/2006;
- sa faca dovada capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, prin prezentarea de documente privind domeniul de activitate;
- in cazul unei asocieri s-a luat in considerare necesitatea formarii unei asocieri stabile, pe toata durata executarii contractului.De asemenea, se impune ca liderul asociatiei sa preia integral responsabilitatea platilor.Nota: Fiecare ofertant va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare: - individual, pentru Sectiunile Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Sisteme de asigurarea a calitatii (pentru partea de contract care o executa);
- cumulat pentru Sectiunile Capacitateaeconomicasi financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala.Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant, tert sustinator sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii (de exemplu membrii asocierii vor imputernici partenerul conducator pentru semnarea documentelor ofertei).c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documente solicitate: Completarea si prezentarea Formularului 6 privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006; Completare si prezentare Formularului 9 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Completare si prezentare Formularului 7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Ofertantul va prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens; ofertantul va prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens.Completarea ?i prezentarea Formularului 22-Certificat de participare la licita?ii cu oferta independenta-pentru certificarea faptului ca psrticiparea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 ? formularul 8.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere - Formularul 8 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Mik Jo;zsef ? primar, Patka Robert Alexandru ? responsabil achizitii publice, Borsos Orsolya ? consilier, Fokt Paula ? responsabil urbanism, Patka Eniko ? sef birou economic, Moldovan Kemenes Ildiko Anna ? secretar, Consilieri Locali al orasului Borsec: Benkes Zsolt (viceprimar), Balazs Tibor, Mosneag Ilona, Mik Karoly, Farkas Aladar, Bayka Gyula, Kovacs Geza, Simon Lehel Laszlo, Szabo Tibor, Pepel Anton, Lazaroiu Florin Raducu.Precizam faptul ca, daca este cazul, tertul sustinator are obligatia neancadrarii in prev. art. 180, prev. lit. a, c indice 1 si d) ale art. 181 si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, iar subcontractantul are doar obligatia neancadrarii in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - se vor prezenta formularele respective daca este cazul. In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare individual pentru cap. III.2.1.b)Cerinta obligatorie: Ofertanti din Romania: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care include in obiectele de activitate mentionate in cadrul acestuia si activitatile (lucrarile) solicitate prin Documentatia de atribuire, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care un ofertant depune oferta in asociere, se va face dovada indeplinirii criteriilor de calificare: -cumulat pentru cap. III.2.2)Capacitatea economica ?i financiara, Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi egala sau mai mare decat 1.500.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica (de ex. banci comerciale, societati de asigurari, etc).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Complet. si prezent.formularului 10 -Lista principalelor lucrari execut.in ultimii 5 ani.Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin un contract similar de lucrari. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare/valoare insumata sa fie de minim 850.000 RON. Se vor considera lucrari similare lucrarile de imbracare/pavare trotuare si carosabil.Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie/contract de executie lucrari/proces verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala/recomandare pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Neprezent.sau prezentarea intr-o forma necorespunzat.are ca efect descalificarea candidatului.Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati., Completarea si prezentarea Formularului 11 - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor.Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1. Cilindru compactor minim 1 buc.;2. Autobasculante minim 1 buc.;3. Autobetoniera minim 1 buc.;4. Buldozer minim 1 buc.;5. Excavator pe pneuri sau senile minim 1 buc.;6. Statie de betoane minim 1 buc.;7. Laborator minim gradul II. in constructii, minim 1 buc.Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea sau angajament de punere la dispozitie a sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile pentru toata perioada de executie ofertata. Astfel se vor prezenta obligatoriu documente contabile (fise ale mijloacelor fixe/ contracte de leasing/ contracte de inchiriere/ angajamente de punere la dispozitie/etc), in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse, indiferent de forma de dispozitie a ofertantului asupra utilajelor/echipamentelor/etc., Compl. si prezentarea Formularului 12 ? Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profes. si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate in copie - Formularul 13) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului.Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii de trotuare, solicitate prin specificatiile tehnice.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Sef santier, inginer cu studii superioare specializarea CFDP/CCIA, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - CV, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiaCIM, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- Manager de proiect, studii superioare, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmat.: - CV, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, - copiaCIM, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- trebuie sa prezinte in mod obligatoriu copia certif.icatului de absolvire curs manager valabil cu competentele. Pentru certificare nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii firmei ofertante, trebuie sa prezinte in copie certificate eliberate de Ministerul Muncii / Ministerul Educatiei sau echivalent.- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - CV, conform formularului anexat;
- copiaCIM, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- copia certificatului RTE de specialitate- Inginer/subinginer/tehnician geodezie, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - CV, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate, copiaCIM, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- autorizatie OCPI sau document echivalent- inginer/subinginer cu studii superioare 1 persoanacu autorizatie CQ sau decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: -CV, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - copiaCIM, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului/contract de colaborare/angajament de participare.- copia autoriz. sau a deciziei.- personal de executie angajat/angajament de participare, in numar suficient pentru indeplinirea contractului in perioada de timp programata.Nu se accepta cumul de functii pentru personalul de conducere in cadrul proiectului. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autorit. competente apartinand statului veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare , a capacitatii tehn. si de resurse umane de care dispune (valabil siin cazul sustinerii capacitatii tehnice, financiare si umane)5. Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta pers. jur. prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru executia lucrari pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta. De asemenea, este permisa sustinerea capacitatii profes. a ofertantului de catre o alta pers.jur. prin prestarea de servicii de catre laboratoare acreditate sau de personal specializat conform standard. si cerintelor proiectului, Ofertantul va prezenta o Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii ? Formularul 17, Informatii privind subcontractantii1. Completarea si prezentarea Formularului 14 cu subcontractantii si acordul acestora.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.3. Informatii privind lucrarile executate de subcontractanti.Neconformitatea fiecarui criteriu de calificare reprezinta motiv de excludere a ofertelor in procesul de evaluare. Nu se va admite completarea documentelor care trebuie prezentate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si de selectie. Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic este certificat de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Standarde de protectia mediuluiCerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic este certificat de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Neconformitatea fiecarui criteriu de calificare reprezinta motiv de excludere a ofertelor in procesul de evaluare. Nu se va admite completarea documentelor care trebuie prezentate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si de selectie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarii
25
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer