Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE TROTUAR IN LOCALITATEA DOMNESTI, JUDETUL BISTRITA-NASAUD


Detaliu pentru invitatia numarul 313631
Autoritate contractanta
Comuna Mariselu
Cod de identificare fiscala: 4426948
Adresa: str Principala, nr 150, Mariselu
Telefon: 0263/ 272710
Fax: 0263/ 272585
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AMENAJARE TROTUAR IN LOCALITATEA DOMNESTI, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: AMENAJARE TROTUAR IN LOCALITATEA DOMNESTI, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.09.2011 13:44
Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI MARISELU, Mariselu nr. 150, jud. Bistrita-Nasaud, Biroul relatii cu publicul.
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Mariselu, Mariselu, nr.150, jud. Bistrita-Nasaud
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 410, 248 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181; Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetullocal si consolidat de stat; Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Informatii privindexperienta similara; Informatii privindsituatia economico-financiara; Informatii privind dotarile specifice; Informatii privind numarul mediu al personalului angajat; Informatii privind subcontractantii; Declaratia privind masurile de protectie a mediului; Declaratia privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate în munca.
Documentatia de atribuire se afla postata la sectiunea "Documentatie si clarificari" atasata prezentei invitatii.Garantia de participare este de 8.200 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer