Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare trotuare comuna Lipanesti in zona DN1A si satul Zamfira?


Detaliu pentru invitatia numarul 337335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA LIPANESTI
Numar invitatie: 337335/12.10.2012
Denumire contract: ?Amenajare trotuare comuna Lipanesti in zona DN1A si satul Zamfira?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA LIPANESTICod fiscal: 2845060, Adresa: strada Principala, nr. 47, comuna Lipanesti, judetul Prahova, Lipanesti, Telefon: 0244/215217, Fax: 0244/215217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, nr. 47, comuna Lipanesti, judetul Prahova, Lipanesti, Romania, cod postal: 107340, telefon: +4 0244215217, fax: +4 0244215217, persoana de contact: Robert Nica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Principala, nr. 47, comuna Lipanesti, judetul Prahova, Lipanesti, Romania, cod postal: 107340, telefon: +4 0244215217, fax: +4 0244215217, persoana de contact: Robert Nica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare trotuare comuna Lipanesti in zona DN1A si satul Zamfira?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare trotuare, rigole carosabile, spatii verzi in zona DN1A si a satului Zamfira1 euro = 4.315 la 28.10.2011
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 773, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 54000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire sau ordin de plata in contul RO74TREZ5395006XXX001683, deschis la Trezoreria Brazi, beneficiar Comuna Lipanesti cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278.1 alin (1) ? respectiv 6.553, 95 lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278.1 din O.U.G. nr.34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 7% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin.3 teza II. din H.G nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de Cazier judiciar pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din lunaanterioara lunii in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care sedepun oferteleNota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Completarea si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre ofertant, cat si de catre asociat/subcontractant/tert sustinator asociat, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Nica Robert - primar, Marcu Andreea -secretar, Anton Lucian - administrator public, Anghel Lucian - consilier local, Banu Florentin - consilier local, Dobrica Viorel - consilier local, Dogaru Ion - consilier local, Dragan Georgian - consilier local, Dumitru Iulian - consilier local, Georgescu Octavian - consilier local, Iacob Adrian - consilier local, Ionescu Aurelian - consilier local, Nicola Daniel - consilier local, Seceleanu Constantin - consilier local, Stan Ioan - consilier local, Ungureanu Nicolae - consilier local, Zamfirescu Cristian - consilier localAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului - Fisa de informatii generale din care sa reiasa ca ofertantul are o medie a cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin 5.400.000 lei.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente., Ofertantul va face dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii pentru a asigura cash-flow de executie a lucrarilor pe o perioada de trei luni. Valoarea acestei finantari va fi de minim 300.000 lei, suma ce poate fiindisponibilizata pentru realizarea contractului de autoritatea contractanta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani a maxim doua contracte de lucrari similare (ex: asfaltare drumuri, amenajare trotuare, rigole pluviale, etc.) cu o valoare cumulata de minim 2.700.000 lei fara TVA. Se va atasa completat Formularul - ?Experienta similara? - fisa de prezentare insotita de certificare de buna executie si procese-verbale de receptie indiferent daca beneficiarii au fost autoritati contractante sau clienti privati., Continuare sectiunea anterioara: Se va prezenta: contractul/contractele sau dupa caz copii ale partilor relevante ale contractului/contractelor din care sa reiasa partile, obiectul contractului, cantitatea (suprafata) si termenul de indeplinire respectiv. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va aveain vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare seva calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele declarate pentru indeplinirea contractului.Completarea si prezentarea formularului "Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: Compactor; Buldoexcavator; Autoutilitara basculanta; Incarcator frontal; Freza beton-asfalt; Motocompresor; Autoutilitara transport materiale; Autobetoniera; Automacara; Instalatie de preparat mixturi asfaltice; Instalatie (statie) de betoane.In cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, echipament, etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani sipersonalul de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut?, insotita de informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinirea contractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora. Ofertantul va trebui sa aiba urmatorul personal specializat: Sef santier (studii superioare in domeniul drumuri; experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit); Inginer/subinginer (studii superioare in domeniul drumuri; experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit};, Continuare sectiunea anterioara: Inginer (studii superioare in domeniul horticultura/silvicultura; experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit}; Responsabil de mediu(experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit}; Responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri (atestat eliberat de autoritatea competenta}; Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori) minim 5 muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Fiecare expert nominalizat va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut in Formulare.Expertii nominalizati de ofertant vor prezenta CV, insotit de documente din care sa rezulte cel putin informatii referitoare la detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei, astfel cum sunt acestea mentionate, respectiv diplome, atestate sau certificari. Standard ISO 9001 pentru lucrari de drumuri.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor insotit de ultimul raport de audit., Standard ISO 14001 pentru lucrari de drumuri.Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, insotit de ultimul raport de audit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Punctajul (90 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim/ Pret ofertat x 90 puncte.Pretul ofertei este cel calculat pe baza preturilor din listele de cantitati de lucrari. Pretul ofertei se va compune din insumarea resurselor totale necesare punerii in functiune a obiectivului.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 10 puncte; b) Pentru celelalte perioade de garantie punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = G ofertat/G maxim x 10 puncte. Perioada de garantie minim acceptata, sub care oferta e considerata neconforma: 2 ani. Perioada de garantiemaxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 7 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer