Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare trotuare cu beton amprentat in Comuna Cetate , judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 331862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CETATE (CONSILIUL LOCAL CETATE)
Numar invitatie: 331862/18.07.2012
Denumire contract: Amenajare trotuare cu beton amprentat in Comuna Cetate , judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CETATE (CONSILIUL LOCAL CETATE)Cod fiscal: 4553470, Adresa: COMUNA CETATE , JUDETUL DOLJ, Cetate, Telefon: 0251/364.022, Fax: 0251/364.022
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CETATE , STR. CALEA SEVERINULUI , NR. 83 JUDETUL DOLJ, Cetate, Romania, cod postal: 207190, telefon: +40 0251364022, fax: +40 0251364022, persoana de contact: PRIMARIA CETATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Local Cetate - Comuna Cetate , Str. Calea Severinului , Nr. 83 , Comuna Cetate , judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare trotuare cu beton amprentat in Comuna Cetate , judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie - amenajare trotuare cu beton amprentat in Comuna Cetate , judetul Dolj , pe suprafata de 1592 mp
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 2000. lei;
- Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor egala cu perioada de valabilitatea a ofertei- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1)si ( 5 ) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, rspectiv : virament bancar, instrument de garantare prezentat in original , in cuantumul si pentru perioada solcitata prin documentatie ; depunere la casierie a unui ordin de plata , fila cec ( confirmate de catre banca sau a sunei in numerar . Garantia departicipare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate conform contract sauneconditionat, la prima cererea beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit.a) si b) din H.G. nr.925/2006.Pentru virament bancar se va utiliza contul: RO33TREZ2935006XXX000461, Trezoreria Calafat, C.I.F: 4553470.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contineoferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;
- Forma de constituire: integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;
- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanctiunea rezilierii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 12) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 23) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 3 ;Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1. Primar ? DUTA MARIN2. Viceprimar ? FLORESCU TRINCA FIBIEA3. Contabil sef ? CHILOM LENUTA4. Secretar ? ARNAUTU GHILA GABRIELA5. Consilieri locali : COJOACA COSTIN VALENTIN , COMBEI CONSTANTIN , ONEL ELENA , BRAN MIHAI , ILIESCU EFTEMIE , GODEA GEORGE , LAPADAT MIRCEA TELU , LUPU GEORGE RELU , POIANA OVIDIU , RADA OLIVIA MARINELA , RADUT ION , TANASIE GHEORGHE , SOLOMON IULIANA NICOLETA , ZABLAU TEODOSIEOfertantul / Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, F4, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta6) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusiv referitoare la bugetul local .Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv bugetul local original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sarezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor si executia lucrarilor supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiunicu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioadade depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul ).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limbaromana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraa. Completare formular ? Informatii Generale?b. bilanturile contabile pentru anii 2011, 2010 , 2009 inregistrate la D.G.F.P
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor- completarea si prezentarea Formularului nr.6 - In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de catre oricare dintre asociati-declaratia si lista privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - completarea formularului nr.4- lista cu personalul angajat sau de care ofertantul poate dispune in derularea contractului -minim 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constuctii rutiere , drumuri , piste de aviatie , poduri , tunele si 1 responsabil cu controlul calitatii in domeniul drumuri , poduri , tunele , piste de aviatie, trasnport pe cablu - completare formular nr.14 Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii-prezentarea certificatuluicare sa ateste faptul ca ofertantulrespecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 9000/document echivalent, in copie.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii-prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantulrespecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/document echivalent, in copie.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul Descriere: a) pentru cel mai scazut pret al ofertei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare , respectiv :70 puncte ; b) pentru alt pret al ofertei decat cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel : Pn =( pret minim/ pret n) x punctajul maxim
garantia acordata lucrarii
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie, se acorda punctajulmaxim alocat factorului de evaluare, respectiv :30 puncte ; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit.a , punctajul se acorda astfel : Pn = ( perioada n/ perioada maxima ) x punctajul maxim alocat . Perioada de garantie va fi exprimata in ani . Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de :2 ani . Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta ( 2 ani ) , oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic , urmand a fi declarata neconforma .Pentru o perioada de garantie mai mare decat perioada maxima indicata de catre autoritatea contractanta ( 5 ani ) nu se va acorda punctaj suplimentar .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata invitatiei ; de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer