Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare trotuare din beton in localitatea Checea .


Detaliu pentru invitatia numarul 333657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CHECEA
Numar invitatie: 333657/14.08.2012
Denumire contract: Amenajare trotuare din beton in localitatea Checea .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHECEACod fiscal: 16544785, Adresa: LOC. CHECEA, NR.184, JUD.TIMIS, Checea, Telefon: 0256/360373, Fax: 0256/234862
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare trotuare din beton in localitatea Checea .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare trotuare din beton in localitatea Checea, judetul Timis.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4800 lei / 2400 lei pt IMM (Formular L)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie : Se poate face avand in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 actualizata, inclusiv depunerea sumei de bani la casieria Comunei Checea.Contul de garantii al Comunei Checea este : RO30TREZ6255006XXX000441 deschis la Trezoreria Jimbolia, cod fiscal 16544785.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 2.426, 25 lei.In cazul in care garantia pentru participare este constituita sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta va fi transmisa, in original, la sediul autoritatii contractante din Str. Principala nr. 184, com. Checea, jud. Timis, prin posta sau curier, pana cel tarziu la termenul limita de primire a ofertelor, ora stabilita de SEAP. Deasemenea va fi scanata si incarcata in SEAP.Daca garantia pentru participare se constituie prin virament in contul autoritatii contractante, ordinul de plata, vizat de catre banca, se va transmite prin SEAP in copie conform cu originalul, sau se va depune in original, la sediul autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune/transmite pana cel tarziu la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 8%/4% pt. IMM, din valoarea contractului, fara T.V.A., in termen de 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A.. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in dipozitiile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006) ? Formularul A2. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ? Formularul B3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular C).In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: primar Birdean Dorin Liviu, viceprimar Florea Florin Daniel, secretar Rasinar Constantin, contabil Gombos Cornel, consilier local Barbu Nelu, consilier local Breje Ioan, consilier local Bugarschi Daniel Ioan, consilier local Florea Daniel Florin, consilier local Grosz Daniel, consilier local Haraga Maria Andreea, consilier local Matei Marius Ioan, consilier local Mixich Dorina, consilier local Petrovici Aurel, consilier local Stan Ionel si consilier local Valea Viorel.4. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 4 si 5 se pot depune in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??Conform cu originalul??.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.b) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ??Conform cu originalul?? ( traducere autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Autoritatea contractanta stabileste obligatia ca, cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009-2011) sa fie de minimum 485.250 lei - Fisa de Informatii generale ? formular DIn cazul in care autoritatea contractanta va considera ca necesar, va solicita documente justificative., Cursul leu/euro aferent fiecarui an comunicat de BNR: ? 2009 = 4, 2373 RON? 2010 = 4, 2099 RON? 2011 = 4, 2379 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 5 ani, in cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme executarea de lucrari de drumuri sau, amenajare trotuare sau, amenajare pavaje ? lucrari noi sau lucrari de modernizare, etc. sau, lucrari similare, in valoare totala de cel putin 242.625 lei, fara TVA.Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie ? Formularul E., Se vor prezenta copii ale contractului sau partilor relevante din contract, recomandari din partea beneficiarului si aprocesuluiverbal de receptie la terminarea lucrarilor / procesul verbal de receptie finala (daca exista) pentru cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme executarea de lucrari de drumuri sau, amenajare trotuare sau, amenajare pavaje ? lucrari noi sau lucrari de modernizare, etc. sau, lucrari similare, in valoare totala de cel putin 242.625 lei, fara TVA.Documentele se vor prezenta in copii ?Conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau, ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, acord de colaborare) de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesarepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari , asa cum au fost ele mentionate in Caietul de sarcini, ce face parte integranta din docmentatia de atribuire : autocisterna cu disp. de stropire , autogreder , compactor autoprop. cu rulouri (valturi), compactor static autoprop. cu rulouri (valturi) r 8-14 (sau echivalent), excavator pe senile cu cupa motor termic, masina de taiat rosturi cu disc abraziv, vibrator de interior pentru beton actionat electric, instalatie (statie) de betoane, laborator de incercari autorizat., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat ISC gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri)sau sa prezinte contracte de prestari servicii in termen de valabilitate incheiate cu astfel de laboratoare sau un angajament ca la data semnarii contractului de executie a lucrarii va dispune de un astfel de laborator.Se vor prezenta documentele (copii ?Conform cu originalul?) care atesta detinerea (dotare proprie / inchirierea / leasing sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., Cerinta nr. 3Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: ? sef de santier in specialitatea CFDP (cai ferate drumuri poduri) cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz;? personalul tehnic responsabil cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, atestat MDRT (Ministerul Dezvoltarii regionale si Turismului);? personalul responsabil cu asigurarea calitatii (CQ - controlor de calitate);? Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii (RSSM): Certificat de absolvire program de perfectionare pentru ocupatia de inspector cu sanatatea si securitatii muncii.Se solicita persoane diferite pentru RTE si seful de santier? Muncitori calificati in lucrari de drumuri drumuri (betonisti, dulgheri, fierar beton, finisor terasamente, pavatori) si operatori utilaje conform dotarii tehnice disponibilizate pentru executarea lucrarii., Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. -Formularele G si H? - Pentru seful de santier se va prezenta copie dupa diploma, CV din care sa reiasa ca are experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz, o vechime de 3 ani;
- Pentru responsabilul cu controlul calitatii se va prezenta o decizie de numire din partea ofertantului sau atestat, dupa caz.- Pentru personalul tehnic responsabil cu executia se va prezenta copie dupa atestat, in termen de valabilitate.- Pentru R.S.S.M. se va prezenta copie dupa Certificatul de absolvire program de perfectionare pentru ocupatia de inspector cu sanatatea si securitatii muncii., - Pentru intreaga echipa se solicita dovada contractului de munca in copie, sau alte documente relevante, in conformitate cu originalul, sau, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, trebuie sa prezinte in original acceptul de colaborare;
- In cazul in care ofertantul castigator a prezentat in cadrul ofertei depuse doar acceptul de colaborare, acesta va prezenta contractul de colaborare, cel mai tarziu la semnarea contractului., Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia ? Formularul I, Cerinta 4Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, va completa obligatoriu un formular cu subcontractantii, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specialitatea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza a le realiza.Completarea formularului J cu subcontractantii si specializarea acestora Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru pentru domeniul ce face obiectul prezentei proceduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer