Achizitie publica - ?Amenajare trotuare localitatea Dulcesti, comuna 23 August, jud. Constanta?
Detaliu pentru invitatia numarul 324127
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324127/17.04.2012
Denumire contract: ?Amenajare trotuare localitatea Dulcesti, comuna 23 August, jud. Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTACod fiscal: 4618153, Adresa: SOS.CONSTANTEI, 23 August, Telefon: +40 241733018, Fax: +40 241733018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Calinescu, nr.50, Comuna 23 August, judetul Constanta, 23 August, Romania, cod postal: 907005, telefon: +40 241733018, fax: +40 241733018, persoana de contact: DANUT TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei 23 August, str. George Calinescu, nr.50, Comuna 23 August, judetul Constanta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare trotuare localitatea Dulcesti, comuna 23 August, jud. Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Amenajare trotuare localitatea Dulcesti, comuna 23 August, jud. Constanta?, conform proiectului tehnic atasat pe SEAP
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 977, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 19.000, 00 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: virament bancar/ instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;cu OP in contul autoritatii contractante RO18TREZ2335006XXX000032, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4618153, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 4.757 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste documente.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalapeultimii 3 ani, respectiv 2009, 20010, 2011 trebuie sa fie de minim 1.900.000, 00 lei.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa prezinte documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Experienta similara: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani, un contract avand ca obiect executie lucrari similare obiectului prezentei proceduri, in valoare de minim 900.000 lei, fara tva.Prin "contract de lucrari finalizat " se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate care sunt insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate care sunt insotite de proces-verbal de receptie finala.In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate., Personal: 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.2. Lista cu personalul de specialitate care va fi utilizat pentru contract cu descrierea pregatirii profesionale si experienta (Anexa 1 la Formularul 13).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a)Sef santier ? persoana cu studii superioare de lunga durata, absolvent al Facultatii de Constructii, cu cel putin 5 ani de experienta;b)Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi;c)Resposabil cu Controlul calitatii; se va prezentat decizia interna de numire.d)Responsabil cuprotectia muncii;, Utilaje: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje si mijloace de transport (proprietate sau inchiriat), conform consumurilor de ore functionare din proiectul tehnic si astfel incat sa poata fi realizata lucrarea in termenul de executie ofertat.Pentru utilajele si echipamentele tehnice proprii se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare.Pentru utilajele si echipamentele tehniceinchiriate se vor depune copii dupa contractele/precontractele de inchiriere., Ofertantul are dreptul de a include inpropunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante., 1. In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluiinvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.2. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar. Standarde de asigurare a calitatii: Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul constructii rutiere, drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati., Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, incopie "conform cu originalul", pentru domeniul constructii rutiere, drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 14001:2005, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 70 de puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x70 puncte .Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: a)pentru cea mai scurta durata dintre duratele de executie a lucrarilor (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte;b)pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)) x20 puncte;Nota Durata de executie va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal, cu respectarea legislatiei in vigoare ? graficul Gantt.Durata de executie a lucrarilormaximacceptata este de 5 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)si durata minima este de 3 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar). Durata de executie a lucrarilor se va exprima in luni.
Perioada de garantie acordata pentru lucrare
10
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 de puncte; b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P3 perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x10 puncte ;c)Perioada de garantie pentru lucrare va fi de minim 24 luni si maxim 120 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte, respectiv, sunt mai scurte decat 24 luni vor fi considerate neconforme, conform art.36 alin.(2) din HG nr.925/2006, sau sunt mai mari decat 120 luni, nu vor fi punctate suplimentar. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 15:45