Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE TROTUARE PE STRADA TEIULUI - ORASUL TITU


Detaliu pentru invitatia numarul 320834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Titu
Numar invitatie: 320834/27.02.2012
Denumire contract: AMENAJARE TROTUARE PE STRADA TEIULUI - ORASUL TITU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TituCod fiscal: 4402590, Adresa: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, Telefon: 0245651095, Fax: 0245651097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orasului Titu, Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1 , Titu, jud. Dambovita, Titu, Romania, cod postal: 135500, telefon: +40 245651095, fax: +40 245651097, persoana de contact: BIROUL P.F.I.A.P.I. , Primaria Orasului Titu, Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1 , Titu, jud. Dambovita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Titu, Str. Pictor Nicolae Grigorescu, Nr.1, Orasul Titu, jud. Dambovita, Cod 135500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE TROTUARE PE STRADA TEIULUI - ORASUL TITU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii trotuare pe ambele parti ale strazii Teiului, Oras Titu, Jud. Dambovita, inclusiv podete intrare curti, podete laterale, santuri.Lungime trotuare - 2 x 2104 mSuprafata Trotuare - 8777 mpPodete intrare curti D=500mm - 170 buc / 850 mlPodete laterale si transversale D=500mm - 10 buc / 80.8mSanturi betonate - 2782, 4 m
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 36000, 00 lei. Din aceasta se va retine suma 5580lei in cazul aplicarii prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Form.12, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire.n situatia in care constituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, acesta se va face in contul RO73TREZ2765006XXX000062, deschis la Trezoreria Titu, pentru Primaria Orasului Titu, cod fiscal 4402590. Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jumatate.In cazul depunerii de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si bneficiaza de red la jumatate numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM.Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie(GBE) este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Pentru IMM se reduce la jumatate.Mod de const.: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr.; daca partile convin astfel, GBE se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (AC). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis trebuie sa fie 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in doc. de atribuire.Restiturea GBE se face conform art.92 din HG 926/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 23) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F16;Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1. Primar - Ilie DINU2. Viceprimar - Ion SAVULESCU3. Administrator Public - Damian BUCUR4. Director Urbanism - Viorel VOICU5. Director Economic - Marieta ROSU6. Director ADM Publica - Cristache NICA7. Sef Birou PFIAPI - Cristian ALDESCU8. Secretar - Anuta GRIGORE4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura F105) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, F11, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta6) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv bugetul local original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate. 2.Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc), pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in stare de faliment . Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani, fara a se lua in considerare anul in curs: 3600000 lei/echivalent euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari de constructii de aceeasi natura cu cele descrise in caietele de sarcini. Aceasta lista va fi insotita de unul sau mai multe contracte, sau de copii dupa informatiile relevante din contractele respective, din care sa rezulte ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani lucrari similare cu cele supuse achizitiei in valoare de 1800000 de lei fara TVA. Aceasta lista poate fi insotita de recomandari din partea beneficiarilor si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si/sau alte documente care sa ateste dovada indeplinirii contractului/ contractelor, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa nr.2 la Ordinul 509 alA.N.R.M.A.P , publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011ntele tehnice, Informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, specificarea numelor si a pozitiilor personalului in cadrul echipei. ? Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari ? sef santier executie cu experientaprofesionala in constructii de drumuri si totuare , diploma de inginer, studii superioare; ? responsabil tehnic cu executia (RTE) , cu experienta profesionala in constructii de drumuri si totuare , diploma de inginer, studii superioare; responsabil calitate (CQ) cu experienta profesionala in constructii de drumuri si totuare , diploma de inginer, studii superioare;, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de executie, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicareaprocentajului din total lucrare 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate desubcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4. la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.Subcontractorii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile., Informatii privind asocierea. In Formularul 14 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii sistandardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Certificat conform ISO 9001:2008, Certificat conform ISO 14001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer