Achizitie publica - AMENAJARE TROTUARE PIETONALE IN COMUNA ALBESTI PALEOLOGU PE DJ 102C, JUD. PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 328253
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328253/30.05.2012
Denumire contract: AMENAJARE TROTUARE PIETONALE IN COMUNA ALBESTI PALEOLOGU PE DJ 102C, JUD. PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALBESTI-PALEOLOGU (Primaria Comunei Albesti-Paleologu)Cod fiscal: 2845664, Adresa: Str. Urlatiului, nr.15, Albesti-Paleologu, Telefon: 0244.232853, Fax: 0244.232853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Urlatiului, nr.15, Albesti-Paleologu, Romania, cod postal: 107010, telefon: +40 244232853, fax: +40 244232853, persoana de contact: ZINA DARVAREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Urlatiului, nr.15, Albesti-Paleologu, Romania, cod postal: 107010, telefon: +40 244232853, fax: +40 244232853, persoana de contact: ZINA DARVAREANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE TROTUARE PIETONALE IN COMUNA ALBESTI PALEOLOGU PE DJ 102C, JUD. PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE TROTUARE, BORDURARE SI SANTURI IN COMUNA ALBESTI PALEOLOGU, JUD.PRAHOVA
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 3.800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -scrisoare de garantie bancara - Se va completa pe modelul formularului anexat.- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor. Cont Trezorerie utilizat: RO13TREZ5395006XXX000065deschis la Trezoreria BRAZI- prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Se va completa pe modelul formularului anexat.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, fara TVA si se constituie conf art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.retineri succesive din situatiile de plata.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat.-Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate, precum si plata taxelor locale eliberate de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele fiscal vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului anexat.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: - D-nul Popescu Niculaie - primar;
- D-nul Paraschiv Marian- viceprimar;
- D-na Dinu Mihaela - secretar;
- D-na Stoica Georgeta ? contabil;
- D-na Vasile Lenus- responsabil achizitii.Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii lizibile certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani inregistrati, sa fie de minim 380.000 lei, fara TVA.Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM-uri), beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004., Cerinta nr. 3Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similare se va prezenta un contract de lucrari din care sa rezulte ca s-au executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de achizitie, in valoare de minim 190.000 lei, fara TVA., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza: 1. Sef santier ? inginer in domeniul constructiilor.2. Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE)3. Responsabil cu protectia muncii., Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul are obligatia asigurarii cel putin a urmatoarelor utilaje: ? Autocisterna ? minim 1 buc? Excavatoare ? minim 1 buc? Compactor? minim 1 buc? Autogudronator? minim 1 buc? Sapatoare in spatii limitate (mini excavatoare) ? minim 1 buc? Incarcatoare frontale ? minim 1 buc? Autobasculante pentru transport pamant - minim 1 buc? Statie de preparat mixture astfaltice - minim 1 buc, Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 saucertificate echivalente, in domeniul executiei tuturor activitatilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Cerinta nr. 2Certificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului deManagement.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
900
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE
100
Descriere: DURATA DE EXECUTIE
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 11:07