Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare trotuare pietonale in localitatea Caporal Alexa, jud. Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 336709
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Oras Santana
Numar invitatie: 336709/04.10.2012
Denumire contract: Amenajare trotuare pietonale in localitatea Caporal Alexa, jud. Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOras SantanaCod fiscal: 3520121, Adresa: Ghioceilor nr. 42, Santana, Telefon: 0257462082, Fax: 0257462082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Muncii, nr. 120 A, Santana, Romania, cod postal: 317280, telefon: +40 257462082, fax: +40 257462082, persoana de contact: Liliana Monica Ciupe-Vaida
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muncii, nr. 120 A, Santana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare trotuare pietonale in localitatea Caporal Alexa, jud. Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor amenaja trotuarele pietonale din localitatea Caporal Alexa, jud. Arad cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in proiectul tehnic publicat in SEAP, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 3.225, 80 lei; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO53TREZ0215006XXX016717, deschis la Trezoreria Arad.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc. garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 1.612, 90 lei.
Garantie de buna executie
Se va constit. in cuantum de 10% din val. contr., fara TVA, in max.3 zile de la semn. contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care dev. anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. 925/2006 si prev. H.G. 1045/2011.Dc. garantia se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat;sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la inch. PV de receptie la term.lucrarilor, dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este min.; restul de 30% din val. garantiei, la expirarea per. de garantie a lucr. exec., pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Gligor Cornel - Presedinte al Comisiei de evaluare2. Popovici Monica - Membru al Comisiei de evaluare3. Sas Teodor - Membru al Comisiei de evaluare4. Blidar Marius - Membru al Comisiei de evaluare5. Batranut Marinela - Membru al Comisiei de evaluare6. Ardelean Ioan - Membru supleant in Comisia de evaluare7. Cilan Mariana - Membru supleant in Comisia de evaluare8. Tomuta Daniel Sorin - Primarul Orasului SantanaConsilieri locali: Ardeu Aurel, Barani Ion, Cret Adrian Aurel, Duicu Emilia Isabela, Enache Viorel, Gligor Cornel, Honiges Claudius Georgian, Laza Emil Traian, Manole Constantin, Musca Ioan Dinorel, Nita Vasile, Poghirc Dorinel, Puia Silviu Catalin, Rus Irina, Scarlatescu Mihai, Stan Iosif, Tuduce Silviu.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale (acesta va fi eliberat numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (se vor solicita numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 322.580, 64 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa faca dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin depunerea situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate care sa releve faptul ca in ultimii 5 ani au mai executat lucrari similare (reparatii/amenajare trotuare sau orice categorie de lucrari de infrastructura rutiera) cu o valoare cumulata de cel putin 160.000 lei, fara TVA si recomandari de la beneficiari aferent documentelor depuse in vederea indeplinirii experientei similare) care sa precizeze beneficiarul lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarlor, valori si daca au fost executate corespunzator si duse la bun sfarsit. Vor depune inclusiv Declaratia priv. lista princip. lucr. executate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 4 ? in original, 2.) Cerinta obligatorie: 1. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei. (Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului)2. Tertul sustinator va trebui sa prezinte acordul ferm de sustinere, in forma autentica si Declaratia privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, 3.) Cerinta obligatorie: 1. Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): , a) 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta profesionala in domeniul contructiilor civile, vor prezenta: Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniul constructiilor civile care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor - in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., b) 1 responsabil cu asigurarea calitatii, vor prezenta: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data deschiderii ofertelor ? in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., 4. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Tertul sustinator va trebui sa prezinte acordul ferm de sustinere, in forma autentica si Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., 5.Dc. of. particip. la proced. subcontr. anumite parti din contr., vor fi aplic. prev. art. 45-O.U.G. 34/2006, si art. 11, alin.7-H.G. 925/2006, cf.: ?AC nu are dr. de a impune indepl. unor crit. de calific. pt. eventualii subcontr., dar resur. mat. si umane ale subcontr. decl. se iau in consid. pt. partea lor de implic. in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relev. in acest sens?.Capac. tehnica si prof. va fi eval. in fct. de modul in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontr. acestuia cf. contr. de subcontr. si preved. DA. Anterior semnarii contr., op. decl. castigator i se va sol. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontr. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Dc. contr. de subcontr. sunt inch. in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dp. contr. si traducerea legalizata in lb. rom., 6. Cerinta obligatorie: Dc. oferta este dep. de o asociere (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere dep. cu luarea in consid. a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Vor depune Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de asociati si Imputernicirea liderului asociatiei de a reprez. asociatia la proc. de atrib., din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr.Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (Pretmin/Pretn) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pret min ? pretul cel mai mic ofertat; Pret n ? pretul cuprins in oferta evaluata.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Perioada de executie a lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica: 2. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pt. cea mai scurta per. de executie a lucrarilor, dar mai mica decat per. maximala impusa de catre AC (respectiv 3 luni), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor, respectiv 10 puncte;b) pt. alta per. decat cea prevazuta la lit. a.), punctajul se acorda astfel: Pn = (Permin/Pern) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per min ? per. de executie a lucrarilor minima ofertata; Per n ? per de executie a lucrarilor minima cuprinsa in oferta evaluata; c) pt. o per. mai mica decat per. minima impusa de catre AC, respectiv 1 luna, nu se va acorda punctaj suplimentar; d) pentru o perioada mai mare decat perioada maxima indicata de AC (respectiv, 3 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare d. p.d.v. urmand a fi declarata neconforma.
Perioada de garantie tehnica
10
Descriere: Componenta tehnica: 3. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru cea mai lunga per. de garantie tehnica ofertata, dar nu mai mare decat per. maxima indicata de AC, respectiv 3 ani, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; b) pt. alta per. decat cea prev. la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pn = (Pern/ Permax) x punctajul maxim alocat, Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per max ? perioada de garantare tehnica a lucrarilor maxima ofertata; Per n ? perioada de garantare tehnica a lucrarilor maxima cuprinsa in oferta evaluata, c) pt. o per. mai mica decat per. minima impusade catre AC, respectiv 1 an, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma; d) pt. o per. mai mare decat per. maxima indicata de AC (3 ani), nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer