Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE TROTUARE SI INTERSECTIE IN SENS GIRATORIU, STR.STEFAN CEL MARE, ORAS ODOBESTI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 346866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)
Numar invitatie: 346866/17.05.2013
Denumire contract: AMENAJARE TROTUARE SI INTERSECTIE IN SENS GIRATORIU, STR.STEFAN CEL MARE, ORAS ODOBESTI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)Cod fiscal: R 4297827, Adresa: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Telefon: 0237 675 224, Fax: 0237 676 590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Romania, cod postal: 625300, telefon: +40 237675224, fax: +40 237676590, persoana de contact: Mirela Bolovan Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE TROTUARE SI INTERSECTIE IN SENS GIRATORIU, STR.STEFAN CEL MARE, ORAS ODOBESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii ? Amenajare trotuare si intersectie in sens giratoriu, str. Stefan Cel Mare, oras Odobesti, jud. Vrancea ?. In cadrul contractului se vor executa lucrari de: imbracare atrotuarelor cu pavele prefabricate din beton si montare borduri, pe o suprafata totala de 1717 mp, amenajare parcari in suprafata totala de 627 mp, suprafata sens giratoriu 1220 mp, amenajare spatiuverde 144 mp; amplasament: str.St.cel Mare, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si ale documentatiei tehnico-economice publicate in SEAP.Valoarea estimata a contractului este de 449.581, 00 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: - Valoarea estimata pentru executia lucrarilor: 409.440, 00 lei fara TVA- Valoarea lucrarilor diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 40.141, 00 lei fara TVA (10 % din valoarea lucrarilor)NOTA: Valoarea ofertei financiare depusa de catre operatorii economici nu va putea depasi suma de 409.440, 00 lei fara TVA, reprezentand valoarea estimata a contractului, exclusiv valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 449, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 8, 188.00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelorModalitati de constituire : ? prin virament bancar in contul IBAN RO12 TREZ 6915 006X XX00 3172 deschis la Trezoreria Municipiului Focsani(cod fiscal 4297827 )? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, avand valoarea si pentru perioada prevazuta mai sus. Se recomanda ca acestea (societateabancara ori societatea de asigurari) sa aiba corespondent in Romania.Se va prezenta Formularul 4 .Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Aceasta vafi insotita, dupa caz, de documentele in original privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004AC va retine din garantia de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A..In cazul in care ofertantul este IMM va benef. de o red. de 50% din val.GBE conform Legii nr.346/2004.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 al OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se va prezenta: Declaratia privind eligibilitatea, Formular P1. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca acesta exista, si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune.Cerinta nr.2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 al OUG nr.34/2006. Se va prezenta: Formular P2. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune.Tertul sustinator, daca acesta exista, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formular P3. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune.Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va prezenta: Certificatul de participare cu oferta independenta - Formular P4. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune.Cerinta nr.5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 al OUG nr.34/2006. Se va prezenta: Formularul P5. Declaratia va fi prezentata de ofertant (asociati)/ subcontractant/ tert sustinator, dupa caz. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Nicolas Daniel - Primar, Vetrescu Florin ? Viceprimar, Presedinte comisie evaluare oferte , Bolovan Bejan Mirela ? Responsabil Achizitii publice, membru in comisia de evaluare, Doldor Georgeta, Teodor Monica, Miron Silvia, Luca Gabriela, Cotarlan Mariana ? membri comisie evaluare oferte; Monac Florin ? Sef serv.Buget ? Finante; Nominalizam de asemenea, Consilierii locali: Miron Gheorghe, Condrut Oana Franceasca, Chiriac Gabriel, Coman Daniela Anisoara, Cristea Florentin, Constantinescu Dumitru Adrian, Florea Neculai, Ionita Andreea Mariana, Paraschiv Eugen , Sandu Corina Violeta, Hanta Grigore, Toma Vasile Ioan, Mistoiu Viorel Mugurel, Grigore Constantin, care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Cerinta nr. 6 ? Indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat - Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala, emis de AFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. - Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 7 ? Indeplinirea obligatiilor la bugetul local - Se va prezenta Certificatul fiscal, emis de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr.1 ? Dovedirea inregistrariiSe va prezenta Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a fost depus in copie.Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor (informatiile pe care le contine trebuie sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice/fizice straine: 1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Cifra de afaceriSe solicita o valoare a cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., pe ultimii 3 ani (ani fiscali incheiati), cel putin egala cu 800.000, 00 leiCifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa1) Se va prezenta Formularul E1 - Informatii generale.2) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente contabile relevante.3) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ? Experienta similaraOfertantii vor face dovada ca, in ultimii 5 ani au realizat lucrari de: ? executie lucrari de pavare pe o suprafata de minim2.200 mp in maxim 2 contracte, receptionate pana la data limita a depuneriiofertei.? amenajare sistem rutier ? minim 1.000 mp, in maxim 2 contracte, receptionate pana la data limita a depunerii ofertei.In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de referinta specificata, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta cel putin un document sau maxim 2 documente, prin care sa se confirme indeplinirea cerintei minime.Documente solicitate: 1. Formularul T1 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani.2. Formularul T2 ? Experienta similara, insotit de? Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala; sau? Certificate privind modul de indeplinire a obligatiilor contractua le (unul din Formularele T3 sau T4); sau? Alte documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, Cerinta nr.2 ? Utilaje/DotariSe va completa Formularul T5 ? Declaratie privind dotarile specifice ? utilajele, echipamentul tehnic si alte dotari de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.AC solicita asigurarea urmatoarelor resurse tehnice minime: ? mijloace de compactare (compactor vibrator, placa vibratoare, mai mecanic) ? 2 buc? buldoexcavator cu picon ? 1 buc? autoincarcator frontal ? 1 buc? autobasculanta ? 1 bucVor fi prezentate documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie)utilajelor solicitate.NOTA: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Cerinta nr.3 ? PersonalInformatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va prezenta Formularul T6 ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4 ? Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiSe va prezenta Formularul T7 ? Declaratia privind personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, responsabil cu indeplinirea contractuluiOfertantul va asigura si nominaliza: ? un specialist RTE atestat MDRL, pe domeniul ?Constructii rutiere, drumuri?Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta accepta documente echivalente.? persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor (se va prezenta Decizie interna de numire in copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?)Se vor prezenta urmatoarele documente : ? Formularul T8 ? CV-urile expertilor propusi? Atestatul RTE, insotit de legitimatia vizata la zi. Se vor prezenta copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?? Formularul T9 ? declaratiile de disponibilitate ale specialistilor propusi? documente care sa ateste relatia contractuala dintre parti. Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare ? si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi., Cerinta nr. 5 ? Informatii privind subcontractareaIn conditiile in care ofertantul are, eventual, intentia sa subcontracteze o parte din lucrari, acesta va preciza partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, ofertantul ramanand raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de lucrariSe va completa: Formular 9 ? Lista subcontractantilorDaca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer