Achizitie publica - Amenajare trotuare str. Libertatii, str.Viitorului si str. Lunca ? comuna Tirnava, jud. Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 347060
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347060/21.05.2013
Denumire contract: Amenajare trotuare str. Libertatii, str.Viitorului si str. Lunca ? comuna Tirnava, jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tirnava (Primaria Tirnava)Cod fiscal: 4406029, Adresa: str. 1 Decembrie , nr. 5, Tarnava, Telefon: 0269806775, Fax: 0269806781
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie , nr. 5, Tirnava, Romania, cod postal: 557275, telefon: +4 0269806775, fax: +4 0269806781, persoana de contact: Norbert Pleiner
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Tirnava, str. 1 Decembrie , nr. 5, Tirnava, Romania, cod postal: 557275
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare trotuare str. Libertatii, str.Viitorului si str. Lunca ? comuna Tirnava, jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari avand ca obiect: Amenajare trotuare prin pavare cu pavele de beton str.Libertatii, str.Viitorului si str. Lunca comuna Tirnava, jud. Sibiu.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.400 Lei In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: conform art. 86, din HG 925/2006, modificata. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea Comunei Tirnava sau un instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original; Scrisoarea de garantie bancara/instrumentul de garantare se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare. b) Depunere la casieria autoritatii contractante c) Ordin de plata vizat de banca in contul de garantii al autoritatii contractante: RO39TREZ5775006XXX000054 deschis la Trezoreria Medias In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa pe Liderul Asocierii. Dovada constituirii garantiei pentru participare va fi atasata in exteriorul ofertei impreuna cu imputernicirea si scrisoarea de inaintare. Se vor accepta si oferte care au dovada garantiei de participare in plicul de oferta Dupa deschiderea tuturor ofertelor, operatorul economic care nu face dovada ca are constituita garantia de participare, in forma, cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitata prin prezenta documentatie (insotita de dovada de IMM, dupa caz), va fi respins.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna exec va fi de 10% din val contr fara T.V.A.In cazul of din categ Intrepr Mici si Mijlocii(facand dovada prin prez doc prev in L.nr. 346/2004)gar de buna exec se constit in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;2.Modul de constit a gar de buna exec a contr se va face pe baza de Scrisoare de gar bancara de buna exec/instr de gar emis de o soc de asigurari sau retineri succesive din sumele facturate.Modelul scris de gar bancara de buna exec se regaseste in sectiunea formulare.In cazul constit gar de buna exec prin retineri succesive din sumele dator pt facturi partiale, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in admin acestuia un cont de disponibil distinct la disp AC in conf cu HG nr. 1045/19.10.2011.Gar de buna exec se va constit in max 15 zile de la semnarea contr.Perioada de valab a scris bancare de buna exec va fi cel putin egala cu durata contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea;Completarea si prezentarea Formular 1 indice 1- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formular 1 indice 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006(Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Norbert Pleiner, Ungur Gavril, Zamfir Rodica, Sand Ana, Richter Andreea, Trusescu Ioana, Veltan Carmen, Cipariu Ioan, Alexandru Victor, Biri Adrian, Cleahu Adrian, Burcea Ilie Ioan, Cerchez Ovidiu, Gaban Nicolae, Larga Basil Sebastian, Mara Cristian, Papara Ioan, Suciu Traian, Ungur Florin, Veltan Ioachim)Completarea si prezentarea Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, ) in original sau copie ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ( formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original, copie ?conform cu originalul?, sau copie legalizataDin aceste certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006. De asemenea, in cazul in care constata ca un ofertant se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude respectivul operator economic din procedura de atribuire. 1. Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) ;Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat.Persoane juridice /fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrari care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit, traduse in limba romana (traducere autorizata).Toate certificatele/documentele/ mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie ?conform cu originalul? sau copie legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani Cerinta minima obligatorie care se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) sa fie de cel putin :240.000 Lei Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani incheiati. Prin exceptie, in cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra de afaceri poate fi demonstrata doar in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost dusa la bun sfarsit cel putin o lucrare similara cu valoarea minima de 120.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere., Declaratie pe propria raspundere care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de: Responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniile lucrarilor ce urmeaza a fi executate Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic cu executia). -Responsabil tehnic cu controlul calitatii lucrarilor (se va prez numirea in functie) );informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va prezenta Decl cu privire la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere din cadrul soc ofertantului, form nr.8, 9)Pentru personalul cheie implicat in exec contr se vor prez: - CV-urile ?cf Formular 10, insotite de decl de disponibilitate conform Form 11.-Diplome de studii in copie ?conform cu originalul? ;Din doc prezentate este obligatoriu sa reiasa ca ofertantul dispune de personal necesar indeplinirii contractului de lucr in corespondenta cu prescriptiile tehnice solicitate si cu obiectul contr., Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului Trusa minima obligatorie : - Buldoexcavator pe pneuri - Autospeciala (autobasculanta) pentru transportul materialelor.Se va prezenta Declaratia privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestuia, Acordul de asociere, in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna. Certificarea sistemului de managementul calitatii de catre un organism acreditat, in conformitate cu HG 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000).Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel coresp. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa lucrarea (prezentate in acordul de asociere). In conf cu principiul recunoasterii reciproce, AC va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima oblig ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei., Certificarea sistemului de management al mediuluiconform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001:2005 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului.Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator.Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.. In cazul unei asocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declara ca va executa lucrarea ( prezentate in acordul de asociere ). In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 12:25