Achizitie publica - ?AMENAJARE VAI CURSURI SEMIPERMANENTE IN COMUNA PRUNISOR, JUDETUL MEHEDINTI?
Detaliu pentru invitatia numarul 357133
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357133/24.01.2014
Denumire contract: ?AMENAJARE VAI CURSURI SEMIPERMANENTEIN COMUNA PRUNISOR, JUDETUL MEHEDINTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRUNISORCod fiscal: 4484485, Adresa: strada Principala, Prunisor, Telefon: 0252339013, Fax: 0252339013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI PRUNISOR, STR. PRIMARIEI, NR.1, SAT PRUNISOR, JUDETUL MEHEDINTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PRUNISOR, STR. PRIMARIEI, NR.1, SAT PRUNISOR, JUDETUL MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AMENAJARE VAI CURSURI SEMIPERMANENTEIN COMUNA PRUNISOR, JUDETUL MEHEDINTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de amenajare se vor executa pe teritoriul com. Prunisor, pe cursul paraielor Albina si Lumnic. Lungimea totala este de 2530 m. Se vor executa lucrari de calibrare a albiei pentru fluidizarea curgerii apelor, aparari de maluri cu ziduri de sprijin din gabioane, betonarea santurilor si amenajare podete cu dale prefabricate tip C2 pe fundatie de beton de 20 cm grosime asezat pe material granular de 30 cm grosime; realizarea traversarilor paraului cu tuburi tubulare.Contractul presupune executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Amenajare vai cursuri semipermanentein Comuna Prunisor, judetul Mehedinti?.In cadrul Devizului General al lucrarii sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 388.833 lei, - procentul cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10 % din valoarea totala a lucrarilor.Total executie lucrari = 3.888.338 lei - fara Cheltuieli diverse si neprevazute.Durata maxima a contractului este de: 10 luni pentru executia lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 277, 171 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 77.766 lei, In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data publicarii in SEAP a invitatiei de participare, curs BNR.(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata sau virament bancar in contul RO77TREZ46121300205XXXXX deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7668, 33 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: 1. Covlea Nandi - Primar2. Mihart Gheorghita - Secretar3. Vintila Elena - ContabilLista consilieri locali: 1.Ceausu Maria ? Consilier local2. Iovanica Roman ? Consilier local3. Stanciu Traian ? Consilier local4. Muclea Iulian ? Consilier local5. Brujian Sorin - Consilier local6. Lungu Aurelian - Consilier local7. Mura Vasile ? Consilier local8. Matei Gabriel ? Consilier local9. Benta Viorel - Consilier local10. Gruita Petrisor - Consilier local11. Calagiu Petrisor - Consilier local5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile; In masura in care procedura de emitere nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin (4) din HG nr. 925/2006.8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile; In masura in care procedura de emitere nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin (4) din HG nr. 925/2006;In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilordin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus. Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale. Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nota: Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2013, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezentabalanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2013, sau orice alt document echivalent care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 7.776.676 lei (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului, Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de min 1.165.000 lei, pe o perioada de 3 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP.Accesul sau disponibilul de resurse sa fie asigurat obligatoriu la momentul semnarii contractului.Termenul de executie al lucrarilor este de 10 luni.Documente angajante eliberate de banca sau alta institutie financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprezentarea acestor documente sau prezentarea intr-o forma incompleta va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 1Experienta similara: 1 contract de lucrari avand ca obiect executie lucrari similare (Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor) avand valoare minima de 3.888.338 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Se mentioneaza ca cei 5ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.- Lucrarile se confirma prin certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii acestora; respectivele certificari indica , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele se vor prezenta original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf ordinului 509/2011 al ANRMAP.Neprezentarea acestor documente sau prezentarea intr-o forma incompleta va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel minim: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip: - Autobasculante- Autobetoniere- Buldoexcavator- Incarcator frontal- Pompa beton- Statie de betoane- Laborator grad II, Continuare cerinta 2Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing), pt utilajele, inst si echipam tehn, dotari solicitate ca nivel minim;
-in cazul statiei de betoane copie conf a angajament de punere la dispozitie, daca este cazul;Neprezentarea acestor documente sau prezentarea intr-o forma incompleta va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt indeplinirea contractului: - 1 sef santier ing (hidrotehnician, imbunatatiri funciare sau CCIA)- 1 responsabil tehnic cu executia(RTE) domeniul V (constructii si amenajari hidrotehnice) sau domeniul VII (constructii imbunatatiri funciare)- 1 sef punct lucru ing /subing imbunatatiri funciare- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca- 1 responsabil cu managementul mediului- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate (atestat sau decizie interna de numire), Continuare cerinta 3Ofertantul va prezenta in copie certificata conform cu originalul urmatoarele documente: ?cv-urile personalului propus, exceptand personalul de specialitate atestat/autorizat, in original semnate si datate;?extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;?diplome privind specializarea personalului (cu exceptia RTE);?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunerie a ofertelor pt. specialisti.?Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.?Angajamentul de participare din partea persoanelor care nu sunt angajati ai ofertantului, dar pe care ofertantul ii va folosi pentru indeplinirea contractului.Neprezentarea acestor documente sau prezentarea intr-o forma incompleta va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initialResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinitAC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate, pentru activitatile care fac obiectul contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate, pentru activitatile care fac obiectul contractului , aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 13:44