Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE VALEA BUJORII, TRONSON 2, L=295 M, IN LOCALITATEA MARGINA, JUD. TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 334777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 334777/04.09.2012
Denumire contract: AMENAJARE VALEA BUJORII, TRONSON 2, L=295 M, IN LOCALITATEA MARGINA, JUD. TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 2806193, Adresa: LOC. BREAZOVA NR. 50, Breazova, Telefon: 0256/326000, Fax: 0256/326197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Margina, Str. Principala, nr. 1, jud. Timis, Romania, cod postal: 307260, telefon: +40 256326000, fax: +40 256326197, persoana de contact: MARIOARA GROZESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Margina, Loc. Margina, Str. Principala, nr. 1, jud. Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE VALEA BUJORII, TRONSON 2, L=295 M, IN LOCALITATEA MARGINA, JUD. TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii pentru obiectivul: AMENAJARE VALEA BUJORII, TRONSON 2, L=295 M, IN LOCALITATEA MARGINA, JUD. TIMIS
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 562.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.300 lei (IMM reducere la 50%).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 3); acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 4); acest document (completat in ce priveste neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c 1 si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);4. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;5. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 6).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Costa Ionel, Viceprimar: Szellelki Ioan, Secretar: Danciu-Grosan Dan, Responsabil achizitii: Grozescu Marioara, Membrii comisiei de evaluare: Costa Ionel ? Presedinte, Grozescu Marioara ?membru, Szellelki Ioan ? membru, Popovici Angelica-membru, Uyhelyi Calina ? membru, Consilieri locali : Szellelki Ioan, Popovici Angelica, Hedre Gelu Alexandru, Inisconi Gelu, Mastacanean Ioan, LapugeanCiprian Ioan, Tutac Crinel Milu, Faur Silviu, Sava Cosmin Aurel, Lupulescu Caius Mircea, Popescu Cosmin.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 5).Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: 233.000 lei.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs (Formular 9); pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR/BCE;2. prezentarea de Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM (Formular 10)., Confirmarea faptului ca la semnarea contractului, ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pt.a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 35.000 lei, pentru o perioada impusa de 2 luni.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea de declaratii bancare sau alte documente ? adresate autoritatii contractante si nominalizate pentru contractul in cauza.Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Utilaje: 2 autobasculante, 1 excavator, 1 buldozer, 1 compactor static autopropulsat cu rulouri, 1 autocisterna.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 18);2. prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari (de ex: facturi fiscale, contracte de inchiriere, contracte de leasing, etc.; carti de identitate/certificate de inmatriculare pentru vehiculele rutiere; rapoarte de inspectie pentru utilaje si mijloace de transport (emise de un organism abilitat); se permite si prezentarea unui angajament., Personal de conducere: Sef de santier(specializarea: constructii hidrotehnice).Experti: Responsabil tehnic cu executia(RTE) cu specializarea: constructii hidrotehnice, Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca.Mod.de indepl.: 1.prez.de inf.ref. la pers./org.tehnic de spec.de care dispune sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut, in special pentru asig.contr.calit.: -Decl.priv.pers.respons.pt.exec.lucr.(Form.14);
-doc.prin care sa se dem. relatia de munca pe care expertul o are cu of./tertul sustin.(spre ex. contr.de munca, extras REVISAL, etc.) valabile pe toata per. de derulare a contr.de lucr.;se accepta si decl.de disponibil.;2.prez.de inf.referit. la studiile, pregatirea prof. si calific. person. de conduc., precum si ale pers. respons.pt.exec.lucr.: Curriculum Vitae(Form. 15), doc.suplim. prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate(diplome, certificate, atestate, etc, dupa caz), Personal muncitor de specialitate: 1 pavator, 2 zidar-pietrari.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 17);2. prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care acesta o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte de munca, extras REVISAL, etc.) sau declaratii de disponibilitate, precum si documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate (diplome, certificate, autorizatii, etc.)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii (Formular 19);Forma de depunere a documentelor de calificare: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: P pretul ofertei n = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat: 20 puncte; b) pentru ofertele cu o durata de executie a lucrarilor mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P de= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat. Durata executiei lucrarilor va fi exprimata in luni. Termenul maxim de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 6 luni.Termenul minim de executie sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 2 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer