Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?AMENAJARE VALEA GROSENI, JUDETUL ARAD? ? servicii de proiectare: elaborarea Proiect Tehnic + Detalii de executie + Caiete de sarcini si executie lucrari de constructii + montaj


Detaliu pentru invitatia numarul 349961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Numar invitatie: 349961/05.07.2013
Denumire contract: ?AMENAJARE VALEA GROSENI, JUDETUL ARAD? ? servicii de proiectare: elaborarea Proiect Tehnic + Detalii de executie + Caiete de sarcini si executie lucraride constructii + montaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURICod fiscal: RO23782674, Adresa: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Telefon: +40 0259442033, Fax: +40 0259444237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 0259442033, fax: +40 0259444237, persoana de contact: ABA Crisuri - Serviciul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu ABA Crisuri, Oradea, str. Ion Bogdan, nr. 35, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AMENAJARE VALEA GROSENI, JUDETUL ARAD? ? servicii de proiectare: elaborarea Proiect Tehnic + Detalii de executie + Caiete de sarcini si executie lucraride constructii + montaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare (PT+DE+CS) si executie lucrari de constructii + montaj aferente obiectivului de investitii ?Amenajare Valea Groseni, judetul Arad? Valoare estimata fara TVA: 17.399.230 LEI, respectiv 3.946.298, 5 EURO, la cursul leu ? euro afisat de BNR in data de 03.06.2013, de 1 euro = 4, 4090 lei, din care: - executie lucrari de constructii + montaj ? 14.858.273 lei- elaborare documentatie tehnico ? economica ? 972.189 lei- cheltuieli diverse si neprevazute ? 1.568.768 lei
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 399, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul vaconstitui o garantie de participare (GP) in cuantum de 300.000 lei. GP se constituie in conf. cu art.86 din H.G. 925/2006. GP poate fi const. si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de B.N.R cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a GP este de 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertelor depuse.Daca GP se const. prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari, se va putea utiliza formularul nr.2, atasat in sectiunea Formulare, cu conditia respectarii prevederilor art 86 din H.G. 925/2006.Daca GP se const. prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO78TREZ0765005XXX013101 deschis la Trez. Oradea, de ABA Crisuri.Dovada const. garantiei/ instrumentului de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie const. in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in totalitate membrii grupului de oper. ec.GP emisa in alta limba decat limba romana va fi prez.in original si va fi insotita de traducerea autorizata .In cazul ofertantilor care se regasesc in categ. IMM, conform Legii nr. 346/2004, facand dovada in acest sens pana la termenul limitapentru depunerea ofertelor, GP se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in DA.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, AC va retine din GP in conf. cu art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din H.G. 925/2006 ca instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 1 din H.G. nr. 1045 / 2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 364/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006Conditii de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3 ? Declaratie privind eligibilitatea)/ Cazier judiciar al administratorului/ directorului generalAcest formular trebuie prezentat de ofertant/ candidat, ofertantul asociat/ candidatul asociat, tertul sustinator, etc. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul de stat consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul 5)Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obigatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor elibera in original sau copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri sau esalonari, etc. ? la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat, din ultimele 3 luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile articolului 182 din OUG 34/2006. documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Acest formular trebuie prezentat de ofertant/ candidat, ofertantul asociat/ candidatul asociat, tertul sustinator, etc avand in vedere prevederile articolului 186(2) si articolului 190(2) din OUG 34/2006, respectiv neincadrarea acestora in OUG 34/2006, articolul 181, literele a, c1 si d.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 7) conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul/ candidatul asociat4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 691 din O.U.G. nr 34/2006Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: D-ul Voloseniuc Dumitru ? Director ABA CrisuriD-na Tonca Maria ? Director Economic ABA CrisuriD-ul Pasztor Sandor ? Director Tehnic ABA CrisuriD-ul Moisa Ioan ? Sef Serviciu Promovare si Urmarire Investitii ABA CrisuriD-na Popoviciu ? Diaconescu Ioana ? Serviciu Promovare si Urmarire InvestitiiD-ul Stanciu Gheorghe ? Sef Compartiment Achizitii ABA CrisuriD-ul Pirtea Madalin ? Sef Compartiment Juridic ABA CrisuriAcest formular trebuie prezentat de ofertant/ candidat, ofertantul/ candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC in baza Legii 26/1990 ? Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a-i solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentelor in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: /ec.europa.eu/markt/login.do)Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractuluiConditii de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani, pentru constructor trebuie sa fie cel putin egala cu 29.500.000 lei; cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani, pentru proiectant trebuie sa fie cel putin egala cu 1.900.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil 2010 ? 2012, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform articolului 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm - Formularului nr.17 incheiat in forma autentica al persoanei respectiva care trebuie sa garanteze autoritatii contractante, faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Persoana/ persoanele ce asigura sustinerea situatiei economice si finaciare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor articolului 180, articolului 181, litera a), c1) si d) si articolului 691 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? pentru proiectant: - maxim 3 contracte avand ca obiect prestarea unor servicii de proiectare similare ? avand ca obiect constructii hidrotehnice, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 970.000 lei fara TVADaca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/ alta valuta, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? pentru constructori: - maxim 3 contracte vand ca obiect executia de lucrari constructii+montaj similare ? avand ca obiect constructii hidrotehnice, in valoare de cel putin 14.500.000 lei fara TVAOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare, urmatoarele: - documente din care trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;certificari de buna executie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, documente din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/ partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor, din care sa reiasa informatiile de mai sus, eventual recomandari din partea beneficiarului/ clientului respectiv.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/ alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 3Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? conform art 188 alin (3) lit. D) din OUG 34/2006Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru executie lucrarilor conform articolului 188 alineatul 3 litera c) din OUG 34/2006Personal minim necesar: pentru proiectare: 2 proiectanti ? ingineri absolventi ai unui institut/ universitate de constructii si/ sau Facultate Hidrotehnica/ Imbunatatiri funciare;Personal minim necesar pentru executie: - 1 manager general de proiect cu studii superioare care a coordonat cel putin un proiect- Desemnare ca R.T.E. a unei persoane atestata tehnico-profesional pentru domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehnice conform prevederilor Legii 10/1995 si Ordinului 777/2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003, cu modificarile si completarile ulterioarepentru aprobarea reglementarii tehnice. Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii- Desemnarea unui lucrator pentru a se ocupa de activitatile de prevenire si protectie privind securitatea si sanatatea muncii cu respectarea prevederilor HG 1425/2006- Desemnarea unui sef de santier cu pregatire profesionala relevanta in aceast domeniu, prin participarea la cel putin o lucrarein care sa fi detinut aceeasi pozitie sau/si sa fi participat ca expert intr-o lucrare similara. Se vor prezenta CV-uri, contract individual de munca, angajament sau contract de colaborare al responsabilului tehnic cu executia, al responsabilului cu verificarea calitatii executiei lucrarilor si respectiv al lucratorului desemnat privind securitatea si sanatatea muncii ? copii cu mentiunea ?conform cu originalul?., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicPrezentarea de acte care dovedesc proprietatea utilajelor si echipamentelor sau contracte de inchiriere, etc.Operatorii economici vor dovedi ca au in dotare sau dispun (proprietate / leasing / inchiriere / angajamente de punere la dispozitie), de minim urmatoarele: - laborator gr. II autorizat/contract cu un lab. gr. II, autorizat(Cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 808/2005). Laboratoarele utilizate si autorizate de grad corespunzator lucrarilor (pot fi laboratoare proprii sau sa prezinta contract de colaborare cu alte laboratoare), Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).In cazul in care, operatorul economic intentioneazasa subcontracteze o parte/ parti din contract, acesta are obligatia de a prezenta: - declaratia privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/ acestora.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de articolul 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta: Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal, asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006.Capacitatea tehnica si sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu articolul 190 alineatul (1), (2) si (3) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari so completari prin Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform articolului 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularului nr.18 in forma autentica al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executie obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor articolului 180, articolului 181 literele a), c1) si d) si articolului 691 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr. 1Implementarea Standarduluji de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer