Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?AMENAJARE VALEA GROSENI, JUDETUL ARAD? ? servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii + montaj - Contract de supraveghere tehnica executie lucrari, in bazinul hidrografic Crisul Alb (cod cadastral III.1), pe cursul Vaii Groseni


Detaliu pentru invitatia numarul 353739
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Numar invitatie: 353739/16.09.2013
Denumire contract: ?AMENAJARE VALEA GROSENI, JUDETUL ARAD? ? servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii + montaj - Contract de supraveghere tehnica executie lucrari, in bazinul hidrografic Crisul Alb (cod cadastral III.1), pe cursul Vaii Groseni (cod cadastral III.1.42.28.3), afluent de dreapta al raului Teuz (cod cadastral III.1.42.28) si pe afluenti: Valea Albului si Valea Archisel, pe teritoriul administrativ al localitatilor Archis si Groseni, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURICod fiscal: RO23782674, Adresa: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Telefon: +40 0259442033, Fax: +40 0259444237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 0259442033, fax: +40 0259444237, persoana de contact: ABA Crisuri -Serviciul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.B.A. Crisuri Oradea, str. Ion Bogdan, nr. 35, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?AMENAJARE VALEA GROSENI, JUDETUL ARAD? ? servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii + montaj - Contract de supraveghere tehnica executie lucrari, in bazinul hidrografic Crisul Alb (cod cadastral III.1), pe cursul Vaii Groseni (cod cadastral III.1.42.28.3), afluent de dreapta al raului Teuz (cod cadastral III.1.42.28) si pe afluenti: Valea Albului si Valea Archisel, pe teritoriul administrativ al localitatilor Archis si Groseni, judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de supraveghere tehnica executie lucrari de constructii + montaj aferente obiectivului de investitii ?Amenajare Valea Groseni, judetul Arad?Valoare estimata fara TVA: 356.579 LEI, respectiv 79.762, 7 EURO, la cursul leu ? euro afisat de BNR in data de09.09.2013, de 1 euro = 4, 4705leiDin care: ? Valoare servicii supraveghere tehnica: 324.163 lei (fara TVA), respectiv 72.511, 6 euro? Valoare diverse si neprevazute aferenta supraveghere tehnica: este de 10% din valoarea serviciilor de supreveghere, respectiv 32.416 lei (fara TVA), respectiv 7.251, 1 euroIn functie de modul de finantare, valoarea estimata se imparte in: ETAPA 1 ? finantata din Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene: Valoarea estimata, fara TVA, este de: 24.508 lei, din care: - Servicii de supraveghere tehnica: 22.280 lei- Diverse si neprevazute: 10% din serviciile de supraveghere ? 2.228 leiETAPA 2 ? finantata de la Bugetul de Stat: Valoarea estimata, fara TVA, este de: 332.071 lei, din care: - Servicii de supraveghere tehnica: 301.883 lei- Diverse si neprevazute: 10% din serviciile de supraveghere ? 30.188 lei
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 579 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul vaconstitui o garantie de participare (GP) in cuantum de 6.400 lei. GP se constituie in conf. cu art.86 din H.G. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica aferente O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.GP poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de B.N.R cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a GP este de 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertelor depuse.Daca GP se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari, se va putea utiliza form. nr.2, cu conditia respectarii prevederilor art 86 din H.G. 925/2006.Daca GP se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO78TREZ0765005XXX013101, deschis la Trez. Oradea de ABA Crisuri ? CIF 18261602.Dovada constituirii garantiei/ instrumentului de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in totalitate membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizata .In cazul ofertantilor care se regasesc in categ. IMM, conform Legii nr. 346/2004, facand dovada in acest sens pana la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din H.G. 925/2006 ca instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sause poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 1 din H.G. nr. 1045 / 2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 364/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006Conditii de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3 ? Declaratie privind eligibilitatea)/ Cazier judiciar al administratorului/ directorului generalAcest formular trebuie prezentat de ofertant/ candidat, ofertantul asociat/ candidatul asociat, tertul sustinator, etc. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul de stat consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul 5)Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obigatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor elibera in original sau copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri sau esalonari, etc. ? la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat, din ultimele 3 luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile articolului 182 din OUG 34/2006. documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata. Acest formular trebuie prezentat de ofertant/ candidat, ofertantul asociat/ candidatul asociat, tertul sustinator, etc avand in vedere prevederile articolului 186(2) si articolului 190(2) din OUG 34/2006, respectiv neincadrarea acestora in OUG 34/2006, articolul 181, literele a, c1 si d.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 7) conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul/ candidatul asociat4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 691 din O.U.G. nr 34/2006Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: D-ul Voloseniuc Dumitru ? Director ABA CrisuriD-na Tonca Maria ? Director Economic ABA CrisuriD-ul Pasztor Sandor ? Director Tehnic ABA CrisuriD-ul Moisa Ioan ? Sef Serviciu Promovare si Urmarire Investitii ABA CrisuriD-na Popoviciu ? Diaconescu Ioana ? Serviciu Promovare si Urmarire InvestitiiD-ul Pirtea Madalin ? Sef Compartiment Juridic ABA CrisuriD-ul Stanciu Gheorghe ? Sef Compartiment AchizitiiD-na Csete Fogel Monica Beatrix ? Serviciu promovare si Urmarire InvestitiiAcest formular trebuie prezentat de ofertant/ candidat, ofertantul/ candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz) Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC in baza Legii 26/1990 ? Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a-i solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentelor in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: /ec.europa.eu/markt/login.do)Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractuluiConditii de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 640.000 lei;Documente relevante: bilantul contabil 2010 ? 2012, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de Banca Nationala a RomanieiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform articolului 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm - Formularului nr.17 al persoanei respective, care trebuie sa garanteze autoritatii contractante, faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Persoana/ persoanele ce asigura sustinerea situatiei economice si finaciare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor articolului 180, articolului 181, litera a), c1) si d) si articolului 691 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? pentru proiectant: - maxim 2 contracte avand ca obiect prestarea unor servicii de proiectare similare ? avand ca obiect servicii de supraveghere constructii hidrotehnice, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 324.000 lei fara TVADaca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/ alta valuta, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? conform art 188 alin (3) lit. D) din OUG 34/2006Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru prestarea serviciilor conform articolului 188 alineatul 2 litera c) din OUG 34/2006- Se solicita ca cerinta minima asigurarea personalului de specialitate care este considerat necesar pentru indeplinirea contractului- Se solicita ca, verificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii, pentru obiectivul de investitii, sa se faca prin diriginti de santier autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniul: - Lucrari Hidrotehnice, pentru constructii de importanta ?C? - Normala, Cerinta nr. 3Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicPrezentarea de acte care dovedesc proprietatea dotarilor necesare indeplinirii contractului..Operatorii economici vor dovedi ca au in dotare sau dispun (proprietate / leasing / inchiriere / angajamente de punere la dispozitie): masini, echipamente IT, etc., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).In cazul in care, operatorul economic intentioneazasa subcontracteze o parte/ parti din contract, acesta are obligatia de a prezenta: - declaratia privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/ acestora.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de articolul 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta: Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal, asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006.Capacitatea tehnica si sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu articolul 190 alineatul (1), (2) si (3) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari so completari prin Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform articolului 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularului nr.18 al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executie obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor articolului 180, articolului 181 literele a), c1) si d) si articolului 691 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr....... si Formularul nr....... Cerinta nr. 1Implementarea Standarduluji de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer