Achizitie publica - ?Amenajare Valea Imoasa in Comuna CORCOVA, Judetul MEHEDINTI?
Detaliu pentru invitatia numarul 342868
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342868/19.02.2013
Denumire contract: ?Amenajare Valea Imoasa in Comuna CORCOVA, Judetul MEHEDINTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corcova (Primaria Corcova Jud. Mehedinti)Cod fiscal: 4818631, Adresa: Corcova, Corcova, Telefon: 0252383464, Fax: 0252383464
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Corcova, sat Corcova , judetul Mehedinti, Corcova, Romania, cod postal: 217125, telefon: +40 0252383464, fax: +40 0252383464, persoana de contact: Camelia Elena Enescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Corcova, sat Corcova , judetul Mehedinti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare Valea Imoasa in Comuna CORCOVA, Judetul MEHEDINTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul ?Amenajarea, protec?ia terenurilor agricole si infrastructurii contra inunda?iilor in comuna Corcova, judetul Mehedinti? Valoarea estimata fara TVA este de 5.941.998 lei fara TVA din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 5.715.586 lei fata TVA, iar valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 226.412 lei fara TVAEXECUTIE LUCRARI, , AMENAJAREA VALEA IMOASA COMUNA CORCOVA, JUDETUL MEHEDINTI?: Cap.1.3. Cheltuieli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala= 64.402 lei/14.447EuroCap.4.1. Constuctii si instlatii :4.999.276 lei/ 1.121.467 Euro.Cap.5.1.1. Lucrari de constuctii si instalatii aferente organizarii de santier :101.272 lei/ 22.718 Euro.Cap.5.1.2. Cheltuiei conexe organizarii santirului :25.320 lei/ 5.680 Euro.Cap.5.3. Cheltuieli diverse si nepravazute :525.316 lei/ 117.842 Euro.TOTAL = 5.715.586 LEI / 1.282.154 EUROSERVICII PROIECTARECap.3.1.c ? Proiect Tehnic ? 66.644 lei / 14.950 Euro.Cap.3.1.d ? Detalii de executie ? 53.494 lei/ 12.000 EuroCap.3.1.e ? Verificarea tehnica a proiectrii ? 61.696 lei/ 13.840 Euro.Cap.3.6.1.- Asisitenta tehnica din partea proiectantului -44.578 lei/ 10.000 Euro.TOTAL = 226.412 LEI / 50.790 EUROTOTAL GENERAL = 5.941.998 LEI 1.332.944 EURO
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 941, 998 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 108.000 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma de 8.101, 67 lei, calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Echivalenta pentru calcularea garantiei de buna participare se face la cursul leu/euro din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna CORCOVA. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl.pe proprie rasp.privind eligibilitatea in conf.cu art.180 din OUG.nr.34/2006 cu modif.si complet.ulterioare F 12° 2) Decl.privind calitat.de participant la procedura F 12C3) Decl.pe propr.raspund.ca nu are in cadrul autorit.contractante, pers.care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la grad.patru inclusiv, conform art.69^1 din OUG. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare F5. Pers.resp.cu atrib.si derul.contract.: Durac Adam?Primar , Gologan Gheorghe Viceprimar, Coarda George Marian Secretar, Rosu Emanoil consilier juridic , Enescu Camelia Elena Consilier superior, Mindrut Aurica administrator public, Serban Ana referent, Mogosanu Emil Octavian Referent si consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Barbu Robert, Bordei Ion, Buse Ilie, Chirculescu Emanoil, Lacatusu Ion, Giubega Ion, Faina Marin, Pitigoi Doina, Punic Benone, Vlad Vicentiu Constantin, Carceanu Petre, Coravu Cornel, Stoica Alina, Ivana Cornel 4) Certific.de particip.la licitatie cu oferta independenta conf.prev.Ord.314/12.10.2010, F 31. 5) Decl.priv.neincadrarea in situatiile prevaz.la art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si complet.ulterF 12B; 6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de A.F.P.ptr.oblig.de plata catre buget din care sa reiasa sit.oblig.exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certific.privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia oblig.exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele; 8) cazier fiscal al pers.jurid., eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administr.terit.de pe raza careia societatea are sediul social.9) cazier judiciar al pers.jurid.eliberat de I.P.J, respectiv D.G.P.de pe raza careia societatea isi are sediul social . Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele jurid./fiz.straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autorit.ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contrib.catre bug.de stat, local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia oblig.scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.;?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru pers. jurid./fizice romane: certif.constatator emis de ONRC, valabil. Obiectul contract. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif.constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certif.const., in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; a. codul unic de inregistrare; b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); c. structura actionariatului; d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; e. domeniul de activitate principal; f. domeniile de activitate secundare; g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii); h. activitatile autorizateDecl.pe propr.raspund.care sa dovedeasca ca sunt IMM, confor.Anexei nr.1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru pers. Jurid./fizice straine: Cerinta obligatorie: Operat.econom.particip.la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activit.(principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contract.de proiect.si executie.Mod de dovedire: Se vor atasa docum.edif.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta din pct. de vedere profes.a pers.jurid., in conf.cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calend.in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu ment.?conform cu originalul?, si traducere certificata in lb.romana, emise de autorit.competente din tara in care isi are sediul operat.economic, din care sa rezulte: 1)denum.operat.econ.si toate datele de identif.;2)CUI; 3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); 4)structura actionariatului;5)numele reprezent.legali ai op.ec.; 6)dom.de activit.principal; 7)domen.de activ.secund.; 8)sit.societ.(ex: daca este in stare de funct., dizolvare, reorganizare judic., lichidare, insolventa, faliment sau suspend.temporara a activ.). 9)activit.autoriz.Docum.care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Documentatiile tehnico-economice (proiect tehnic, documentatie tehnica de executie) se vor intocmi numai de persone fizice/juridice atestate in conditiile legii: -Ord. 182/19.02 2009 al Min.Agric., Padurilor si Dezvoltarii Rurale ptr.aprobarea Norm.metodol.priv.atest.pers.fiz.si jurid.care isi manif.intentia de a desfasura, pe terenuri din dom.agricol, activit. de imbunatat.funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat .Ordinul 718 din 7 mai 2010 Ministerul Mediului si Padurilor ptru aprob.Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sau executa lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic .Se va prezenta Certificat de atestare in valabilitate conform ordinelor de mai sus. Cerinta de mai sus este conf Ghidului solicitantului ? Masura 125, submasura c
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract similar a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 50.000lei, exclusiv TVAPENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 3.000.000 lei, exclusiv TVA., Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, in valoare de cel putin 3.050.000 lei din care servicii de proiectare de minim 50.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/certificari/etc provenite de la beneficiarul serviciilor /lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru executie si pentru predarea docum.de proiectare pentru prestarea serviciilor, recomandare din parteabeneficiarului., Declaratie privind resursele umane si structura managementului. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ala cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formularul 12I., Pers neces PROI.-nivel minim1 ing/subing spec CFDP2 ing/subing constr. hidrotehnice;1 ing/subing spe geodez cadastru autor. ANPI, 1 ing/subing geotehnician1 verificator de proiect pt hidro1 verificator proiect ptdrumuriPers.PROI.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: - diplome privind specializ personalului (studiile, pregat profes, calific si atest profes);autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data limita de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respective si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc. cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate. Pt toti spec se solicita doar dovada implicarii intr-un proiect similar.Nu se accepta propunerea de pers de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe poz din cele mentionate.Pt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISALNOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, Pers nec EX-nivel min1 manager de contract ? studii superioare1sef de sant ing/subing CH;1sef pct lucru ing/subing CFDP1resp (RTE) dom ctii dr. pd (atest. in vig la data lim depun of);1 resp (RTE) constructii hidro (atest. in vig la data lim depun of)1 resp contr calit drumuri(CQ)1 resp contr calitatii CH1 resp cu controlul tehnic de calitate pt dom produse pentru constructii1ing/subing topo;1 Coordonator securitate si sanatate in munca licentiat. al unei Facultatii de Constructii - diploma de inginer/subinginer - Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu HG nr. 300/2006;
-1 resp cu manag. mediului; - (atestat sau decizie interna de numire), Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Pers.EXEC.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractului- diplome privind specializ personalului; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare) . cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate Pt.CQ se admite prez.dec.interne de numin f-ctie cf leg in vig. Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc ., Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-. ?diplome privind specializarea personalului; ?autorizatii/ certificate de atestarePt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISALNOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, Prezentarea Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Proiectare.sunt nec. urm. Dot. min. ? echip.Pt. list (format A4, A3, ), copi/scan, sau ap. multif. (ce indepl. toate f-ctiile enum. anter.);Progr.de proiect.(CAD sau echiv.) in dom. Ing. civila, cu licenta; PlotterA0;. Prog. de devize; Prog.de editare/calcul: (Windows sau echiv., Word sau echiv., Excel sau echiv, cu licenta.; Statie totala si terminal GPS pt. mas. Topo, 2 autoturism., operatorul ec treb sa prez, in fct de situatia specif fiecarui util/echipam in parte copii dupa contr.de inchir, de conces, de leasing, etc, sau prin angajament de punerela dispoz, Prezentarea Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor: autogreder buldozer, buldoexcavator; compactor static autopropulsat; incarcat frontal; autobasc.si macara, Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborat.ptr. determin. neces. la exec. lucr.operatorul ec treb sa prez, in fct de situatia specif fiecar util/echipam in parte copii dupa acte de provenienta, contr.de inchir, de conces, de leasing, etc, sau prin angaj. de pun.la dispoz, ,Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invocasustinerea din partea subcontractantilor.1, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau umane si/sau experienta proprie invocata., Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator., Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractSe va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalul, Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractSe va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere: Componenta financiara - Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim (70 puncte). Pentru ofertele cu preturi mai mari se aplica formula Pn = Pminim/P ofertei n X 70 puncte
2 Identificare, descriere si argumentare riscuri
30
Descriere: Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente. Punctajul se va acorda astfel: pentru cele mai multe riscuri identificate si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj maxim (30 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda astfel: P = nr. riscuri identificate de ofertant/nr. maxim de riscuri identificate X 30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 13:00