Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Amenajare Valea Imoasa in Comuna Corcova, Judetul Mehedinti?


Detaliu pentru invitatia numarul 352537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corcova (Primaria Corcova Jud. Mehedinti)
Numar invitatie: 352537/12.08.2013
Denumire contract: ?Amenajare Valea Imoasa in Comuna Corcova, Judetul Mehedinti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corcova (Primaria Corcova Jud. Mehedinti)Cod fiscal: 4818631, Adresa: Corcova, Corcova, Telefon: 0252383464, Fax: 0252383464
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Corcova, Corcova, Romania, cod postal: 217125, telefon: +40 0252383464, fax: +40 0252383464, persoana de contact: Camelia Elena Enescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Corcova , sat Corcova, comuna Corcova , judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajare Valea Imoasa in Comuna Corcova, Judetul Mehedinti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul ? Amenajare Valea Imoasa in Comuna Corcova, Judetul Mehedinti ? Valoarea estimata fara TVA este de 5.941.998 lei fara TVA din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 5.715.586 lei fata TVA, iar valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 226.412 lei fara TVA . Procent aferent Cap 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute: 9%EXECUTIE LUCRARI, , AMENAJAREA VALEA IMOASA COMUNA CORCOVA, JUDETUL MEHEDINTI?: Cap.1.3. Cheltuieli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala= 64.402 lei/14.447EuroCap.4.1. Constuctii si instalatii :4.999.276 lei/ 1.121.467 Euro.Cap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier :101.272 lei/ 22.718 Euro.Cap.5.1.2. Cheltuiei conexe organizarii santierului :25.320 lei/ 5.680 Euro.Cap.5.3. Cheltuieli diverse si nepravazute :525.316 lei/ 117.842 Euro.TOTAL = 5.715.586 LEI / 1.282.154 EUROSERVICII PROIECTARECap.3.1.c ? Proiect Tehnic ? 66.644 lei / 14.950 Euro.Cap.3.1.d ? Detalii de executie ? 53.494 lei/ 12.000 EuroCap.3.1.e ? Verificarea tehnica a proiectrii ? 61.696 lei/ 13.840 Euro.Cap.3.6.1.- Asistenta tehnica din partea proiectantului -44.578 lei/ 10.000 Euro.TOTAL = 226.412 LEI / 50.790 EUROTOTAL GENERAL = 5.941.998 LEI 1.332.944 EURO
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 941, 998 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular nr.11; Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 108.000 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma de 8.101, 66 lei, calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Echivalenta pentru calcularea garantie de participare se face la cursul leu/euro din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantaresau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna Corcova. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12°, 2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 12C , 3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F5.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Durac Adam ? Primar, Gologan Gheorghe Viceprimar, Coarda George Marian Secretar , Rosu Emanoil consilier juridic , Enescu Camelia Elena Consilier superior , Mindrut Aurica administrator public , Serban Ana referent , Mogosanu Emil Octavian Referent si consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Barbu Robert, Bordei Ion, Buse Ilie, Chirculescu Emanoil, Lacatusu Ion, Giubega Ion, Faina Marin, Pitigoi Doina, Punic Benone, Vlad Vicentiu Constantin, Carceanu Petre, Coravu Cornel, Stoica Alina, Ivana Cornel4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 31. , 5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12B; 6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele; 8) cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. 9) cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social , Docum. se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana. Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. ?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru pers. juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de ONRC valabil. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt IMM-uri, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii) Formular nr.16.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie. Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).i) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Documentatiile tehnico-economice (proiect tehnic, DDE) se vor intocmi numai de persone fizice/juridice atestate in conditiile legii: Ordinul 182 din 19 februarie 2009 al Ministerul Agriculturii, Padurilor si DezvoltariiSe va prezenta Certificat de atestare in valabilitate conform ordinelor de mai sus. Cerinta de mai sus este conf Ghidului solicitantului ? Masura 125, submasura c
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceriNivelul minim al cifrei medii de afaceri globala din ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat 10.833.364 lei (exclusiv TVA), In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezinte documente din care sa rezulte sustinerea indeplinirii cerintei de calificarepentru ultimii trei ani. Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala? sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat. Declaratie pe proprie raspundere privind calculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului, Documentele din care rezulta sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pentru ultimii trei ani trebuie sa fie documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competentePentru operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 2.Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 1.547.000 lei, excl. TVA. La momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.547.000 lei, excl. TVA pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedint. ANRMAP. Perioada de executie este de 14 luni. Declaratii bancare sau orice alt document prin care ofertantul dovedeste indeplinirea cerinteiNOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila., 3.Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru serviciile de proiectare conform Ordin Presedintelui ANRMAP nr. 509 / 2011 precum si art. 185 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare. Se va prezenta asigurare profesionala existenta la nivelul operatorului economic pentru serviciile de proiectare prin prezentarea politei de asigurare profesionala valabila la data limita de depunere a ofertei, in copie. Se accepta initial o declaratie ca, in situatia in care va fi declarat castigator, va prezenta la incheierea contractului o asigurare de risc profesional.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 4.In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va punela dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabilaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 2. Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, prin maxim 2 contracte , servicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 226.412 lei, exclusiv TVA.PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani , prin cel putin 1 contract , lucrari similare a caror valoare sa fie cel putin egala cu 5.190.270 lei, exclusiv TVA.Se accepta sicontract deproiectare si executie in valoare de 5.416.682 lei exclusiv TVA din care servicii de proiectare de minim 226.412 lei exclusiv TVA.Se accepta prezentarea unui contract/ mai multe contracte , care au ca obiect orice combinatie de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract. Pentru experienta similara se va adauga si cursul leu/valutapentru anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013., Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/ certificari/ etc provenite de la beneficiarul serviciilor / lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru executie si pentru predarea docum. de proiectare pentru prestarea serviciilor, recomandare din partea beneficiarului.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 3. Declaratie privind resursele umane si structura managementului. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formularul 12I.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 4. Pers neces PROIECTARE.-nivel minim1 ing/subing , absolvent studii superioare specializareCFDP, exeprienta implicarii intr-un proiect similar;2 ing/subing, absolvent studii superioare specializareCH exeprienta implicarii intr-un proiect similar;1 verificator de proiect pt hidro1 verificator proiect pt drumuriPers.PROI.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: - diplome privind specializ personalului (studiile, pregat profes, calific si atest profes);autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data limita de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respective si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc. cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate. Pt toti spec se solicita doar dovada implicarii intr-un proiect similar. Nu se accepta propunerea de pers de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe poz din cele mentionate. Pt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISALNOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 5. Pers nec EXECUTIE-nivel minim: 1 sef de proiect exeprienta implicare intr-un proiect similar;1 sef de sant ing/subing, absolvent studii superioare specializareCH1 sef pct lucru ing/subing, absolvent studii superioare specializareCFDP1 resp (RTE) dom constructii dr. pd (atest. in vig la data lim depun of);1 resp (RTE) constructii hidro (atest. in vig la data lim depun of)1 resp contr calit drumuri (CQ)1 resp contr calitatii CH1 resp cu controlul tehnic de calitate pt dom produse pentru constructii, 1 coordonator securitate si sanatate in munca licentiat. al unei Facultatii de Constructii - diploma de inginer/subinginer - Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu HG nr.300/2006;1 resp cu manag. mediului; - (atestat sau decizie interna de numire)Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe doua sau mai multepozitii din cele mentionate.Pers.EXEC.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractuluidiplome privind specializ personalului; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari (in vigoare) . cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate, Pt.CQ se admite prezent.deciz..interne de numire infunctie conf leg in vig. Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc .Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-. ?diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/ certificate de atestare. Ptr. pers propus se vor prez docum dovrdit ptr relatiile de munca cu ofertantul, contr de munca/lista pers din REVISALNOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 7.Prezentarea Declaratiei referitoare la echipamentele /utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor: Executie.sunt nec. urm. dotari min.: -autogreder, -buldozer, -buldoexcavator;
-compactor static autopropulsat;
-incarcat frontal;
-autobetoniera;
-autobasculanta;
-macara;
-statie preparare betoane;
-statie pentru producere mixturi asfaltice;
- repartizator mixture asfaltice;
-masina de imprastiat emulsie bituminoasa;
-acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz, sau un angaj de punere la disp;, - acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contr de inchir/furnizsau un angaj de punere la disp.Ofertantul va face dovada ca dispune de: -1 laborat.ptr. determin. neces. la exec. lucr. prin angaj. de pun.la dispozitie.Operatorul ec treb sa prez, in fct de situatia specif fiecar util/echipam in parte copii dupa acte de provenienta, contr.de inchir, de conces, de leasing, etc, sauOperatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj / echipament in parte copii dupa acte de provenienta, contracte de inchiriere, de concesiune, de lasing, etc, sau prin angajament de punere la dispozitie de copii dupa atestat/e.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila, 8.Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Resursele material si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, conf art 11, alin 7, din HG 925/2006.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila., 9.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau umane si/sau experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea.NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractSe va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalul, Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractSe va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer