Achizitie publica - Amenajare zid de sprijin Valea Caselor
Detaliu pentru invitatia numarul 335669
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335669/19.09.2012
Denumire contract: Amenajare zid de sprijin Valea Caselor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215, persoana de contact: ANADA BUDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cimpeni, jud. Alba , p-ta Avram Iancu nr.5, 515500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare zid de sprijin Valea Caselor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: construire si consolidari de ziduri de sprijin pe Valea Caselor, conform cantitatilor din lista de materiale.
II.1.6) CPV: 45262350-9 - Lucrari de structura din beton nearmat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
500 lei, valab. garantiei de participare este de 45 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, se vor avea in vedere prevederile art.86 alin.(1) din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului fara TVA , pentru o perioada de 24 luni de la receptionarea lucrarii, se constituie , in conditiile art. 90 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere a ofertantului complectata in conformitate cu formularul 8;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181, complectare formular nr. 17Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de Administratia finantelor publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de autorit. publice locale care atesta plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 10;declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 complectata in conformitate cu formularul nr.12 din formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ANDRES IOAN CALIN. ? primar, membrii comisiei de evaluare: CRAMBA TANIA- INVESTITII, CORNEA CALIN- ACHIZITII, ONET SMARANDA- URBANISM, MIHON CONSTANTIN-REFERENT ADPP, JOLDES MARINEL-CADASTRU, VARCIU VIORICA -contabil sef.Persoanele care detin functie de decizie din cadrul autorit. contractante in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire: primar Andres Ioan Calin, investitii Cramba Tania, achizitii Cornea Calin.ADPP Napeu Alina, ref. ADPP Mihon Constantin, urbanism Onet Smaranda, inspector cadastru Joldes Marinel Certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator elib. de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de lucrari executate in ultimii 5 ani insotite de minim 1 certificare - maxim 3 certificari de buna executie de la beneficiari-formular
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si sediul primariei Cimpeni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 10:08