Achizitie publica - AMENAJARE ZIDURI DE SPRIJIN VALEA CASELOR
Detaliu pentru invitatia numarul 347220
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347220/22.05.2013
Denumire contract: AMENAJARE ZIDURI DE SPRIJIN VALEA CASELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 258771215, fax: +40 258771215, persoana de contact: Cornea Calin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 258771215, fax: +40 258771215, primaria Cimpeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE ZIDURI DE SPRIJIN VALEA CASELOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: amenajare de ziduri de sprijin pe malul stangal vaii caselor cu inaltimi de la 2 la 6 metrii.
II.1.6) CPV: 45223500-1 - Structuri din beton armat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 965 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1200 lei, valab. garantiei de participare este de 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, se vor avea in vedere prevederile art.86 alin.(1) din H.G. 925/2006.Data la care se va face echivalenta leu valuta la cursul de schimb al BNR este data la care se publica invitatia de participare.
Garantie de buna executie
8% din valoarea fara TVA a contractului, pentru o perioada de 24 luni de la receptionarea lucrarii, se constituie , in conditiile art. 90 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere a ofertantului complectata in conformitate cu formularul 5;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181, complectare formular nr. 17Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de Administratia finantelor publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de autorit. publice locale care atesta plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Andres Ioan Calin- primar, 1720325012552, str. Fantanele nr10, Cimpeni, 25.03.1972 Cimpeni;Trifa Mihail ? viceprimar, 1750820013916, str. Bratinesei nr.3, 20.08.1975 Aiud Alba.Cramba Tania ? cons. Investitii, 2600506010012, Aleea Florilor bl. T , ap.7, Abrud Alba, 06.05.1960 Cimpeni.Cornea Calin ? cons. Achizitii, 1701005011094 str. Plopului bl E1 ap.5, 05.10.1970 Cimpeni ? Alba.Napeu Alina Veronica ? cons. ADPP, 2750712012551, str. Motilor 46, Cimpeni - Alba, 12.07.1975, Cimpeni.Mihon Constantin ? referent ADPP, 1510117012538, str. Mihoiesti nr.48A, 17.01.1951, Cimpeni Alba Certificat constatator emis de ORC, informatii actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator elib. de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de lucrari realizate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie de la beneficiari. informatii privind personalul tehnic si de specialitate Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima constituirea unei echipe formata din specialisti in domeniu care sa acopere toata gama de servicii specifice proiectului. Ofertantul va prezenta CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniile solicitate de proiect. Ofertantul are obligatia sa prezinte Personalul Obligatoriu solicitat care o sa fie implicat in efectuarea lucrarilor : a) coordonator lucrare ? studii superioare ; b) responsabil tehnic cu executia ? atestare RTE in domeniul , ,constructii civile, industriale''. c)responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiilor .Formular 7a, 7b. experienta similara Prezentarea a cel putin unui contract similar cu o valoare minima de 120.000 lei fara tva. Experienta similara in realizarea unor lucrari similare. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii declaratie care contine dotarile specifice, utilaje , echipament tehnic, masini de transport, laboratoare si alte mijloace pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze la realizarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 08:40