Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE ZONA AGREMENT (STRAND) IN MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ


Detaliu pentru invitatia numarul 331112
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MOTRU
Numar invitatie: 331112/05.07.2012
Denumire contract: AMENAJARE ZONA AGREMENT (STRAND) IN MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MOTRUCod fiscal: 5455844, Adresa: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Motru, Telefon: 0253-410560, Fax: 0253-410560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0253410007, fax: +40 0253410007, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a C.L. Motru, bd. Garii, nr. 1, etaj 2, Motru judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE ZONA AGREMENT (STRAND) IN MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in amenajarea unei zone de agrement in municipiul Motru, care cuprinde: amenajare bazine de inot, teren de minifotbal, teren tenis, piste role, cladire vestiare, grupuri sanitare, birou administrativ, parcare, spatii verzi, imprejmuire, echipamente tehnologice.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 310, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 80.000 leiPer. de valab. a gar. de part.: 60 zile incepand cu data limita stab. pt. dep. ofertelor.Gar. de part. se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) un instr. de garant. emis de o soc. sau o soc. de asig. in favoarea aut. contr. - original, cf. form. 10 prezentat in Cap. III ? Formulare;b) OP in contul de garantii al aut. contr. ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO 44 TREZ 3385 006X XX00 0329 - TREZORERIA MOTRU, PRIMARIA MOTRU, C.F. 5455844Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de part., vor fi respinse.Ofertantii care se incadr. in categ. IMM cf. legii 346/2004 au dreptul sa constituie ca si gar. de part. jum. din suma de 80.000 lei, respectiv 40.000 lei. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de o decl. pe propria rasp. privind apartenenta la categ. IMM-urilor intocmita cf. form. 11 din Cap. III ? formulare.In cazul in care ofertantul este o asoc. intre mai multi op. ec., gar. de part. poate fi constituita in cuantum de 50% doar in cazul in care fiecare asociat se incadreaza in categ. IMM-urilor. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de decl. pe proprie rasp. a fiecarui asoc.Aut. contr. are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind declarata castigatoare, nu constituie gar. de buna exec. in per. de valab. a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valab. a ofertei;
- CNSC respinge contestatia depusa de ofertant ca nefondata, aplicandu-se in acest caz prev. art. 278^1 din OUG 34/2006, caz in care aut. contr. va retine din gar. de part. suma de 7991, 08 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Gar. de buna exec. se va constitui prinurmatoarele: - instr. de garant. emis de o soc. bancara sau o soc. de asig. cf form. 12din Cap. III, sau- retineri succesive din plata fact. partiale intr-un cont deschis la disp. aut. contr. la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut. contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna exec. in documentatia de atribuire. Aut. contr. va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Returnarea gar. de buna exec. se va face cf. art. 92, alin. 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Prezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormularePrezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.Documente de verificare: certificat constatator eliberat de ORC.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Hanu Dorin ? primar, Dobrica Tudor ? viceprimar, Chitulescu Niculina, Ciobanu Alexandru, Cojocaru Ion, Coltatu Neghina Constantin, Dobritoiu Ion, Fotescu Valeriu, Giubelan Sorin, Iorga Ion, Mihaila Virgil, Mihartescu Mircea, Marsu Vasile, Modoran Romulus, Popa Mihaita, Popescu Ion, Radoslav Daniel, Ruset Nicolae, Sanda Ion, Vintilescu Elena ? consilieri locali, Petcu Dumitru ? secretarul municipiului, Perisoreanu Mircea ? sef serviciu Buget Finante Contabilitate, Stroescu Gina, Paun Marian, Brujan Claudiu, Aldulescu Carmen, Luta Florian ? membrii comisiei de evaluare. Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta cu o vechime de maxim 30 de zile fata de data depunerii ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straineIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriSe va prezenta cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de minim 8.000.000 lei. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008:1 Euro = 3, 6827 lei 2009:1 Euro = 4, 2373 lei 2010:1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1Euro = 4, 2379. In cazul in care la o procedura de achizitie publica participaun grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cerinta nr. 2Situatia financiara aferenta ultimilor 3 ani financiari incheiati: 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara: Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 5 ani au finalizat un contract de lucrari avand ca obiect lucrari de constructii civile, in valoare de minim 4.000.000lei fara TVA.Prin formula "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaData la care se face echivalarea leu/euro pentru experienta similara: Cursul leu ? euro valabil la data incheierii contractului prezentat ca experienta similara., Cerinta nr. 3Dotare cu personal.Ofertantii vor face dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal: - un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile/industriale;
-personal de executie avand urmatoarele calificari: * zidari;* tamplari ;*instalatori ;* fierari betonisti ;* pavatori;* electricieni autorizati ANRE gradul IIB., Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, echipamentele de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului de lucrari. Ofertantii vor face dovada ca detin cel putin urmatoarele utilaje: buldozere, excavatoare, autobasculante, Cerinta nr. 5 : Ofertantul va fi atestat ANRE cu atestat de tip B, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatii/subcontractantii Cerinta nr. 1Certificarea calitatiiOfertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent) pentru urmatoarele domenii : lucrari de constructii cladiri rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare; lucrari de instalatii electrice, Cerinta nr. 2Cerinte privind protectia mediuluiOfertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management de mediu (ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: ofertele care propun o perioada de garantie mai mica de 60 de luni se resping ca neconforme; ofertele care propun o perioada de garantie mai mare de 120 de luni sunt nerealiste si vor primi zero puncte pentru acest factor de evaluare; celelalte oferte (cu perioade de garantie cuprinse intre 60 luni, inclusiv si 120 de luni, inclusiv) se vor puncta astfel: - oferta cu durata de garantie cea mai mare va primi 20 puncte; - celelalte oferte vor primi urmatorul punctaj: gn=(garantie n/ garantie max) x 20 puncte, unde: garantie n este garantia acordata de oferta care se evalueaza; garantie max este garantia maxima dintre ofertele admisibile, conforme si realiste primite Perioada garantiei acordate se va exprima in luni si se va inscrie in formularul 13.
durata de executie
10
Descriere: ofertele care propun o durata de executie mai mare de 12 luni se resping ca neconforme; ofertele care propun o durata de executie mai mica de 8 luni sunt nerealiste si vor primi 0 puncte pentru acest factor de evaluare; celelalte oferte (cu durate de executie cuprinse intre 8 luni, inclusiv si 12 luni, inclusiv) se vor puncta astfel: - oferta cu durata de executie cea mai mica va primi 10 puncte; - celelalte oferte vor primi urmatorul punctaj: tn=(durata min/ durata n) x 10 puncte, unde: durata n este durata de executie propusa prin oferta care se evalueaza; durata min este durata de executie minima dintre ofertele admisibile, conforme si realiste primite. Durata de executie se va exprima in luni si se va inscrie in formularul de oferta.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP fiind atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer