Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare zona de recreere (teren de joaca copii, sport in aer liber), spatiu dedicat proprietarilor animalelor de companie


Detaliu pentru invitatia numarul 352908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Servicii Publice, Sport si Agrement Botosani
Numar invitatie: 352908/22.08.2013
Denumire contract: Amenajare zona de recreere (teren de joaca copii, sport in aer liber), spatiu dedicat proprietarilor animalelor de companie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Servicii Publice, Sport si Agrement BotosaniCod fiscal: 24401506, Adresa: Str. Calea Nationala, nr.64, Botosani, Telefon: +40 331710613, Fax: +40 331710614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: adresa de corespondenta: str. Codrului nr. 16, Botosani, Romania, cod postal: 710375, telefon: +40 0331710613, fax: +40 0331710614, persoana de contact: Lucian Draghici sef birou achizitii publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Codrului nr. 16, Botosani, cod postal: 710375, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Alte servicii in domeniile locuintelor, serviciilor si dezvoltarii comunale; recreere, cultura si religie.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare zona de recreere (teren de joaca copii, sport in aer liber), spatiu dedicat proprietarilor animalelor de companie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor pentru crearea de facilitati locuitorilor din zona si nu numai, ceea ce va conduce la cresterea confortului si calitatii vietii populatiei, ridicarea calitatii spatiilor verzi, cresterea gradului de dotare a zonei, marirea confortului urban si imbunatatirea calitatii mediului.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10% si reprezinta suma de 136.301 lei fara TVA, conform devizului general.
II.1.6) CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 466, 011 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 25.000 lei Perioada de valabilitate aGP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valab a ofertei perioada de valabilitate aGP va fi prelungita in mod corespunzator.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in romana.GP se constituie in conformitate cu preved. art.86 din HG925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;a unui ordin de plata in contul achizitorului(cont RO89TREZ1165006XXX005135-Trez.Botosani, CUI-RO 25973921/24401506)cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;a unei sume in numerar depusa la casieria autoritatii contractante.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P.in situatiile prev.la art.87 din HG 925/2006.Suma de 5.109, 70lei se va retine/returna in conditiile art.278^1 alin(1)lit.b)/alin(4)OUG 34/2006.Restituirea GP se face in conformitate cu prevederile art.88 din HG925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul IMM care participa la procedura de atribuire, acestea pot beneficia de prev.Legii346/2004, art.16, alin 2, vor prez.anexat GP o Declaratie pe propria raspund.privind incadrarea intreprinderii in categoria IMMIn cazul unei asocieri GP va fi emisa in numele asocierii fara a se crea o noua pers.juridica, in numele Liderului asoc.(se va atasa la scrisoarea de garantie imputernicirea semnata)sau in numele oricarui membru al asocierii.Data de referinta pentru cursul de schimb leu/valuta care va fi avuta in vedere la conversia valorii aferente GP constituita intr-o alta moneda este 17.07.2013 curs BNR.
Garantie de buna executie
GBE -10%din pretul contr. fara TVA.Pt.ofertantii care sunt in categ.IMM conf.L.346/2004 GBE va fi de 50%din cuant.GBE se va const: - Printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig.GBE poate fi const.si prin retineri succesive.Contract.are oblig.de a deschide la Trez.Stat.un cont conf.HG nr.1045/2011.Suma initiala ce se depune nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contract. fara TVA.A.C.urmeaza sa alim. acest cont de disp. prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract. pana la concurenta sumei stabilite.A.C. va instiinta contract.despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.A.C. are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contract., in limita prejud.creat, in cazul in care contract.nu isi indepl.oblig. asumate prin contract.Restit.GBE: -70% din val.in 14 zile de la data incheierii P.V.de receptie la termin.lucr.- 30% din val, la exp.per.de garantie a lucr.exec., pe baza P.V.de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care Comisia de evaluare constata ca un ofertant nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, oferta depusa va fi considerata inacceptabila conform prevederilor art. 36 alin (1) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Completarea formularului F4 din Sectiune Formulare.Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, conform art. 180 si 181 lit. a), c^1) si d).Cerinta 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea formularului F5.Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, conform art. 180 si 181 lit. a), c^1) si d).Cerinta 3Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social op. ec.(doar punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul.Cerinta 4Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului). Se vor prezenta formularele-tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;Conditie de calificareCu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului 4 si 5 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.-Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare-?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul /tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.-Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Alexa Catalin Virgil, Apostoliu Eugen Sorin, Bosovici Calin George, Buliga Marius, Cristescu Marius, Furtuna Corneliu-Daniel, Ghiorghita Florin Ioan, Hunca Mihaela, Iavorenciuc Gheorghe, Lebada Radu, Lupascu Catalina-Camelia, Malancea Radu, Nica Tereza, Onisa Paul, Petrusca Ady, Plesca Stelian, Simion Aura, Tincu Mihai, Ursuleanu Gheorghe-Florentin, Bucsinescu Lidia, Ovidiu Iulian Portariuc, Adriana Zaiceanu, Viorel Iliuta, Cosmin Ionut Andrei, Valerian Sanduc, Turcanu Eugen-Cristian, Draghici Lucian-Remus, Chiriac Aurel, Sfeclis Violeta, Pasparan Constantin, Brindusa Lupascu, Zaharia-Chihulca Monica, Maxim Mihai, Chisca Dumitru, Dumitras Oana.Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se va prezenta: Certificat constatator emis de ONRC/echivalent informatiile continute trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorb.Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;B. Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul va prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de 2.500.000 lei Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Completarea si prezentarea Formularului 8 ? Informatii generale din sectiunea Formulare cu declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2.500.000 leiAtentie: a. Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure acesta cifra medie de afaceri.b. Ofertantii IMM-uri beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea 346/2004.c. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul nr.509 al ANRMAP?publicat in M.O. partea I, nr.687/28.09.2011.d. la evaluarea capacitatii economico-financiare a ofertantului nu se ia in considerare situatia economico-financiara a eventualilor subcontractanti., Cerinta 2Bilanturile contabile pe cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente in conformitate cu prevederile legale sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului conform prevederilor art.185 alin.(2) din OUG.34/2006.Atentie: a. Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.b. Ofertantii nerezidenti vor prezenta doc. in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerinta 1.1.Lista principalelor lucrari exec in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.2. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document(contract/pv receptie) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de 1.300.000 lei. Curs leu-valuta din ultimii 5 ani-BNR.Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documente ca au executat in ultimii 5 ani contracte prin care s-au executat lucrari similare in valoare de cel putin 1.300.000 lei.Certificarile de buna executie pentru cele mai importante lucrari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca acestea au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Note: a. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indepl. in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P priv. formularea crit. de calif. si selectie, publicat in M.Of. al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011.b. Cerinta privind experienta similara nu poate fi indepl. de catre eventualii subcontractanti conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P.1.Completarea si prezentarea Formularului 9/1 Declaratie privind lista principalelor lucrari exec.in ultimii 5 ani - Formularul 9/2 - din Sectiunea Formulare - Lista principalelor lucrari exec in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.2.Se va completa formularul de Experienta similara Formularul 10 -pentru fiecare contract de lucrari in parte;Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documente ca au executat in ultimii 5 ani contracte prin care s-au executat lucrari similare in valoare de cel putin 1.300.000 lei.Certificarile de buna executie pentru cele mai importante lucrari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca acestea au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Note: a. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indepl. in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P priv. formularea crit. de calif. si selectie, publicat in M.Of. al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011.b. Cerinta privind experienta similara nu poate fi indepl. de catre eventualii subcontractanti conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P., Cerinta 2.Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului Declaratia va fi insotita de Lista privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.Completarea si prezentarea Formularului 11 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratia va fi insotita de Lista privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.Atentie! In cazul asociatiilor, Formularul 11+ Lista trebuie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei., Cerinta 3.Declaratie privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate.a) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani.b)Dovada asigurarii cel putin a urmatoarelor persoane desemnate pentru executarea lucrarilor: 1.Resp cu control tehnic de calitate ?CQcu experienta profesionala in domeniul achizitiei va prezenta copie dupa decizia de numire(copie conforma cu originalul), CV si decl de disponibilitate;2.Resp Tehnic cu Executia(RTE)-atestat in domeniul achizitiei -pentru care ofert. va prezenta: a) copie dupa atestat emis de MDRT- copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si decl de disponibilitate;3.Sef santier (inginer CCIA);va prezenta copie diploma de studii;CV; decl de disponibilitateDeclaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original.Pentru cei 3 specialisti in domeniul achizitiei exp prof se va dovedi prin participarea la cel putin un proiect similar, pentru fiecare din ei ofertantul va prezenta: a)copie dupa decizia de numire - copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;b)CV in original;c)Decl de disponibilitate.1) Completarea si prezentarea Formularului 12 ?Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?;2)Completarea si prezentarea Formularului 13?Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant?;Pentru cei 3 specialisti in domeniul achizitiei ofertantul va prezenta: a) diploma de studii;b)copie dupa decizia de numire - copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;c)CV in original;d)Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare.1.Resp cu control tehnic de calitate cu experienta profesionala in domeniul constructii civile si industriale(CCIA);2.Resp Tehnic cu Executia(RTE)-atestat in domeniul CCIA -pentru care ofertantul va prezenta: a)copie dupa atestat emis de MDRT- copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;c)Declaratia de disponibilitate;3.Sef santier cu experienta profesionala in CCIA;Atentie!Declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original., Cerinta 4.
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. AC solicita contract de asociere legalizat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Acordul/Contractul de asociere va indica participarea (in procente) la executia lucrarilor si tipul de lucrari care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului. Contractul de asociere se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora- Formularul 15.
Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 16 - Acord de asociere-din Sectiune formulare.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la furnizarea produselor si lucrarile care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului.
Nota: In cazul unei asocieri capacitatea tehnico- profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Cerinta 5.
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale acestora.
Atentie! In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Ofertantul - liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? din Sectiunea formulare Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare- Formularul 17- Acord de subcontractare- din Sectiunea Formulare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Note: Capacitatea tehnico-profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190, alin. 1, 2, 3 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul dat, persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente: ? Decl. priv. Eligibilitatea (neincad. in prev. art.180 din O.U.G. 34/2006)? Conform Form. din sectiune Formulare. ? Decl. Priv. neancadr. in prev.e art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG.34/2006. ? Angajament Tert tehnico-profesional, incheiat in forma autentica. ? Doc. care sa confirme sustinerea ofertantului. Cerinta 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei, cf. dispoz. art. 172/OUG 34/2006.-Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;
-Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;
- Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent ? in copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta 2Informatii privind standardele de protectia mediului.Prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei- Documentele privind standardele de protectia mediului nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;
- Documentele privind standardele de protectia mediului nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;
- Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de protectia mediului trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al mediului conform ISO 14001 sau echivalent - in copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Documentele privind standardele de protectie a mediului nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului;b. Documentele privind standardele de protectie a mediului nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului;c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de protectie a mediului trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer