Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajare zona restrictionata si legatura intre infrastructura de pasageri si infrastructura de miscare


Detaliu pentru invitatia numarul 340534
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVA
Numar invitatie: 340534/04.12.2012
Denumire contract: Amenajare zona restrictionata si legatura intre infrastructura de pasageri si infrastructura de miscare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVACod fiscal: RO 10300854, Adresa: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251.416.860, Fax: 0251.411.112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200785, telefon: +40 251416860, fax: +40 251411112, persoana de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A.Aeroportul Craiova Calea Bucuresti 325
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajare zona restrictionata si legatura intre infrastructura de pasageri si infrastructura de miscare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare zona restrictionata si legatura intre infrastructura de pasageri si infrastructura de miscare
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da In cuantum de 7000 lei. Valabilitatea oferte ? 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Se constituie conform HG 925/2006, Art. 86. - (1) prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, conf. Formularului 4 2. O.P. in contul Autoritatii contractante, RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC, 3. numerar , la casieria Autoritatii Contractante. 4. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Oertantul va face dovada achitarii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza conf. prev. OUG 34/2006. In conformitate cu art. 278¹ din OUG nr. 34/2006 , in situatia in care CNSC respinge o contestatie formulata de catre un potential ofertant, Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului. Art. 278¹*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: (...) b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Se constituie conf. art. 90 - H.G. nr. 925/2006.AC poate emite pretentii asupra garantiei de buna executie pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate.- Cuantumul este de 5% din pretul fara TVA al contractului.- Mod de constituire: - retineri din facturi partiale- scrisoare de garantie bancara de buna executie-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.- Mod de restituire: a) 70% din valoare, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei ;b) restul de 30% din valoare, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor IMM, conform Legiinr. 346/2004garantia de buna executie e de 50% din cuantumul - formularul nr. 3 din sectiunea Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare de catre candidat/ofertant/asociat/tert sustinator a declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul 23.Persoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: 1. Dumitru Mircea ? Director General/presedinte Consiliul Administratie2. Luminita Dascalu ? Director Economic3. Predescu Adrian ? Director Tehnic/membru Comisia de evaluare4. Golumbeanu Alin - membru Consiliul Administratie5. Giugea Anca - membru Consiliul Administratie6. Virdol Dan ? membru Consiliul Administratie7. Muresan Remus - membru Consiliul Administratie8. Poenaru Bogdan - membru Consiliul Administratie9. Chilom Dumitru ? presedinte Comisie de Evaluare10. Ciocnitu Doru ? sef serviciu Operativ (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)11. Jianu Mirel ? sef serviciu Exploatare Tehnica (membru al comisiei de intocmire a documentatiilor de atribuire)12. Mustata Carmen ? membru Comisia de evaluare13. Simcelescu Ana ? membru Comisia de evaluareMembrii Consiliului Judetean Dolj: Ion Prioteasa ? Presedinte.1. Avram Cezar Gabriel2. Badea Marin3. Baragan Stelian4. Bercea Florea Georgica5. Bica Gheorghe6. Brezniceanu Alexandru7. Calin Cosmin Petrut8. Ceana Mihaela9. Ciurlin Costica10. Dinca Oana Manuela11. Drignei Daniel12. Dumitrache Silviu Ionut13. Durle Dumitru Cosmin14. Iovan Cristinel Nicusor Leonard15. Irinei Marin Ioan16. Ivanovici Laurentiu17. Marcea Marcel18. Marin Marian Viorel19. Marinescu Sofi Sabin20. Mituletu Constantin Florin21. Moise Simona22. Mosoiu Constantin23. Motoi Nichi Silviu24. Neata Breciuga Mihail Adrian25. Odolbasa Victor26. Paloiu Marian Dqaniel27. Gaina Florea28. Soare Mihai29. Stancu Florinel30. Stoica Stefan Bucur31. Tarnita Daniela32. Tanasescu Alina Elena33. Ursu Andrei Tudor34. Vasile Dorin Cosmin35. Vaduva Fanel36. Voiculescu IonPrezentare de catre candidat/ofertant/asociati/terti sustinatori ai declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileUlterioare - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 8- Prezentare declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare / Formularele 16- Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 17- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conf. Ordin 314/2010 - Formularul nr. 22;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP teritoriala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertei, in original sau copie legalizata ;
- Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii oferteiCertificatele vor fi prezentate sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* Persoane juridice/ fizice Cerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa executarea de lucrari similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, continand datele reale si actualizate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in original.Persoane juridice straineDocumente solicitate : - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Alte informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - Agrementare AACR - Conf. Ordinului Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr. 479/2010, privind autorizarea aerodromurilor civile, ofertantul trebuie sa fie atestat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Cerinta obligatorie. Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, Informatii generale Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri generale pe ultimii trei ani, exceptand anul in curs Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, valoare minima impusa: 1.400.000 lei, sau echivalentul in Euro, corespunzator cursului mediu anual al pietei valutare calculat de BNR. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art 181 lit a, c^1 si d Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: cel putin un contract similar executat in ultimii5 ani.Experienta similiara se va dovedi printr-o declaratie cu principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta certificari care sa cuprinda beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precizandu-se daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, acest formular se va completa de catre Lider si va include lucrarile efectuate de catre toti membrii asociatiei in ultimii cinci ani., AsociereAcordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna. ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer