Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARE ZONA SENS GIRATORIU CENTRU ? BISERICA TURCENII DE JOS ? COLONIE proiectare-executie


Detaliu pentru invitatia numarul 323832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Turceni
Numar invitatie: 323832/11.04.2012
Denumire contract: AMENAJARE ZONA SENS GIRATORIU CENTRU ? BISERICA TURCENII DE JOS ? COLONIE proiectare-executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335024, fax: +40 253335026, persoana de contact: Cilibiu Ion Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Orasului Turceni, biroul achizitii publice, str Muncii, Nr.12 , jud Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJARE ZONA SENS GIRATORIU CENTRU ? BISERICA TURCENII DE JOS ? COLONIE proiectare-executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea siexecutia obiectivului de investitii AMENAJARE ZONA SENS GIRATORIU CENTRU ? BISERICA TURCENII DE JOS ? COLONIE
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 521, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 30436 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 zile.Garantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara - se va completa Formularul Scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1. prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta2. sa faca referire expresa la procedura organizata deautoritatea contractanta3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit4. sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei de 30436 lei5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si /sau semnatura autorizata7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.SAU: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie: A.Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? prezentata in ORIGINAL;B.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Formular tip - in original sau copie conform cu originalul - Directia impozite si taxe localeFormular tip - in original sau copie conform cu originalul -Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluiFormular 12B ? privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006Certificatul de participare cu oferta independenta Se va prezenta in original.Formular Nr. 16 bdeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: IORDACHE ION - primar, GILCEAVA DUMITRU -viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-inspector achizitii publice, BICAU COSTIN ? administrator public, Formularul Nr.2A 1. Formular tip - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)Cazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competente (nu mai vechi de 30 de zile)Cazier fiscal al societatii eliberat de organele competente. Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale1. Ofertantul sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de minim 1443085 lei fara TVApentru executia lucrarilor si 78715 lei fara TVA pentru proiectare.In cazul asocierilor, valoarea se refera la cifra de afaceri medie anuala a societatilor mixte, consortiilor sau asociatiilor., Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 ani (anii 2008, 2009 si anul 2010) inclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL., Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului ( eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original , copie legalizata sau copie conform cu originalulInformatii minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate : -au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate ;
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie in totalitate alucrarilor, in cuantum egal cu 75% din valoarea estimata, pentruperioada de executie a acestora.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate , in original., prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 1443085 lei fara TVA pentru executia lucrarilor si 78715 lei fara TVA pentru proiectare, Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi).pentru contractul de servicii se va prezenta lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani Aceasta conditie se poate indeplini separat prin prezentarea unui contract similar de executie si prezentarea unui contract similar de proiectare Ambele cerinte se pot indeplini si separat dar si prin cumul, respectiv un contract avand ca obiect atat servicii cat si lucrari in valoare de 1.521.800 lei., . Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in originalPentru proiectare se solicita ofertantului sa detina soft-uri profesionale de proiectare cu licenta (copie) (minim soft proiectare retele alimentare; soft devize);
- statie topografica totala;
- nivela topografica, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inoriginal, care trebuie sa cuprinda: - coordonator proiect (CFDP);
- sef punct de lucru (CFDP);
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MLPTL, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate pe intreaga durata de executie a lucrarii(in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M- un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; In ceea ce priveste CQ se va permite si se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire- un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu SSM, 4. Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., 1. Prezentarea acordurilor de subcontractare, in original.2. Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora.3. Subcontractantii/firmele asociate se supun acelorasi conditii de eligibilitate ca si ofertantii. Subcontractantii vor fi obligati sa depuna aceleasi documente ca si ofertantii generali., . Ofertantii vor complete Declaratia privind calitatea de participant la procedura., Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in original, Pentru asociere : Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitieiAsociatii vor prezenta: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul. Acestase depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarilesocialede stat(formulare tip elaborate de autoritatilecompetente din tara incare ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Informatii privind asigurarea calitatiiOfertantul trebuie sa detina certificarePentru proiectare se solicita ISO 9001Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste sisteme de calitate in curs de implementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare fisier atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer