Achizitie publica - ?Amenajarea spatiului destinat Incubatorului de afaceri? - Lotul 1: ,,Achizitionare cu montaj sistem supraveghere video?, Lotul 2: ,,Achizitionare cu montaj instalatii climatizare tip aer conditionat?.
Detaliu pentru invitatia numarul 341815
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341815/16.01.2013
Denumire contract: ?Amenajareaspatiului destinat Incubatorului de afaceri? - Lotul 1: , ,Achizitionare cu montaj sistem supraveghere video?, Lotul 2: , ,Achizitionare cu montaj instalatii climatizare tip aer conditionat?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Muncipiului Craiova - Centrul de Informare pentru Cetateni, str. A.I.Cuza nr. 7, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251/416235, fax: +40 251/411561
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, sala Gheorghe Chitu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Amenajareaspatiului destinat Incubatorului de afaceri? - Lotul 1: , ,Achizitionare cu montaj sistem supraveghere video?, Lotul 2: , ,Achizitionare cu montaj instalatii climatizare tip aer conditionat?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Amenajareaspatiului destinat Incubatorului de afaceri? - Lotul 1: , ,Achizitionare cu montaj sistem supraveghere video?, Lotul 2: , ,Achizitionare cu montaj instalatii climatizare tip aer conditionat?.
II.1.6) CPV: 32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 946.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - Lotul 1 = 1.900 lei;
- Lotul 2 = 1.200 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare).Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia, ? Pt Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Anamaria Mihaela Covaci-Director Investitii, Achizitii si Licitatii, Mihaela Ciobanu, Alina Rosca, Laura Conu, Nicolae Dragota, Marius Chetoiu, Cristina Cretu, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Sorin Pena.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) careaproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Dindirica Lucian Costin, Cherciu Dan Adrian, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Dinca Marinica, Marinescu Dorel-Cosmin, Radu Marin Traian, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.-Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.2. Licente: -Pentru lotul I , ,Achizitionare cu montaj sistem supraveghere video? ofertantul trebuie sa detina licenta de functionare, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, in conformitate cu art. 34 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.Documentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Inf.gen.cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii3ani.- Se va completa Anexa nr.11- Inf.gen. din Sect. Form., cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 11.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fieegal sau mai mare decat: -pt.Lot 1:190.000 lei (excl.TVA), resp. 42.936, 88 Euro (1Euro = 4, 4251 lei la data de 04.01.2013);
-pt.Lot 2:120.000 lei (excl.TVA), resp. 27.118, 03 Euro (1Euro = 4, 4251 lei la data de 04.01.2013).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conf. cu prev. Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.intrepr. mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., 2.Bilanturile contabile.Ofertantul va prezenta bilantul contabil la 31.12.2011, in copie lizibila ?conform cu originalul?, inregistrat de organele competente, insotit, dupa caz, de traducerea autorizata a acestuia in limba romana.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentul solicitat de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 3. Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.-Se va completa Anexa nr. 12 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 16., 2.Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada livrarii si montarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele ofertate, pe fiecare lot in parte, incluse in cadrul a maxim 4 contracte de furnizare, in valoare cumulata egala sau mai mare decat: -pentru Lotul I: 95.000 lei (excl.TVA);
-pentruLotul II: 60.000 lei (excl.TVA). Contractul/contractele de furnizare declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr. 12 - Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3, 3.Experienta similara (continuare): Pt.confirmarea livr.de produse declarate ca exp.similara, ofertantul are oblig. de a prez.urmat.doc.: -Formular nr. 5 ? Exp.similara dinSect.Form.;
-certificari/doc.emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa rezulte cel putin urmat.inf.: beneficiarul, denumirea produselor livrate, valoarea, perioada de livrare.Daca un grup de op.ec. depune oferta comuna, cerinta minima privind exp. similarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 4.Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (inclusiv montaj).-se va completa Anexa nr. 13 ?Decl.priv.utilajele, instal., echip.tehnice;In cazul in care un grup de op. depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sect.Form.-se vor prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilaj., instal., echip.tehnice, pt.indepl.coresp. a contr. de furnizare(incl. montaj).Nota: - Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant. Eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului., 5.Inf.referit.la pers./ organ. tehnic de special. de care dispune sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. control. calit.- completare anexa 17- Inf. ref. la pers. de cond.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus pers.tehnic de special.: -pt. Lot I: montaj si service pentru peri. de garantie sisteme de supraveghere video si-pt. Lot II: montaj si service pentru peri.de garantieinstal. de aclimatizare tip aer conditionat.Pt. pers. nominalizat cu indepl. contr. pe fiec. Lot in parte se vor prez. oblig. urmat.doc.: - CV, in original, semnat si datat;
- doc.din care sa rezulte ca pers. nominalizate sunt angajate ale ofertantului (dupa caz);
- angajament de particip. al pers./ pers.resp. pt. indepl. contr. (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de pers./ pers.), in original, semnat si datat (dupa caz);
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari/certificate prof., decizii de numire, etc., 6.Certificate sau alte doc. emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conf. prod., identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., 7.Inf. priv. partea din contr. pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).Se va completa Anexa nr. 18 ? Model decl.subcontr., cu subcontr. si special.acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Decl. priv.neincadrarea intr-o sit. de conflict de interese din Sect. Form.In cazul in care unul sau mai multi subcontr. urmeaza sa indepl. parti din contr. de achizitie publica, autorit.contr. va solicita la incheierea contr., prez. contr. incheiate intre viitorul contractant si subcontr. nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., 8. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conf.cu prev. art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehnica si prof. invocand sustinerea acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez. unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. candidatului res. tehnice si prof. invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind asigurarea calitatii: ofertantul are obligatia de a prezenta documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ? Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 16:01