Achizitie publica - Amenajarea cladirei fostei Sectii de Obstetrica-Ginecologie pentru Sectia Pediatrie, localitatea Tasnad, judetul Satu Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 322727
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322727/26.03.2012
Denumire contract: Amenajarea cladirei fostei Sectii de Obstetrica-Ginecologie pentru Sectia Pediatrie, localitatea Tasnad, judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: 0261-713072, Fax: 0261-713072; 0261-710651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805132, fax: +40 261713589, persoana de contact: Seres Ioan, Podina Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea cladirei fostei Sectii de Obstetrica-Ginecologie pentru Sectia Pediatrie, localitatea Tasnad, judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si refunctionalizare a cladirii existente, refaceri si reparatii a elementelor constructiei si finisajelor, instalatii sanitare, de incalzire, electrice, curenti slabi lacladirea fostei Sectii de Obstetrica-Ginecologie pentru Sectia de Pediatrie, localitatea Tasnad, Jud. Satu Mare.
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 525, 783 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA;Garantia de buna executie se constituie prin: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.12, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractuluila care se adauga o perioada de 45 de zile, sau retineri succ.din pl.dat.pt.facturi part, caz in care contr.are oblig.de a deschide la Trez.Statului din cadrul org.fiscal comp.in adm.acestuia un cont de dispon.distinct la disp.AC.Suma init.care se va depune de catre contr.in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, 2. Avand in vedere specificul si complexitatea lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica, executantul lucrarilor(ofertantul castigator) va avea obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare care va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea pe perioada derularii contractului privind executarea lucrarilor pentru utilaje, echipamentele de lucru, materiale, personalul propriu, personalul medical si bolnavi, reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, 2. Se solicita ca ofertantii sa prezinte maxim 2 (doua) contractede lucrari prin care sa confirme executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari in valoare de 1.500.000 lei, insotit/e de: - recomandarea/recomandarile beneficiarului/beneficiarilor si- procesul verbal/procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor aferent/e contractului/lor de lucrari depus/e., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, 4. Se solicita minim urmatorii specialisti: - 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de constructii.- 1 electrician autorizat ANREpentru domeniul - executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane latensiunea nominala de minim 0, 4 kV, conform Ordin ANRE nr.90/2009. Ofertantii vor prezenta in acest sens atestatul, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor., 5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, 6. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada detinerii dreptului de folosinta (proprietate, leasing, inchiriere, etc.), prin orice document, asupra minim urmatoarelor utilaje: - 1 laborator de efectuare incercari in constructii gradul II, autorizat ISC;
- minim 150 mp schela sau una schela autoridicatoare;
- 1 automacara;
- 1 macara de fereastra/planseu sau echivalent;, 7. Declaratie privind partea/par?ile din contractcare sunt indeplinite de subcontractan?i ?i specializarea acestora Standarde de asigurare a calitatii1. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind managementul calitatii din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, Standarde de protectia mediului2. Certificat ISO 14001:2008 sau echivalent, care atesta respectarea standardelor de protectia mediului din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, Alte cerinte: Precizariprivindasocierea:
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 10:49