Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJAREA FONDULUI FORESTIER ADMINISTRAT DE R.P.L. OCOLUL SILVIC AL MUNICIPIULUI BISTRITA R.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 348991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia publica locala Ocolul Silvic al municipiului Bistrita R.A.
Numar invitatie: 348991/20.06.2013
Denumire contract: AMENAJAREA FONDULUI FORESTIER ADMINISTRAT DE R.P.L. OCOLUL SILVIC AL MUNICIPIULUI BISTRITA R.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia publica locala Ocolul Silvic al municipiului Bistrita R.A.Cod fiscal: 25742072, Adresa: STR.GHEORGHE SINCAI NR.2, Bistrita, Telefon: 0263 230970, Fax: 0263 230970
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA MOLDOVEI NR. 9A JUD. BN, BISTRITA, Romania, cod postal: 420110, telefon: +40 0263230970, fax: +40 0263230970
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA MOLDOVEI NR. 9A JUD. BN, BISTRITA, Romania, cod postal: 420110, telefon: +40 0263230970, fax: +40 0263230970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJAREA FONDULUI FORESTIER ADMINISTRAT DE R.P.L. OCOLUL SILVIC AL MUNICIPIULUI BISTRITA R.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: amenajarea fondului forestier administrat deRPL Ocolul Silvic al Municipiului Bistrita R.A.
II.1.6) CPV: 77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 914 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.449 lei. Perioada de valabilitate este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Mod de constituire, scrisoare garantie bancara (formular 10 din sectiunea formulare), instrument de garantare emis de o societate de asigurare in original, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri, plata in numerar la casieria autoritatii contractante orar: de luni - joi 8, 00-16, 30 iar vineri 8, 00-14, 00, cu OP vizat de banca emitenta, in contul RO29BTRL00601202A2652403 Banca Transilvania Bistrita. Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate indicata atrage descalificarea ofertantului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma(respectiv 1.749 lei)determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata, precum si in situatia in carecontestatarul va renunta la contestatie (conform art 278^1 alin(2)) .Unde este cazul se va prezenta Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ((formular nr. 11 din sectiune Formulare )
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului. Este valabila pe durata derularii contractului si se va constitui, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreeata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu poate sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului odata cu plata primelor doua transe din contract. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 .Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 (formular nr. 4 din sectiunea Formulare )2 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (formular nr. 5 din sectiunea Formulare )3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.5 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 (formular nr. 7 din sectiune Formulare ); Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ANCA EMIL TITUS - Sef Ocol- Presedinte Consiliu de Administratie, KEREKES DORINA LUCIA - Membru Consiliu de Administratie, NEMES ALEXANDRU - Membru Consiliu de Administratie, BALAN VIOREL - Membru Consiliu de Administratie, ROS VIOREL - Membru Consiliu de Administratie, MIRON VASILE DORIN - Membru Consiliu de Administratie, CHEREJI ADRIAN FLORIN - Membru Consiliu de Administratie, VALEA OVIDIU LUCIAN - Inginer Sef Fond Forestier- - Membru Consiliu de Administratie, ALUAS AURELIA - Contabil Sef, VINTER SIMONA - Economist, KOCSIS DEZSO ? Tehnician silvic si VALEA DIANA TRAIANA- Avocat.6 Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 8 din sectiunea Formulare )7 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular nr. 9 din sectiunea Formulare ) Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC, in original, fie in copie legalizata, sau in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul" stampilata si semnata din care sa rezulteobiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura, informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010), vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestat pentru elaborare amenajamente silviceemis de MMP. Suprafata cumulata din atestat impreuna cu suprafata de amenajat ( 5742.44 ha)trebuie sa fie cel mult egala cu capacitatea totala atestata., Lista personalului implicat in derularea contractului, conform cerintelor din Caietul de Sarcini., Experienta similara - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cel putin un contract de amenajare a padurilor pe o suprafata minima de 5750 ha fond forestier, finalizat si avizat CTAP pana la data depunerii ofertei., Resurse tehnice conform cerintelor din Caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer