Achizitie publica - Amenajarea fondului forestier proprietate publica a Orasului Saliste, administrat de Regia Publica Locala Ocolul Silvic Valea Frumoasei-Saliste R.A
Detaliu pentru invitatia numarul 343464
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343464/05.03.2013
Denumire contract: Amenajarea fondului forestier proprietate publica a Orasului Saliste, administrat de Regia Publica Locala Ocolul Silvic Valea Frumoasei-Saliste R.A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA PUBLICA LOCALA OCOLUL SILVIC VALEA FRUMOASEI RACod fiscal: RO 17613913, Adresa: loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, Saliste, Telefon: 0269553010, Fax: 0269553010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, Saliste, Romania, cod postal: 557225, telefon: +4 0269553010, fax: +4 0269553010, persoana de contact: Ana Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, sala de sedinte a Ocolului Silvic Valea Frumoasei ora 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea fondului forestier proprietate publica a Orasului Saliste, administrat de Regia Publica Locala Ocolul Silvic Valea Frumoasei-Saliste R.A
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea fondului forestier proprietate publica a Orasului Saliste, administrat de Regia Publica Locala Ocolul Silvic Valea Frumoasei-Saliste R.A.
II.1.6) CPV: 77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 920.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6478.41 RonGarantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la Raiffeisen Bank Saliste Ro49RZBR000006XXX3083820 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoareDocumentul de constituire a garantiei de participare trebuie: 1)Prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;2) Sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3) Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4) Valoarea garantiei sa corespunda sumei solicitate prin documentatia de atribuire;5) Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6) Sa contina parafa lizibila a bancii emitente saua societatii de asigurare si semnatura autorizata;7) Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata, autoritatea contractanta ii va retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi in cuantum de 2% din valoarea contractului. Se va constitui, conform art. 90 alin. (3) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la o banca agreeata de ambele parti. Suma initiala care se depunede catre prestator in contul disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 1% din pretul contractului, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnareacontractului.Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestatorului odata cuplata primelor doua transe din contract. Achizitorul va instiinta prestatorul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind eligibilitatea (referitor la art.180 din OUG 34/2006, actualizata la zi).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la zi.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - manager ing. Fechete Dorel- ing. Ana Mihai- ing. Alexa Vasile- ing. Vlad Ioan Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul ??), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta minima obligatorie pentru persoane juridice/ fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Documentele pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila mentiunea ??conform cu originalul??.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra deafaceri?? din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ultimul bilant contabil si dovada transmiterii la organele competente, in conformitate cu legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani? - din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 14:36