Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatiile comuna Vadu Crisului si orasul Sacueni


Detaliu pentru invitatia numarul 344278
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 344278/25.03.2013
Denumire contract: Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatiile comuna Vadu Crisului si orasul Sacueni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: +40 0259441317, Fax: +40 0259441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317, persoana de contact: Gaje Monika
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatiile comuna Vadu Crisului si orasul Sacueni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar? pentru locatiile Lot 1 comuna Vadu Crisului pentru care suma de 11901 lei fara TVA reprezinta valoarea lucrarilor diverse si neprevazutesi Lot 2 orasul Sacueni suma de 11901 lei fara TVA reprezinta valoarea lucrarilor diverse si neprevazute , conform proiectului aprobat ( realizare centru de informare cu panou solar, locuri de campare, realizare marcare cai acces, realizare trasee de vizitare, panouri informative, observatoare, locuri de parcare, bornare arii naturale), conform CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 497, 748 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de2 % din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv Lot 1 4739, 46 lei si Lot 2 4739, 46 lei..- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 120 zile, incepand de la data limita de primire a ofertelor- Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.In cazul IMM ?urilor: se va anexa declaratia la dovada constituirii gar.de part.Pentru sumele exprimate in alta moneda echivalenta leu euro este cursul leu/ euro comunicat de BNRdin data publicarii anun?ului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVAacontractuluiGarantia de buna executie se vaconstitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, astfel contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Deasemenea garantia de buna executie poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzatorRestituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor acceptat fara obiectiuni, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorSe va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 13.Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 15. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt: Presedinte ? Cornel PopaCarmen Soltanel - Secretarul JudetuluiKiss Alexandru ? VicepresedinteIoan Mang - VicepresedinteFilip Cheseli? Director executivSarkady Zsolt Csaba ? Director executivDimitrie Musca ? Director executivSimon Maria- arhitect sefMaria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii PubliceNicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii PubliceMonika Gaje ? consilier Achizitii PubliceBorsos Beata - consilier juridic Achizitii PubliceOlivia Dehelean - consilier Achizitii PubliceAna-Laura Cociuba - consilier Achizitii PubliceAvrigeanu Ionel? Consilier judeteanBezi Ovidiu ? Consilier judeteanBirta Florin-Alin ? Consilier judeteanBogdan Florin-Emil ? Consilier judeteanBogdan Traian ? Consilier judeteanBulzan Traian ? Consilier judeteanButi?ca Valentina ? Consilier judeteanCopil Ovidiu ? Consilier judeteanDer?idan Dan Ioan ? Consilier judeteanDume Dorel Marcel ? Consilier judeteanFoncea Gheorghe Dacian ? Consilier judeteanForro; Laszlo; ? Consilier judeteanGherdan Nicolae ? Consilier judeteanGrim Andras ? Consilier jude?eanPetru? Vasile? consilier jude?eanLascau Ioan ? Consilier judeteanPanti? Carmen- consilier Jude?eanMaghiar Calin? Consilier judeteanOros Florian-Victor ? Consilier judeteanPavel Emilian ? Consilier judeteanPop Viorel-Mircea ? Consilier judeteanCosta Traian ? Consilier judeteanSala Ioan ? Consilier judeteanSarkozi Alexandru ? Consilier judeteanScridon Smaranda-Rozaura-Maria ? Consilier judeteanStrani? Mircea ? Consilier judeteanLakatos Ioan ? consilier jude?eanSzabo; Stefan-Gheza ? Consilier judeteanToderici Mihai ? consilier jude?eanTurucz Maria ? Consilier judetean?irle Radu ? Consilier judeteanVolo?eniuc Dumitru ? Consilier judeteanCertificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata din luna precedenta depunerii ofertei.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la platadin luna precedenta depunerii ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoarea acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate executia de lucrari supuseofertarii; in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informa?iile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se va prezenta Declaratie privind cifra medie de afaceri ce vizeaza activitatea pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri in domeniu de cel putin400.000 de lei fara TVA ( atat pentru oferta pe lotul 1 cat si pentru oferta pe lotul 2). Documentele prezentate in scopul indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrarisimilare(documente constatatoare, recomandari). Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerin?a minima privind experien?a similara este demonstratacu o (1) lucrare similara executata, a carui valoare sa fie de cel pu?in200.000 lei fara TVA ( atat pentru oferta pe lotul 1 cat ?i pentru oferta pe lotul 2)., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copia atestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil cu controlul calitatii , cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, decizia de numire in aceasta pozitie, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original, Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere)de laoperatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentruindeplinirea contractului. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are indotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echipamentelesi utilajelenecesare pentru indeplinirea contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea urmatoarelor dovezi : - formularul nr. 8 completat, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezedocumente: - declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11- procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti- acord/contract de subcontractare. - datele de recunoastere ale subcontractantului. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract, Info priv asocierea si angajamentul ferm In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asoc de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Ac de asociere va fi legaliz in cazul in care of va fi desemn castigator. In cazul in care of isi dem situecon si finan inv si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta pers, atunci a are oblig de a dovedi sust de care benef prin prezentarea unui angaj ferm al pers respective (persoana care acorda sust fin nu trebuie sa se afle in situ ce det excl de la proced conf art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, Forma in care se va prez angaj ferm de sust, va fi in conformit cu cerintele prev de art. 111 din HG 925/2006 cu modific si completarile ulterioare. In cazul prez unui angaj ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica Informatii privind asigurarea calitatii Candidatii vor prezenta certificatul ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor, Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer