Achizitie publica - Amenajarea parcarii din fata Palatului Administrativ Braila - Institutia Prefectului Judetul Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 330798
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330798/29.06.2012
Denumire contract: Amenajarea parcarii din fata Palatului Administrativ Braila - Institutia Prefectului Judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BRAILACod fiscal: 4205637, Adresa: BRAILA, PIATA INDEPENDENTEI NR. 1, Braila, Telefon: 0239/ 693941, Fax: 0239/ 693941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea parcarii din fata Palatului Administrativ Braila - Institutia Prefectului Judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea parcarii din fata Palatului Administrativ Braila - Institutia Prefectului Judetul Braila
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 5387, 08 valabil 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantie de participare se constituie in conformitate cu art. 86 alin (1) din H.G. 925/2006, prin virament bancar in contul RO37TREZ1515005XXX003369 deschis la trezoreria Municipiului Braila, cod fiscal 4205634. Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform art. 86 alin (6) din H.G. NR. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Declaratie pe propria privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Prezentarea Certificatului constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor;
- Prezentarea Certificatului privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic (sediul, puncte de lucru etc.) din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor. In situatia in care ofertantul are sediul si punctele de lucru in localitati diferite, acesta va prezenta Certificate privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru toate punctele de lucru;
- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;
- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Dumitru, Galan Dana, Risnoveanu Magdalena, Enescu Eduard.Documentele solicitate in cadrul acetei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art. 9 alin. (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi: certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat Constatator, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste un caen care sa justifice dreptul ofertantului de a executa lucrarile ce fac obiectul procedurii de atribuire.- Pentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Ultimul bilant contabil inregistrat de organele competente., Cerinta 2. Pentru operatorii economici ofertanti se solicita ca cifra mediede afaceri globala pe ultimii trei ani(fara a fi luat in considerare anul in curs)trebuie sa fie de minim 538709.68 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie insotita de lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, cu certificari de buna executie. Trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare, si anume, lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala a cel mult doua contracte de lucrari care au avut ca obiect lucrari similare care sa insumeze o valoare de minim 269.354, 84 lei, fara TVA., Se va prezenta model fisa experienta similara, contr. si p.v. de recep. partiala, la terminarea lucrarii/receptie finala. Prin contract de lucrari indeplinit sau finalizat se intelege lucrari recep. insotite de p.v. de la terminarea lucrarii sau pv de recep. finala. Cerinta se considera indeplinita daca op. ec. ofertant prezinta ca experienta similara oricare din aceste variante cu respectarea obiectului si a valorii solicitate. Recomandarea va cuprinde: denumirea beneficiarului, nr. de inregistrare la emitent, denumirea lucrarii, obiect contract, valoarea lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, daca pe parcursul derularii lucrarii au fost inregistrate neconformitati tehnice, daca au fost receptii amanate sau respinse datorate nerespectarii parametrilor de calitate a proiectelor, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractorului si valoarea contractului receptionat., Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada unei dotari tehnice corespunzatoare prin prezentarea de declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Dotarea cu utilaje si echipamente se va demonstra prin prezentarea, in copie ?conform cu originalul? a urmatoarelor documente: - facturi fiscale; - carti de identitate si licente de transport pentru mijloacele de transport; - contracte de leasing, contracte de inchiriere, - autorizatia laboratorului de incercari, precum si daca este cazul, acordul/contractul cu un laborator autorizat; orice alte documente justificative similar., Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada ca dispun de personal specializat pentru indeplinirea contractului prin prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitatii, precum si persoanele calificate responsabile pentru derularea contractului, insotite de C.V.-uri, angajamente de participare, atestate/autorizatii conform C.V.-uri., Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada respectarii masurilor de protectie a mediului prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Certificat de atestare ISO - 9001 privind managementul calitatii valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent - in copie certificata, pentru domeniul care face obiectul achizitiei. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Certificat de atestare ISO - 14001 privind mediul valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent - in copie certificata. Din acest document trebuie sa reiasa ca sistemul respectiv este implementat la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:53