Achizitie publica - Amenajarea Parcului Mare I din Orasul Sannicolau Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 330254
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330254/21.06.2012
Denumire contract: Amenajarea Parcului Mare I din Orasul Sannicolau Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sannicolau MareCod fiscal: 4548554, Adresa: str. Republicii nr.5, Sannicolau Mare, Telefon: +40 256370366, Fax: +40 256370350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Romania, cod postal: 305600, telefon: +40 256370366, fax: +40 256370350, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante (Primaria Oras Sannicolau Mare)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea Parcului Mare I din Orasul Sannicolau Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea "Parcului Mare I" din Orasul Sannicolau Mare
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 625, 511 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.000 lei; Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a)prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO55TREZ6275006XXX000643, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Sannicolau Mare si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata prezenta sumei in contul achizitorului.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: 1) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau: 2) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.In cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata: autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006:4.405 lei.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta modalitatea pentru care se opteaza.(instrument de garantare sau retineri succesive, conform art. 90 din HG 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de ofertant: completarea Formularului B si a Anexei;Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completarea Formularul C; Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularului D (persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Danut Groza, Farca Manuel, Iovanovici Emilia);Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularul E;Ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: - Completarea Formularului F: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de: - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip)emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Ofertantii vor demonstra faptul ca nu au obligatii de plata restante la data de 25 a lunii anterioare celei in care are loc deschiderea ofertelor.- Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006). Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).- Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 1.250.000 lei- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.- Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.(Pentru echivalenta leu/valuta straina se va utiliza cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.), - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentul ferm trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante contracte: Formularul G;
- Valoarea minima a experientei similare: 625.000 lei (excl. TVA): lucrari (finalizate) de natura si complexitate similara (amenajare parcuri/gradini ? inclusiv plantarea vegetatiei): valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 625.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare cumulata a maxim 3 lucrari).-Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: Formular experienta similara: Formularul H si copii ale partilor relevante din contractul de lucrari/ proces-verbal de receptie/ recomandare din partea beneficiarului/ orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc., - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere: Formularul I;
- Completarea Anexei la Formularul I: Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus); Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: 1 responsabil de contract: studii superioare de lunga durata: constructii; 1 sef de santier: studii superioare: constructii civile; participarea la realizarea (si finalizarea) unei lucrari similare;1 inginerhorticol/peisagist; participarea la realizarea (si finalizarea) unei lucrari similare; 1 Responsabil tehnic cu executia: - atestat conform normelor in vigoare in domeniul: constructii civile; 1 Responsabil control calitate; 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform HG 300/21.03.2006., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul: Formularul J;
- Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului, inclusiv dovada disponibilitatii serviciilor prestate de un Laborator de incercari in constructii -grupa II, autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari in toate domeniile care au legatura cu specificul contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus)., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare., - Lista obligatiilor contractuale, daca este cazul (formularmodel)., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu cel mai scazut pret se acorda numarul maxim de puncte: 70; Pentru celelalte oferte: P=pret minim/pret n x 70
Durata de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: In perioada de garantie ofertantul va realiza serviciile de reparatii pe cheltuiala proprie. Beneficiarul nu va fi obligat la nici o plata in vederea mentinerii nivelului calitativ al lucrarilor consemnat in Procesul-verbal de receptie la terminare. Durata de garantie se va justifica prin prezentarea unui memoriu, in care se vor detalia si serviciile oferite. Termenul va fi exprimat in luni calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate. Va fi acordat punctaj termenelor incadrate in intervalul: minim 1 an si maxim 3 ani. (Prevederile art.1.897 si 1.880 din codul civil, precum si cele privind calitatea in constructii raman aplicabile.) (Se accepta ofertarea unor termene peste nivelul maxim, dar acestea nu vor fi punctate suplimentar.) Pentru cea mai lunga perioada de garantie ofertata (P) se vor acorda 20 puncte; pentru alte perioade (Pn): punctaj = (Pn : P) x 20.
Termenul de executie si finalizare a lucrarilor
10
Descriere: Termenul de executie si finalizare a lucrarilor va fi justificat prin graficul de executie (detaliat), fizic si valoric. Termenul va fi exprimat in zile calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate. Va fi acordat punctaj termenelor incadrate in intervalul: minim 2 luni si maxim 6 luni. (termenele situate sub nivelul minim nu vor fi punctate suplimentar.) Pentru cel scurt termen de de executie si finalizare a lucrarilor ofertat (T), se vor acorda 10 puncte; pentru alte termene (Tn): punctaj = (T : Tn) x 10.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 15:24