Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajarea Parcului Reconcilierii Romano-Maghiare Arad ? executie lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 356990
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 356990/17.01.2014
Denumire contract: Amenajarea Parcului Reconcilierii Romano-Maghiare Arad ? executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Arad, B-dul Revolutiei nr. 75 camera 22 Serviciul Achizi?ii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea Parcului Reconcilierii Romano-Maghiare Arad ? executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de amenajare a Parcului Reconcilierii Romano-Maghiare se refera la : -Amenajari pentru protectia mediului: semanat gazon inclusiv nivelarea, plantat arbusti, gard viu-Executiealei pietonale-Executiesistem de iluminat-Executieinstalatie de irigat-Amplasare mobilier urban (cismea de apa, banci, cosuri de gunoi, toalete ecologice)-Demolare cladiri anexe.Valoarea contractului fara diverse si neprevazute este de 2.210.367, 25 lei fara TVA.Suma aferenta procentului ( 8% ) de diverse si neprevazute este de 182.910, 90 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 393, 278.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 40.000 lei.Per.de valab.a GP trebuie sa fie de min.90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Moduri de constit. a GP: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau soc.de asigurari, in fav. AC, ordin de plata vizat de banca sau virament bancar, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus, sau depunerea sumei indicate, in numerar, la casieria AC.GP, echivalent leu/valuta, va fi luata la data publicarii docum. de atribuire.Contul pt. GP la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez. mun.Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in conform.cu art.86 din HG925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original;in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. AC va exclude din prez. proc.de atrib. ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solic. in prezenta doc. de atribuire.Ofertantii care vor constitui GP conform art.16(2) din Legea346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modific.si complet.ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa formularul nr.5 .In cazul in care aceasta proc.de atrib. va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma va respinge contestatia ?ca fiind nefondata?, AC va retine contestatorului o parte din GP, conform art.278?1 alin (1) din OUG34/2006 cu modific. si complet. ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire a garantiei de buna executie (in conformitate cu art. 92 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;
- restul de 30%din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt: Falca Gheorghe, Primar al Municipiului Arad, Macra Claudia ? Ordonator princip.credite, viceprimar Titiriga Catalin, viceprimar Bognar Levente, Alexandrina Rotar ? presedinte comisie de evaluare ; Membrii Comisiei de evaluare: Irina Stertl ? membru; Adina Dudas ? membru; Viorel Danila ? membru, Melania Cojocareanu ? membru, Costel Pisleaga ? membru de rezerva;Lucian Hategan ? membru de rezerva, Puie Ciprian ? consilier juridic, consilieri locali : Mosneag Vasile Ovidiu, Ardelean Lia, Balcea Ovidiu Sergiu, Cismasiu Mariana, Ciupe Ionel, Vlaicu Hergane Traian Ion, Cziszter Kalman-Andras, Dolha Ioan, Farcas Ioan, Galis Florin, Ghilinita Gheorghe, Gligor Teodor, Lazurca Adrian Catalin, Lupas Marin, Maris Florin, Mihuta Tristan Gheorghe, Nicsanu Marcela-Ana, Pistru Popa Simona-Geanina, Rotaru Viorica Florica, Rus Eugen Vasile, Varga Glad AurelIn cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 15. Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (formular B.5.1), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa sementioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 aniOfertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Fisa de informatii privind experienta similaraSe va completa Formularul B3 ? Experienta similara.Cerinta minima: Ofertantii trebuie sa prezinte lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani panala data limita de depunere aofertelor din care sa rezulte ca au fost executate si duse la bun sfarsit la nivelul unui contract-maxim 3 contracte de lucrari similare in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei fara TVA, ob?inuta prin luarea in considerare a 1 (unu) sau cel mult 3 (trei)contracte.Pentru demonstrarea experientei se vor prezenta: Certificate sau documente emise sau contrasemnate de beneficiar care sa ateste indeplinirea unui asemenea contract; sau documente din partea beneficiarului lucrariilor pentru contractul prezentat caexperienta similara;, Lista privind personalul cheie responsabile pentru executia lucrarilorPersonalul cheie solicitat pentru indeplinirea contractului: 1.un inginer constructor care sa fi participat la derularea unui contract avand ca obiect executia de alei pietonale ;2.un inginer electrotehnic sau energetic care sa fi participat la executia de retele electrice si iluminat public ;3.un inginer horticol sau peisagist care sa fi participat la derularea unui contract avand ca obiect amenajarea peisagistica de parcuri, scuaruri inclusiv realizarea instalatiilor de irigat.Ofertantul are obligatia de a desemna in ofertaun manager de proiect, din cadrul personalului cheie.Dovada absolvirii se va face cu Diploma de absolvire (copie) sau echivalent.Dovada experientei generale se va face prin prezentarea unui CV.Pentru personalul cheie se va prezenta in anexa la CV-uri cate o declaratie de disponibilitate., Informatii privindasociatii/ subcontractantii
Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa:
Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).
Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.
In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii .
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (formular B.5.1), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate la punctele III.2.1) , III.2.2), III.2.3) si III.2.4) Certificat ISO 9001Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la datalimita de depunere a ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2014 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer