Achizitie publica - Amenajarea peisagistica piata Szent Istvan din Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 326944
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326944/16.05.2012
Denumire contract: Amenajarea peisagistica piata Szent Istvan din Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GheorgheniCod fiscal: 4245070, Adresa: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, Telefon: 0266364494, Fax: 0266364753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, Romania, cod postal: 535500, telefon: +40 0266364494, fax: +40 0266364753, persoana de contact: Szabo Andrea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr 27, Gheorgheni, jud. Harghita, Romania, cod postal: 535500 - sala de sedinte la parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea peisagistica piata Szent Istvan din Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentei lucrari este amenajarea peisagistica a unei piete in municipiul Gheorgheni, prin reorganizarea spatiului din jurul bisericii catolice. Crearea unei zone care sa fie loc de intalnire, un spatiu verde agreabil ce incadreaza si pune in valoare biserica, dar si un loc de tranzit functional.
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 073, 844 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoare contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, iar suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de buna executie aferenta prezentei proceduri de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - F1, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181-F2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 - F8 Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care organizeaza, deruleaza, finalizeaza si semneaza si aproba procedura de atribuire sunt: Mezei Janos ? primar, Bardo;cz Ferenc ? director tehnic, presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, Szabo; Andrea ? inspector membra in comisia de evaluare a ofertelor, Ilyes Szilard ? inspector membru in comisia de evaluare a ofertelor, Wohlfart Rudolf ? consilier juridic membru in comisia de evaluare a ofertelor, Kocher Eniko ? referent secretara comisiei de evaluare a ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - F15, Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta - F16, Certificatul de plata a impozitelor fata de bugetul de stat, bugetul local - Certificat de atestare fiscala care vor prezenta situatia datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele In etapa evaluarii ofertelor, comisia de evaluare solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata, in vederea evitarii aparitiei conflictului de interese, conform cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006/ Autorizatie de functionare / Altele echivalente (daca sunt)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara2. Fisa de informatii generale3. Declaratie bancara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani2.Experienta similara3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii5.Informatii privind subcontractatii (daca este cazul)6.Informatii privind asociatii(daca este cazul)7.Contract de lucrari 1. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO 90012. Standarde de protectie a mediului - Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara, Pn = (pret minim/pretn) x punctajul maxim alocat
Durata de executie
5
Descriere: Durata de executie cea mai scurta, exprimata in luni :5 pct., Durata de executie cea mai scurta / Durata de executie a ofertei luate in calcul x 5 pct., Durata de executie maxima acceptata ( peste care oferta va fi declarata neconforma): 24 luni, Durata de executie minima realista ( sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 7 luni
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: Perioada de garantie cea mai lunga, exprimata in ani :10 pct., perioada de garantie de buna executiea ofertei luate in calcul / perioada de garantie cea mai lunga x 10 pct., Durata de garantie minima acceptata ( sub care oferta va fi declarata neconforma): 4 ani, Durata de garantie maxima realista ( peste care oferta va fi punctata suplimentar): 12 ani
Termenul de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: Cel mai scurt termen de interventie justificat, exprimat in ore: 5 pct., Cel mai scurt termen de interventie / termenul de interventie a ofertei luate in calcul x5 pct.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP si la sediul Primariei Municipiului Gheorgheni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:37