Achizitie publica - Amenajarea si reabilitarea manejului din cadrul ansamblului Castelul Karolyi din Carei
Detaliu pentru invitatia numarul 347981
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347981/05.06.2013
Denumire contract: Amenajarea si reabilitarea manejului din cadrul ansamblului Castelul Karolyi din Carei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: +40 0261861660, Fax: +40 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861060, fax: +40 261861667, persoana de contact: ing. Veress Toma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie 1918 nr.17, Sala mica de sedinte nr. 13 din cadrul primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea si reabilitarea manejului din cadrul ansamblului Castelul Karolyi din Carei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede executarea urmatoarelor lucrari: - Lucrari de demolare ruini, - Lucrari de reconstruire a fostului manej prabusit in 2003, facand parte dintr-un ansablul de monumente istorice, regimde inaltime parter, fundatii pahar din beton, pereti din caramida si stalp din beton, sarpanta din lemn, invelitoare din tabla aluminiu.- Lucrari de instalatii sanitare si hidranti interiori, - Lucrari de instalatii de incalzire + CT pe lemne, - Lucrari de instalatii electrice, - Lucrari de reparatii curente la grajdul existent, finisaje interioare si exterioare, - Lucrari de amenajari exterioare, - Organizare de santier.Valoarea estimata a lucrarilor este de 1.884.833, 85 lei (fara TVA). In aceasta valoare nu sunt incluse cheltuielile diverse si neprevazute, aceste cheltuieli nefiind bugetate in cadrul programului transfrontalier.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 884, 833.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 30.000, 00 lei. Garantia de participare se poate constitui: Prin orice instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, dupa modelul Anexa nr.1.Conf. Art. 278^1. - (1) In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4200 + 1464, 83 = 5664, 83 lei.Acest lucru va fi mentionat in instrumentul de garantare prezentat. Garantia se restituie astfel: ofertant castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertanti necastigatori: dupa semnarea contractului , dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, In cazul in care AC se afla in situatia de a anula procedura de atribuiregarantia de participare se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile de la aceasta data; dupa primirea comunicarii procesului verbal cu rezultatul procedurii. Ofertantul pierde o parte din garantia de participare , adica suma de 5664, 83 lei, in conf. cu art. 278*1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC.Ca reper pentru stabilirea garantiei in valutase va folosi cursul mediu in lei, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru 1 euro, corespunzator cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zilede la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf.Anexa nr.2); - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire - Prezentare Anexa nr.10 Declaratia privind situatia personala a operatorului economic. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, respectiv situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, aceasta din urma nu trebuie sa se afle in vreuna din situatiile care duc la excludere in conditiile art.180 si 181 lit. a, c^1 si d si 69^1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator va completa si depune Anexa nr.10-Declaratia privind situatia personala, adaptat corespunzator, respectiv raspunzand cerintelor de la pctele a, c^1 si d din OUG 34/2006.- Pt dovedirea indeplinirii cond. stipulate la art.181 alin.1 lit.c din OUG 34/2006, ofertantulva prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale. Certificatele vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul de stat, respectiv bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local scadente in luna anterioara celei in care depun oferta. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta doc. aferente (decizia/conventia) precum si dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea acestora. Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate vor fi respinse , respectivele oferte vor fi considerate inacceptabile.Cerinta nr. 2: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regurile de concurenta.Modalitatea de indeplinire.Se va completa, semna si stampila Anexa nr.4- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.3: Operatorii economici trebuie sa faca dovada evitarii conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire.Se va completa Anexa nr.5 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare membru al grupului. In vederea redactarii declaratiilor, ofertantul va avea in vedere faptul ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- Kovacs Eugen, Viceprimar- Keizer Ludovic, Administrator Public- Beko Tamas, secretar Sroth Clara director tehnic Oprea Dorel, Consilieri: Poosz Szabolcs, Hago Aron Francisc, Brem Arpad Stefan, Muller Ioan, Fazakas Zoltan, Leitner Robert Attila, Tempfli VasileAdalbert, Csizmadia Zsolt, Venig Gabriella, Roman Adrian, Bucurestean Adrian, Ciuta Ilie, Ciucos Marius-Laurentiu, Rusu Marius-Andrei, Mocanu Alina Loredana, Onet Ioan, Pausan Marcel-Bujor, Bontea Dan Gabriel, Biroul achizitii publice : Rakowski Francisc, Veress Toma, Horvay Eniko, Mak Ioan, Mancz Dezideriu, Regeczy Stefan.Conform prevederilor Legii 346/2004 art.16 alin.(2) Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii". Se solicita prezentarea Anexa nr.3 Cerinta 1 Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitate de indeplinire Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/ copie lizibila certificata cu mentiunea ?Conform cu originalul?, valabil/real la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate corespunzator obiectului contractului, respectiv: cod CAEN 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau echivalent , cod CAEN 4321`-Lucrari de instalatii electrice, cod CAEN 4322-Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat4311-lucrari de demolare, 4332-lucrari de tamplarie si dulgherie3, 4333-lucrari lucrari de pardosire si placare a peretilor, 4334-lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri, 4391-lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii, Pentru ofertantii pers. fizice sau juridice straine: documente echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare, existenta obiectului de activitate corespunzator obiectului contractului si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind declansarea procedurii insolventei. Documentele vor fi prezentate in traducerere certificata. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conf. prevederilor legislatiei fiscale romanesti in vigoare. Declaratia va fi insotita de traducerea certificata.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere , are obligatia de a prezenta acest document.Inainte de data semnarii contractului, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr.2. Agentii economici sa detina urmatoarele atestate si autorizatii pentru urmatoarele categorii de lucrari: 1.Atestat ANRE pentru proiectare siexecutare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4 kV;conform Ord. 24 /2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergeticModificat de Ord 14/ 2010, Ord. 51 /20112.Autorizatie ISCIR pentru efectuarea de lucrari de Instalare , montare , verificari tehnice in utilizare aparate consumatoare de combustibilsolid reglementate de ORDIN nr. 1.007 din 21 mai 2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 "Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW", Modalitatea de indeplinirePrezentare certificate de atestare ANRE tip BValabil la data termenului limita de primire a ofertelorPrezentare autorizatiei ISCIR pentru domeniile Instalare , montare , verificari tehnice in utilizareA, B, D, valabilela data termenuluilimita de primire a ofertelorIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, -daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute partea din contract.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.3 privind sustinerea economica si financiara acordata de catre o alta persoana(daca este cazul), Cerinta minima nr.2. Prezentarea de informatii generale si nivelul mediu pentru cifra de afaceri in ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , a carei valoare trebuie sa fie de minim 3.700.000 lei(fara TVA).Pentru IMM se reduce cu 50%., Cerinta minima nr.1.Prezentarea dovezii ca in momentul semnarii contractului ofertantul va avea acces la linii de credit , confirmata de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni , in valoare de minim 1.028.091, 19 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.[s-a calculat astfel: val.estimata/11 luni * 6 luni = 1.884.833, 85/ 11x6 = 1.028.091, 19 lei.Durata de executie este de aprox. 11 luni, in functie de data incheierii contractului.Termenul de executie fara posibilitatea prelungirii este 31.06.2014.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.7.Declararea sustineriitehnicesi profesionale asigurata de o alta persoana (daca este cazul), Cerinta nr.6.Nominalizarea pers. de spec. si exp.care vor avea roluri esent. in indepl. contr., dupa cum urmeaza: a)Sef santier, ing. , abs. al unei Fac. de Constr., diploma de ing./licenta, spec. atest. MCPN.b) Resp. tehnic cu exec., atest. RTE, spec. atest. MCPN, dom. 4 ?consolid. si rest. struct. ist.c) Specialist atest. de MCPN in dom. 5, inginer sau subinginer instalatii, spec. exec. lucrarid) Resp.cu contr. tehnic al calit. ? decizie de numire, dovada ca a lucrat cel putin un an in acest dom..e)Restaurator lemn, atest.MCPN: A-studii, investigatii, cercetare si evidenta monumentelor; E-executare lucrari.e)Exp.restaurare-conservare metal, registr. R2 pt. patr. cult.mobil.Atestatele MCPN sunt solicitate conf.cuLEGEA nr. 422/ 2001 si ORDINUL nr. 2.495 din 26 august 2010., Cerinta minima nr.5.Experienta similara.1.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, 1 (una) lucrare de natura similara a carei valoare sa fie mai mare sau egala cu 1884.833, 85 lei (fara TVA).Prin lucrare similara se intelege orice lucrare care intra in categoria de cladire monument istoric de categoria A sau B, care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii, in cadrul careia au fost executate cel putin urmatoarekle tipuri de lucrari: -lucrari de constructii cladiri (constructii- consolidare-renovare- restaurare)-lucrari de instalatii-lucrari de executare sarpanta din lemn cu invelitoare din tabla metalica.Numarul de 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta, in original, un Formular de experienta similara, pentru contractul prezentat ca experienta similara pentru dovedirea indeplinirii cerintei.2.Totodata se solicita prezentarea principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 4 Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice respectiv de personal muncitor de specialitatepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.3. Ofertantul va prezenta Declaratia privind lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, Cerinta nr. 6: Cerinte privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, Cerinta nr.3 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: : pretul ofertei fara TVA.
Durata de garantie a lucrarilor
20
Descriere: componenta tehnica: garantia lucrarilor de la receptia la terminarea lucrarilorpanala receptia finala.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 08:06