Achizitie publica - Amenajarea si regularizarea paraului Valea Bradului, comuna Mihaesti, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 328743
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328743/05.06.2012
Denumire contract: Amenajarea si regularizarea paraului Valea Bradului, comuna Mihaesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAESTI (PRIMARIA MIHAESTI)Cod fiscal: 4122540, Adresa: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Telefon: 560002, Fax: 560005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Romania, cod postal: 117470, telefon: +40 248560005, fax: +40 248560002, persoana de contact: GHEORGHE MATEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Romania, cod postal: 117470, telefon: +40 248560005, fax: +40 248560002, persoana de contact: GHEORGHE MATEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea si regularizarea paraului Valea Bradului, comuna Mihaesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiz, a conform proiectului tehnic, lucrari de executie pentru "Amenajarea si regularizarea paraului Valea Bradului, comuna Mihaesti, judetul Arges".
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 657 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 4.853 lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data dep.ofertelor.Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.de particip.suma de 2.426, 57 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , faraTVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si atasa Formularul - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator va prezenta documentele mentionate mai sus.3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese)Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Matei Gheorghe;Viceprimar ? Istrate Catalin;Secretar ? Baroana Zefina, Contabil - Crampita Alina . In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator va prezenta documentul mentionat mai sus.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si atasa Formularul - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.6)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de stat- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetul genera consolidat ( Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice )NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributilor catre stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. a)Persoane juridice/ fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente sau alte doc. echiv. din care sa rezulte obiectul de activ. al operatorului economic. Obiectul contr. trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certf. constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.b)Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie priv. lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani;Fisa de exp. similara;Val. minima a exp. similare in ultimii 5 ani ptr lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti tb sa fie de cel putin 242.657 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prez. o lista a lucr exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucr. In cazul unei asocieri cerintele priv. la exp. similara pot fi indepl si prin cumul de catre asociati. Recomandare -Certif. din partea benef.in orig./ copie legaliz /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Informatii privind capacitatea profesionala: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Pentru personalul propus se vor prezenta urmatoarele documente: -Curriculum Vitae semnat si Declaratie de disponibilitate., Informatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Informatii privind subcontractantii- daca este cazul.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 09:34